پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۳۰۱
روحانی در مجمع عمومی بانک مرکزی:

تلاش دولت این بوده جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد/ من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم/ باید برای اقدامات دولت ۳۰، ۴۰ روز در کشور جشن گرفت / دولت مظلوم است/ دستگاه‌های تبلیغاتی توفیقات برجام را منعکس نمی‌کنند+فیلم

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 715357
اینکه در مقام عمل یک پایگاه آمریکا را نیمه شب بلرزانیم و پنتاگون را برای ۲۴ ساعت در برابر این حادثه بیدار نگه داریم و ناچار کنیم آنها را تا از تهدیدشان عقب بنشینند، بسیار مهم است.
تلاش دولت این بوده جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد/ من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم/ باید برای اقدامات دولت ۳۰، ۴۰ روز در کشور جشن گرفت / دولت مظلوم است/ توفیقات برجام را منعکس نمی‌کنند+فیلم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در پنجاه و نهمین مجمع عمومی بانک مرکزی، اظهار داشت: کمتر کشوری است که در برابر آمریکا بتواند صریحا اعلام کند و یک پایگاه مهم منطقه ای آن را زیر موشک باران قرار دهد. اینکه در مقام عمل یک پایگاه آنها را نیمه شب بلرزانیم و پنتاگون را برای ۲۴ ساعت در برابر این حادثه بیدار نگه داریم و ناچار کنیم آنها را تا از تهدیدشان عقب بنشینند، بسیار مهم است.

وی با اشاره به تهدید ترامپ مبنی بر هدف قرار گرفتن 52 نقطه در کشور، افزود: وقتی ما تهدید کردیم، لحن و برنامه آنها تغییر یافت و صریحا عقب نشینی کردند.

روحانی با بیان اینکه ملت ایران راه خود را برای ایستادگی انتخاب کرده است، گفت: البته در میدان ایستادگی، مشکلات طبیعی است،‌ به هرحال یک ابرقدرتی مقررات بین المللی را زیرپا گذاشته است و رسما اعلام کرده می خواهم با این نظام و مردم بجنگم تا آنها را تسلیم کنم.

رئیس جمهور با اشاره تمرکز آمریکایی‌های برای به زانو در آوردن ملت ایران،‌گفت: رئیس جمهور آمریکا به تعدادی از سران کشورها که لااقل ۳ نفرشان با من صحبت کردند، گفته بود با فشار حداکثری رژیم ایران سه ماه بیشتر مقاومت نخواهد کرد. از اردیبهشت سال ۹۷ که آنها آغاز کردند و توطئه و تحریم بسیار سنگینی را که عملیاتی کردند تا امروز ببینید ملت ما قوی تر، مستحکم تر در برابر این توطئه است یا ضعیف‌تر شده؟

وی با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم شاهد آن بودیم که با یک مشکل بزرگ سیاسی-اقتصادی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: از ابتدا هم که بنده در رقابت های انتخاباتی ۹۲ آمدم به خوبی می دانستم که با یک مشکل بزرگ روبرو هستم چراکه وضعیت اقتصادی ما معلوم بود. قبلا هم گفته ام که این تعبیر رئیس جمهور قبلی فرانسه است که گفت ما شش کشور قاطعانه تصمیم گرفته بودیم برای حمله نظامی به ایران و مصمم بودیم در سال ۲۰۱۳ این حمله انجام بگیرد، بعد از انتخابات در سال ۲۰۱۳ ما را دچار تردید کرد و بعد منصرف شدیم.

روحانی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات و ایستادگی در کنار دولت و نظام آنها را منصرف کرد، تصریح کرد: از همان آغاز دولت یازدهم، تغییر در انتظارات تورمی کاملا ملموس بود.اقتصاددانان ما باورشان نمی شد که تورم تک رقمی شود؛ اما در اواسط دولت یازدهم تورم تک رقمی شد و تا اوایل 97 نیز تک رقمی بود. چه چیزی باعث شد تورم تک رقمی بماند؟ امید مردم بود که می دیدند گره ها یکی پس از دیگری باز می شود.

رئیس جمهور گفت: ما می‌دانستیم که بخشی از اقتصاد ما وصل به سیاست و سیاست خارجی است،‌ اگر کسی بگوید من به دنیا کاری ندارم، کاملا درونگرا هستم و اقتصادم تمام مشکلاتش را حل می‌کنم، حالا من بلد نیستم، البته اقتصاددان نیستم ولی بلد هم نیستم؛ اگر اقتصاد دانی بلد است بیاید به ما بگوید که اگر همه روابط خارجی به هم ریخته و تخریب شده باشد و مردم احساس کنند شرایط هر روز سخت‌تر می‌شود و در فروش محصولاتمان با مشکل مواجه شویم و در عین حال اقتصاد مملکت دست نخورد؛ حداقل من بلد نیستم.

دانلود فیلم

روحانی با بیان اینکه تلاش دولت این بوده که یک ثبات و امیدی را نسبت به آینده به وجود بیاورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است، خاطرنشان کرد: من بعنوان مسئول شورای عالی امنیت ملی روزانه مراقبت می کنم، نمیتوانم همه چیز را اینجا بگیرم، اگر مراقبت مداوم صورت نگیرد، بین جنگ و صلح یک گلوله فاصله است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های تبلیغاتی موفقیت‌های برجامی و ناکامی‌های آمریکا در این دولت را منعکس نمی‌کنند والا باید بخاطر اقدامات این دولت ۳۰، ۴۰ روز در کشور جشن گرفت. دولت مظلوم است.

روحانی تاکید کرد: اینگونه نیست که اقتصاد برود کار خود را بکند،‌ اقتصاد حتما به فرهنگ، امنیت و سیاست مرتبط است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش دولت این بوده که یک ثبات و امیدی را نسبت به آینده به وجود بیاورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است، خاطرنشان کرد: من بعنوان مسئول شورای عالی امنیت ملی روزانه مراقبت می کنم، نمیتوانم همه چیز را اینجا بگویم، اگر مراقبت مداوم صورت نگیرد، بین جنگ و صلح یک گلوله فاصله است.یک گلوله می‌تواند جنگ بیافریند و خودداری از شلیک یک گلوله نیز می‌تواند منجر به صلح شود. مراقبت مداوم وظیفه دولت است و آن را دنبال می‌کند.

دانلود فیلم

رئیس جمهور با بیان اینکه در قانون اساسی اختیارات، توزیع شده است، گفت: دولت، مجلس، رهبری و بخش‌های مختلف هر کدام در چارچوب قانون اساسی، اختیاراتی دارند که باید در چارچوب همین قانون به اختیارات خود عمل کنند و البته پیچیدگی‌هایی وجود دارد که باید مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ما با تمام توان و حد امکان و قدرت خودمان مراقب اوضاع هستیم، گفت: همه می‌خواهند امنیت برقرار باشد و روی این موضوع همه اتفاق نظر داریم.

روحانی سیاست خارجی را موضوع مهم دیگر عنوان کرد و گفت: ارتباط با دنیای خارج و سیاست خارجی مهم است و نمی‌توان گفت که همه دشمن ما هستند. یکی از وظایفی که مردم با رأی خود روی دوش ما گذاشتند، این بوده که فتیله تنش‌ها را پایین بیاوریم. اینکه بگوییم دنیا با ما خوب نیست، نمی‌شود. باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و آیا راهی وجود دارد، یا نه؟ در این زمینه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد.

رئیس جمهور افزود: ما گفتیم می‌توانیم با تدبیر مشکلات خود را با آژانس حل کنیم در مقابل عده‌ای می‌گفتند اینها ساده‌لوح هستند، اما ما می‌گفتیم که آنها با پیچ و خم‌ها آشنا نیستند و وارد عمل شدیم و ثابت کردیم که می‌توان مشکلات را حل کرد و این کار را کردیم. به عنوان نمونه موضوع پی‌ام‌دی را حل کردیم در حالی که همه می‌گفتند، حل آن مدتها طول خواهد کشید، اما این پرونده را بستیم.

وی  با بیان اینکه کارکردن با دنیا سخت است، گفت: عده‌ای می‌گفتند، طرف مقابل قابل اعتماد نیست، اتفاقاً وقتی قابل اعتماد نباشند کار سخت است.راحت‌ترین راه این بود که کار را رها کنیم در این حال همه تعریف می‌کردند و می‌گفتند این آدم به دنیا پشت کرد، اما آیا با این کار، کار مردم حل  و یا گره‌ای از مشکلات مردم باز می‌شد؟

