جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رونمایی از پسر گل محمدی در پرسپولیس

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 715483
گل‌محمدی اعتقاد خاصی به محمد نادری دارد. فراموش نکنید یحیی خودش نادری را به تراکتور تبریز برد.
رونمایی از پسر گل محمدی در پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، بدون شک محمد نادری پدیده فصل گذشته پرسپولیس بود. مدافع جوانی که در نیم‌فصل دوم و با اتمام محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات به صورت قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به جمع سرخپوشان پیوست.

عملکرد محمد نادری در نیم‌فصل دوم به قدری خوب بود که برانکو چند هفته قبل از پایان فصل به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت هر طور شده قرارداد نادری را قطعی کنند. این مدافع چپ‌پا در پرسپولیس ماند و به پیراهن تیم ملی هم رسید. مارک ویلموتس بلژیکی که فوتبال محمد نادری را دیده و پسندیده بود این بازیکن را همواره در لیست خودش می‌گذاشت.

ابتدای حضور گابریل کالدرون هم محمد نادری در پرسپولیس فیکس بود. این چپ‌پای تکنیکی در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل توانست عملکرد خوبی نشان داده و خودش را در دل سرمربی بلژیکی جا کند، اما کمی که گذشت با بهبود کامل محمد انصاری و بازگشت قدرتمند این مدافع چپ با اخلاق به تمرینات پرسپولیس نظر گابریل کالدرون برگشت. سرمربی آرژانتینی در ادامه فصل محمد انصاری را در سمت چپ خط دفاعی فیکس بازی داد و محمد نادری را آرام آرام کنار گذاشت!

محمد نادری با تصمیم کالدرون ابتدا به عنوان هافبک چپ بازی کرد و اواخر نیم‌فصل اول هم به یک نیمکت‌نشین کامل تبدیل شد! شرایط به گونه‌ای پیش رفت که شنیده می‌شد با ادامه حضور کالدرون در پرسپولیس، محمد نادری در پایان لیگ نوزدهم از این تیم جدا خواهد شد، اما در نهایت سرمربی آرژانتینی از پرسپولیس جدا شد و یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس برگشت.

یحیی گل‌محمدی اعتقاد خاصی به محمد نادری، دارد و خودش او را به تراکتور تبریز برد. در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس برابر تیم دسته اولی بادران، یحیی گل‌محمدی ترجیح داد محمد نادری جوان را در ترکیب اصلی قرار دهد و محمد انصاری را روی نیمکت بنشاند! یکی از نزدیکان یحیی گل‌محمدی به ما خبر داد که سرمربی جدید پرسپولیس به محمد نادری اعتقاد بیشتری نسبت به محمد انصاری دارد.

او دوست دارد تیمش هجومی و به قول فوتبالی‌ها بالا بازی کند. در تیم‌های یحیی گل‌محمدی در سال‌های اخیر مدافعان کناری (چپ و راست) بالا بازی می‌کنند و همواره در کار‌های تهاجمی مشارکت دارند. محمد نادری هم از جمله مدافعانی است که قدرت دریبلینگ بالایی داشته و در فاز تهاجمی فوق العاده خطرناک است. محمد انصاری از تکنیک نسبتاً مناسبی برخوردار است، اما تبحرش در امور دفاعی است البته محمد انصاری می‌تواند به عنوان مدافع میانی هم به گل‌محمدی کمک کند که به مدافعان وسط سرعتی بیشتر اعتقاد دارد!

منبع: پارس فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *