کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدیه رهبر انقلاب به یک مجموعه خودجوش +عکس

26 دی 1398 ساعت 16:50

در پی ارسال گزارش فعالیت‌های حرم شهدای گمنام واوان، رهبر انقلاب ضمن ابلاغ سلام، هدیه‌ای از سوی ایشان به خادمان و زائران این حرم اهدا شد.


به گزارش جهان نیوز، در جریان دیدار جمعی از راویان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸، مسئول هیات امنای حرم شهدای گمنام واوان که در این دیدار حضور داشته، گزارش شفاهی مختصری از فعالیت‌های حرم به رهبر انقلاب بیان نموده و گزارش مکتوبی نیز تقدیم کرده است.

در نتیجه‌ی این گزارش، رهبر انقلاب ضمن ابلاغ سلام به خادمان و زائران حرم شهدای گمنام واوان، با بذل محبت چفیه‌ای هم اهدا فرموده است.

همچنین در پاسخ گزارش مکتوب، هفته‌ گذشته، تابلوی نفیسی منقش به ذکر *بَقِيَّتُ اللَّهِ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ* به همراه نامه‌ای با محتوای اعلام وصول گزارش مکتوب این مجموعه خودجوش مردمی، از سوی دفتر حضرت آقا به این حرم شهدا واصل گردید.

در بخشی از نامه ارسالی از سوی دفتر مقام معظم رهبری آمده است: «نامه و گزارش ارسالی شما به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای واصل شد به پیوست هدیه‌ای به عنوان یادگاری جهت استفاده در حرم شهدای گمنام تقدیم می‌گردد.»
 


این هدایا به زودی در ورودی شبستان اصلی حرم شهدای گمنام شهر واوان نصب‌العین زائران خواهد شد.

گفتنی است، با درخواست‌های مکرر جمعی از اهالی مومن شهرک واوان(از توابع استان تهران) و موافقت سردار محمد باقرزاده رئیـس وقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در تاریخ جمعه سوم آذر 85، این شهرک میزبان پیکـرهای مطهر 5 تـن از شهدای گمنام شد و از آن زمان، این حرم مکانی برای خیل مشتاقانی شده که دل در گرو اباعبدالله(ع) دارند.


کد مطلب: 715383

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/715383/هدیه-رهبر-انقلاب-یک-مجموعه-خودجوش-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com