روحانی افزود: وقتی وارد میدان شویم، هم می‌زنیم و هم می‌خوریم. برخی فکر می‌کنند وقتی وارد میدان شویم فقط پیروزی است و زخمی نمی‌شویم، اما این نمی‌شود، مگر پیغمبر(ص) در جنگ احد زخمی نشد و دندان مبارکش نشکست. مگر امیر المؤمنین(ع) در میدان خندق پیشانی مبارکش زخمی نشد؟ در میدان جنگ ممکن است زخمی هم بشویم هر چقدر زره ما محکم باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه با همه سختی‌ها، ثابت کردیم، می‌شود با دنیا کار کرد، گفت: در مذاکرات به یک توافق بین‌المللی با 6 کشور رسیدیم که همه آن را تأیید کردند و به تأیید سازمان ملل هم رسید، حال ممکن است در دنیای سیاست یک فرد غیرقابل پیش‌بینی روی کار بیاید که امروز این اتفاق افتاده است.

وی  ادامه داد: یک نفر نمی‌تواند بگوید که کار فردای ترامپ قابل پیش‌بینی است نه ما می‌توانیم چنین چیزی بگوییم نه در آمریکا، نه در اروپا و نه حتی در کاخ سفید کسانی که با او کار می‌کردند و کار می کنند، نمی‌توانند کار ترامپ را پیش‌بینی کنند.

رئیس جمهور افزود: کسانی که قبلاً با ترامپ همکاری می‌کردند و امروز استعفا داده‌اند، خودشان می‌گویند نمی‌دانستیم که ترامپ یک ساعت بعد چه تصمیمی می‌گیرد و چه توئیتی می‌کند. این فرد برای همه دنیا از اروپا گرفته تا مکزیک و پاسفیک و حتی خود آمریکا مشکل درست کرده است.

روحانی با بیان اینکه ما امروز وارد یک مقوله جدید شده‌ایم و تلاش ما این است که در این شرایط ضرر ما حداقل شود، گفت: اقتصاد و سیاست و امنیت خارجی جدا نیست و با هم ممزوج هستند.

وی در ادامه به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: برخی به ما گفتند بعد از خروج ترامپ از برجام شما هم خارج شوید اما اگر خارج می‌شدیم، پرونده ما به سازمان ملل می‌رفت و تحریم بین‌المللی می‌شدیم و در این صورت کار برای ترامپ راحت می‌شد. ترامپ یک غلطی کرده بود و اگر ما هم از برجام خارج می‌شدیم، با دست خود وارد باتلاق شده بودیم و همه در مقابل ما قرار می‌گرفتند و روز از نو و روزی از نو.

رئیس جمهور ادامه داد: اما ما این کار را نکردیم، در برجام ماندیم و از بقیه طرفین مطالبه کردیم و خواستیم که به تعهدات خود عمل کند. این کار درستی بود که انجام دادیم و موجب شد همه حتی دوستان ترامپ بخاطر خروج از برجام او را محکوم کند.

روحانی ادامه داد: سال ۹۷ جلسه شورای امنیت سازمان ملل با حضور خود ترامپ برگزار شد، اما در این جلسه همه حاضران علیه ترامپ صحبت کردند و حتی اروپایی‌ها هم از اقدامات ترامپ حمایت نکردند و این یک موفقیت بزرگ سیاسی بود. حالا بعضی‌ها خیلی دلشان نمی‌خواهد کار خوب ما را تعریف و تبیین کنند اما اگر فرد دیگری بود، ۴۰ روز جشن می‌گرفتند و می‌گفتند که کار بسیار مهم و بزرگی انجام شده است. دولت ما مظلوم است و ما فقط می‌توانیم در چنین جلساتی بگوییم و توضیح دهیم که چه کارهایی انجام داده‌ایم. دولت ترامپ جلسه‌ای هم در ورشو با هدف جلب حمایت و تحت فشار قرار دادن ایران برگزار کرد که با تلاش ما و وزارت خارجه در این جلسه هم به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه در دنیای سیاست، باید با جهان کار و همکاری کنیم، گفت: روزی نبوده است که ما در دولت به عنوان نماینده ملت به فکر سیاست خارجی کشور نباشیم. با دولت‌ها تماس گرفتیم و حرف زدیم. البته کار بسیار سخت بود و در پاسخ به خروج آمریکا از برجام و عمل نکردن طرفین به تعهداتشان تصمیم گرفتیم کاهش تعهدات را به صورت گام به گام انجام دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در انرژی اتمی هیچ محدودیتی نداریم و از نظر وضعیت هسته‌ای وضع‌مان بهتر از قبل برجام است، گفت: امروز غنی‌سازی بیشتر از آن موقع انجام می‌شود و ما دست روی دست نگذاشتیم. شرایط ساده نیست اما متوجه هستیم که دنیای سیاست، امنیت و اقتصاد باهم ارتباط تنگاتنگ دارند.

روحانی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در اقتصاد نیز ما در دولت راهی را شروع کردیم و گفتیم که باید ابتدا تورم را کاهش دهیم. البته برخی از اقتصاددان‌ها و کارشناسان مخالفت می‌کردند و معتقد بودند که با این روند تورم نمی‌توان رکود را از بین برد. ما در دولت تلاش کردیم تا ابتدا تورم را کاهش دهیم و در سال ۹۲ کاهش تورم را شروع کردیم. سال ۹۳ شاهد رشد تورم بودیم و مسیر از منفی به سمت مثبت حرکت کرد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و شرایط سخت امروز کشور، گفت: امروز شدیدترین فشار و تحریمهای دشمنان را شاهدیم و اگر تلاش تولیدگران، کشاورزان و کمک و همکاری بانک‌ها نبود، نمی‌توانستیم از این شرایط سخت عبور کنیم. دنیا هم باور نمی‌کرد که بتوانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

سالانه 500 هزار اشتغال ایجاد شده است
 رئیس جمهور افزود: امروز با تلاش‌های انجام شده به طور متوسط سالانه 500 هزار اشتغال خالص ایجاد شده و این کار بزرگی است که برغم همه سختی‌ها انجام شده در حالی که قبل از دولت ما اشتغال خالص در سال 10 تا 12 هزار شغل بوده است.

روحانی با بیان اینکه در تولید محصولات کشاورزی امروز رشد قابل توجهی را شاهدیم و  سالانه به طور متوسط 5 میلیون تن افزایش تولید محصولات کشاورزی داشته‌ایم، گفت: در مجموع 28 میلیون تن محصولات کشاورزی از ابتدای دولت ما تاکنون افزایش یافته است . در گازوئیل و بنزین واردکننده بودیم امروز خودکفا هستیم. زمستان‌ها گاز وارد می‌کردیم امروز خودکفا هستیم و به طور کلی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ، خودکفایی در انرژی، روند قابل قبول اشتغال و افزایش تولید محصولات کشاورزی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان شاهد و کسی که از اول انقلاب تاکنون در مسئولیت‌های مختلف حضور داشته شهادت می‌دهم که سال‌های 97 و 98 سخت‌ترین شرایط اقتصادی بر کشور حاکم بوده است، گفت: در این 2 سال قیمت ارز با نوسان شدید مواجه بود و از 10 هزار تومان، حتی تا 19 هزار تومان افزایش یافت اما خودمان را نباختیم و برنامه‌ریزی کردیم و رشد قیمت را مهار کردیم. امسال هم تکانه‌های شدیدی داشتیم، اما قیمت ارز نوسان زیادی نداشت. هر چند که قیمت ارز در نقطه مطلوب ما نیست و باید پایین‌تر از این باشد، اما باید شرایط را در نظر بگیریم.

رئیس جمهور افزود: در بحث تورم نیز سال 97 و اوایل 98 شرایط سخت بود، اما از اردیبهشت امسال شاهد روند کاهشی بودیم که ان‌شاء الله این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

روحانی با قدردانی از سیستم بانکی، گفت: بانک‌ها در افزایش تولید به ما کمک کردند و در همه استان‌ها، مسئولان استانی به این موضوع اشاره می‌کنند. در میان همه مشکلات موجود اصلاحات خوبی برای حوزه بانکی آغاز شد و جلسات خوبی در سال 94 و 95 داشتیم که منجر به دستور 10 الی 12 ماده‌ای شد که برخی از آن دستورات اجرا شده و برخی نیز در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: کنترل مؤسسات مالی غیرمجاز که کشور را بهم ریخته بودند، کار بسیار مهمی بود و ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه که مراحل نهایی خود را طی می‌کند، اقدام بزرگی است که در این راه همه کمک کردند و مقام معظم رهبری هم کمک کردند و گام‌های مهمی برداشته شد.

رئیس جمهور کاهش بدهی بانک ها به بانک مرکزی که در گزارش رئیس بانک مرکزی به آن اشاره شده را مهم عنوان کرد و افزود: در مقطعی این بدهی ۱۶۰ هزار میلیارد تومان بوده که امروز به ۱۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است. امروز نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک‌ها و دقت‌ها بیشتر شده است و عملیات بازار باز که امروز رونمایی شد و از شنبه اجرا خواهد شد، یک حرکت بسیار خوب است.

روحانی ادامه داد: خوشبختانه امروز بازار سرمایه در شرایط خوبی قرار دارد بازار کار به طور نسبی خوب است و بازار کالا هم نسبتاً خوب است.

** بانک ها باید از بنگاه داری خلاص شوند
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در شرایط امروز یکسری اقدامات را باید سریع انجام دهیم، گفت: اقدام اول این است که سرمایه‌های منجمد را فعال کنیم. در این راه بانک‌ها، دولت و خصولتی‌ها سرمایه بزرگی هستند. بانک‌ها علاوه بر کار سختی که انجام می‌دهند بنگاهداری هم می‌کنند که باید از آن خلاص شوند. البته در این چند سال که این موضوع را تَأکید کردیم، این کار هنوز انجام نشده است. به بانک گفته‌ایم که اموال خود را بفروشد و از بنگاهداری دست بردارد. نمی‌دانیم که چرا انجام نمی‌شود و مشکل کجاست؟ این اموال چسبناک است و جدا نمی‌شود و یا از این کار می‌ترسند. در صورتی که اگر این کار انجام شود و واگذاری‌ها صورت گیرد تحول بزرگی در اقتصاد روی خواهد داد و حرکت خوبی انجام می‌شود و با کمک به بخش تولید از طریق سرمایه در گردش کشور در مسیر رونق قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور اقدام مهم دوم را واگذاری همه طرح‌های نیمه تمام، به مردم عنوان کرد و گفت: تمام طرح‌های نیمه تمام که دولت قادر به تکمیل آن نیست، باید برای تکمیل به مردم واگذار شود تا مشکلات آن حل شود.

روحانی با بیان اینکه باید در بخش‌های مختلف تسهیلات ایجاد کنیم، گفت: تورم مسکن غیرقابل قبول است، باید در بخش مسکن تورم را کاهش دهیم و این کار می‌تواند با واگذاری زمین رایگان به توسعه‌گر انجام شود، با این کار شاهد رونق صنعت ساختمان خواهیم بود و قیمت مسکن نیز کاهش می‌یابد. از مسئولان اقتصادی و بانک مرکزی می‌خواهم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: در بازار سرمایه هم می‌توان تحول ایجاد کرد و مقداری از کارها که به دوش بانک‌ها و صنایع بزرگ است، می‌تواند به بازار سرمایه واگذار شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: باید با اتحاد و وحدت و در کنار هم از مشکلات عبور کنیم و ما هم همزمان دنبال این هستیم که راه‌حل‌های سیاسی را دنبال کنیم و برای بهبود شرایط کشور دست روی دست نگذاشته‌ایم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ها و اقدامات انجام شده منجر به بهبود شرایط کشور و مردم شود.

رئیس جمهور قبل از سخنرانی در جمع مدیران ارشد بانکی کشور نظام جدید سیاست‌گذاری پولی بانک مزکری با عنوان «عملیات بازار باز» را افتتاح و از سامانه معاملاتی مربوط به این نظام جدید رونمایی کرد.

مدیریت نرخ سود، کنترل نقدینگی و مهار تورم از مهم‌ترین اهداف نام جدید سیاست‌گذاری پولی بانک مرکزی عنوان شده که از روز شنبه در سطح کلیه بانک‌های کشور اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حمله موشکی ‌بخشی از قدرت سپاه بود / آمریکایی‌ها نتوانستند هیچ غلطی ‌کنند (۲۴ نظر)
اسماعیلی: سفیر انگلیس طبق حقوق بین‌الملل "عنصر نامطلوب" است (۲۳ نظر)
حمله سایبری به سیستم ناوبری هواپیماهای آمریکا همزمان با حمله موشکی به "عین‌الاسد" (۲۲ نظر)
آمریکایی‌ها دیگر در منطقه امنیت نخواهند داشت (۱۷ نظر)
اجازه نمی‌دهیم اشتباه یک عضو خانواده باعث سوءاستفاده دشمنان شود (۱۳ نظر)
اولین تصویر از پایگاه عین الاسد +عکس (۱۱ نظر)
وزارت خارجه آمریکا: آمریکایی ها به عراق نروند (۱۱ نظر)
تخت روانچی: قصد جنگ نداریم (۱۰ نظر)
دستگیری یک ایرانی در نزدیکی تفریحگاه ترامپ (۱۰ نظر)
تسلیت مقام معظم رهبری در پی جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان در کرمان و تهران (۱۰ نظر)
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای روحانی بعد از همه این صحبت ها ،..... دولت شما ! بسیار ضعیف عمل کرده !
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. درسته دولت روحانی ضعیف عمل کرده.
دولت پیر و خسته
Iran, Islamic Republic of
....
United States
امام خامنه ای: "جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغدادهستند"
ولله العلی العظیم اگر مشکلات راه حل نداشت کاندیدا نمی شدم
Iran, Islamic Republic of
ای کاش روحانی به قسمی که در تبلیغات انتخابات92 خورده بود پایبند بود و ای کاش روابط خارجی که در برجام خلاصه می شد جواب میداد. حال چگونه از روابط خارجی دم می زند در حالی که این روابط خارجی(برجام) حتی نتوانست جابجایی دلار با «چمدان» یا همان جابجایی با گونی را حل کند بلکه بر تحربمها چنان افزود که اوضاعمان بدتر از قبل برجام شده است.
وطن خواه
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور :دستگاه‌های تبلیغاتی توفیقات برجام را منعکس نمی‌کنند
شما وسایر اعضای کابینه که تریبون دارید .روزنامه دارید.سایت دارید.شبکه های اجتماعی دارید.....دوستان هم معتقدند که کسی صداوسیما را نمیبیند .خودتان راسا اعلام بفرمایید.
اینجوری بهتر نیست؟
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی بازنشسته هستم ، می خواستم خودروی 206 خود را بفروشم و لیزینگی یک دستگاه خودرو چینی 50 میلیونی بخرم ، الان آن خودرو شده 300 میلیون، لطفا بفرمایید کسری 250 میلیونی آن را چگونه جبران کنم.
برجام نافرجام
Iran, Islamic Republic of
گستاخشدن امریکا و اروپایی ها و مزدورانشان نتیجه برجام بود. ....
نجفی
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی! چرا از سفیر انگلستان سخن به میان نمی اورید مسئله ای است که ما نباید بدانیم؟ همه محکوم کردند جر شما!
حمید
Iran, Islamic Republic of
خوب اگه محکوم کنند جواب بوریس جون را چی بدهند؟...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
همه ولش کنید...دولتش شش سال عزای عمومی برای کشوره، ..
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
شرایط فعلی کشور نتیجه عملکرد شماست.
..
Iran, Islamic Republic of
شرایط جنگی امروز کشور نتیجه برجام و دیپلماسی لبخند است.
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام پر از مشکل قانونی که کشور را دچار اسیبی های جدیدی کرده خود از تدابیر نگاه بیرونی شماست
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام پر از مشکل قانونی که کشور را دچار اسیبی های جدیدی کرده ...
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور، کسی دشمن شما نیست ولی چرا فکر نمی کنید اقداات شما اشتباه بوده است؟ حالا کلی به زحمت افتادید که جبران کنید و فکر می کنید خیلی زحمت می کشید ولی قدردانی نمی شود؟!
Iran, Islamic Republic of
...
...
خخ
Iran, Islamic Republic of
قرار بود برجام مشکلات ما را حل کند ! حالا ما باید مشکلات برجام را حل کنیم !!!!
Iran, Islamic Republic of
....
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
برجام برای تست چسبندگی بتن بود و دیگر هیچ !
Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکایی ها جنایتکار شماره یک به همراه انگلیسی ها جنایتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون درعراق غیرقانونی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
آلمان خبیث تهران را مسئول تنش در منطقه دانست! و رئیس جمهور و وزیرامور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند. ما این نوکر پلید آمریکا را خوب می‌شناسیم. در جنگ تحمیلی چقدر سلاح شیمیایی به صدام عفلقی هدیه داد! در جنگ و جنایات آل‌سعود چقدر سلاح به این کشور علیه یمن فروخته است! جنایت و فتنه‌گری از سر و رویش می‌بارد و دم از صلح‌طلبی می‌زند! از ما عصبانی باشید و با ترس و خشم بمیرید که روز انتقام نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
....
منتظر
Iran, Islamic Republic of
آخه آقای حقوقدان مسئله این است که چرا قراردادی را با آمریکا امضا کردی که در صورت خروج آمریکا ما نتوان از آن خارج شویم. خودت میگی اگه ما هم خارج می شدیم تحریم بین المللی می شدیم. این قسمت متن رآ دوباره بخوانید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران خواستار خروج آمریکا از افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه هستند.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ نادان و پمپئو جنایتکار به بن رسیده‌اند /سیاست تحریم علیه ایران شکست خورده
Iran, Islamic Republic of
ما را چی فرض کردی؟...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حمله موشکی ‌بخشی از قدرت سپاه بود/ آمریکایی‌ها نتوانستند هیچ غلطی ‌کنند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز هر موشک یا گلوله ای که به قلب دشمنانمان برخورد میکند و یا خواهد کرد، دسترنج همه مردم ایران است .....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انگلیس: حمله موشکی ایران را محکوم می کنیم
شاهزادگان سعودی از ترس پاسخ ایران، عربستان را ترک کردند.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ، مایک پمپئو، پنتاگون، وزیر خارجه امریکا به درخواست بنیامین نتانیاهو و با کمک مالی عربستان سعودی عامل اصلی حمله تروریستی به سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و... درفرودگاه بغداد هستند.
Iran, Islamic Republic of
آیت‌الله جنتی:وزارت خارجه سفیر انگلیس را از کشور اخراج کند
رئیس مجلس خبرگان رهبری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا وظایف‌ نمایندگی‌شان را تمام و کمال انجام دهند.

وزارت خارجه ازسال 1392 تاکنون درکشور با سفیر انگلیس همکاری می کند
وزارت خارجه با دستور دولت روحانی سفیر انگلیس را وارد تهران کرده است.
Iran, Islamic Republic of
از تمام هم‌وطنان عزیز درخواست می‌کنیم به‌عنوان وظیفه دینی، ملی و اخلاقی همانند مشهد مقدس و تمام شهرهایی که در پاسداشت راه سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی دشمنان ملت را در داخل و خارج دچار تحیر و سرگردانی کردند. حماسه‌ای دیگر بیافرینند تا همه سران استکبار جهانی همانند سفیر بزدل روباه پیر خود را خیس کنند و به لانه‌های‌شان پناه ببرند. این عده قلیل که نان نوکری امثال سفیر پیر را می‌خورند عبرت بگیرند و مایه شرمساری خود و خانواده خویش را فراهم نکنند و به آغوش ملت برگردند.
Iran, Islamic Republic of
سردار حاجی‌زاده، شما به جوانان زیادی همانند بنده درس ایثار، شهامت و گذشت را آموختید،‌ چند روز است در جمع دوستان تفاوت یک فرمانده سپاهی را با برخی مسئولین می‌سنجیم. یک فرمانده آرزو می‌کند که ای‌کاش مرده بود و این حادثه تلخ رخ نمی‌داد. مردانگی این است.
Iran, Islamic Republic of
چند سال قبل در همین دولت تعداد زیادی از زائرین امام رضا در حادثه آتش گرفتن قطار تهران - مشهد سوختند ولی وزیر وقت راه و شهرسازی عذرخواهی هم نکرد و با کمال وقاحت گفت کشته شده‌ها بیمه هستند ولی در حادثه غیرعمدی که در شرایط جنگی برای هواپیمای مسافربری اتفاق افتاد سپاه خاضعانه تمام تقصیر حادثه را به گردن گرفت و از ملت ایران و خانواده‌های داغدیده پوزش خواست.
Iran, Islamic Republic of
پس از تیر خلاص اخیر اروپا بر برجام ای‌کاش حامیان برجام پوچ هم شهامت سپاهیان جان برکف را داشتند تا از مردم عذرخواهی ‌کنند. چه زیبا بود که حافظان امنیت و منافع ملی در سپاه پاسداران با چشم‌های اشکبار از غم جان‌باختگان هواپیما از ملت ایران عذرخواهی کردند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلوم است که مسبب اصلی جان باختن مسافرین هواپیمای ساقط شده اخیر خود آمریکایی‌های جنایتکار بوده‌اند. در این رابطه باید به سازمان ملل شکایت کرد و پیگیر قضیه بود.
Iran, Islamic Republic of
سفیر روباه پیر در آشوب‌های عده‌ای قلیل به بهانه سقوط هواپیما شرکت و شخصا اقدام به تهیه فیلم و عکس و ارسال آنلاین آن به کشورش می‌کند وقتی هم با برخورد قانونی نیروهای وظیفه‌شناس مواجه می‌شود ضمن اینکه خودش را خیس می‌کند اظهار می‌دارد که برای اصلاح به آرایشگاه رفته است! و آزادی در ایران نیست! به این احمق و کودن بگویید دنیا آزادی فراوان در انگلیس و فرانسه و آمریکا را مشاهده می‌کند و می‌بیند که چگونه با ملت خویش برخورد می‌کنند!
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی‌هایی که امروز با سفیر پوشکی انگلیس خونخواه جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری شده‌اند و مردم را برای اغتشاش به کف خیابان دعوت می‌کنند ناراحتی‌شان از این است که ایران توانسته بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در عراق را با موشک‌های دقیق خود منهدم کند.
Iran, Islamic Republic of
باید در نحوه گزینش کارکنان صداوسیما دقت و کنترل بیشتری صورت گیرد به‌دلیل اینکه در شرایط حساس کنونی کشور بعضی از کارکنان رسانه ملی در زمین ضدانقلاب نقش‌آفرینی کردند.
Iran, Islamic Republic of
برای آمریکا و اسرائیل جان انسان‌ها اصلا مهم نیست و به چیزی جز منافع خودشان فکر نمی‌کنند. انتقام سخت هنگامی است که پای آمریکا در منطقه برای همیشه قطع بشود و این اتفاق خواهد افتاد.
Iran, Islamic Republic of
اگر لانه جاسوسی روباه مکار در ایران بسته شود، خواهید دید که بسیاری از فتنه‌ها در ایران عزیزمان رنگ خواهد باخت.
آرش
Denmark
/....
Iran, Islamic Republic of
جشنواره فجر 98 یک تفاوت با سال‌های قبل دارد و آن اینکه چهره‌های انقلابی سوار قطار انقلابند و برخی از آن پیاده شده‌اند. جشنواره فجر امسال به معنای واقعی می‌تواند به هدف برگزاری این جشنواره نزدیک شود.
Iran, Islamic Republic of
جشنواره فیلم فجر باید به فیلم‌هایی اختصاص یابد که در آن ارزش‌هایی مثل ایثار و آزادگی و... مطرح است. چه بهتر که فیلم‌هایی که از این چهارچوب خارج هستند در این جشنواره حضور نداشته باشند زیرا جشنواره فجر همان‌طور که از نامش پیداست باید جشنواره سینمای انقلاب اسلامی باشد نه سینمای افرادی که چشمشان به دهان دشمنان است.
Iran, Islamic Republic of
حضور سفیر خبیث انگلیس پلید در اغتشاشات چند ده نفره، نشان می‌دهد که چون لیدرهای اصلی این جریان خبیث در آبان‌ماه دستگیر شده‌اند و حضور ندارند و باز این پلیدها و شیطانک‌ها خودشان مجبورند پرچم دشمنی را در دست بگیرند تا بعد از ضربه سیلی به شیطان بزرگ و حماسه قیامتی که ملت در عروج عاشقانه سردار دل‌ها آفریدند و آنها را آتش زدند بتوانند با این حرکات ددمنشانه کمی آرام بگیرند!
Iran, Islamic Republic of
دولت نامشروع و ضد مردمی آمریکا چگونه جنبش وال استریت را سرکوب کرد؟ دولت فرانسه به اصطلاح مهد آزادی چگونه طی یک سال اخیر با خواسته بحق مردمشان برخورد و صدها نفر را کشته یا زخمی و بازداشت نموده است؟ دیگر کشورهای غربی چگونه با معترضان برخورد می‌نمایند؟ چرا نظام اسلامی این‌قدر با این اراذل و اوباش مدارا می‌کند؟ باید با مطبوعات زنجیره‌ای که از آن سوی مرزها مطالباتشان به داخل کشور ارسال و اینها عینا منعکس می‌کنند و اغتشاشگران وابسته به ترامپ جنایتکار که آرامش و امنیت مردم و کشور را به مخاطره می‌اندازند به شدت برخورد شود.
Iran, Islamic Republic of
دستگاه دیپلماسی پاسخ دهند اگر دستگیری سفیر ما در یک اجتماع غیرقانونی در انگلیس یا هر کشور دیگر اروپایی رخ می‌داد آنها چه برخوردی با او می‌کردند؟! ....د؟
Iran, Islamic Republic of
افراد انگشت‌شماری که با پاره کردن عکس سردار شهید سلیمانی برای ارباب خود آمریکا خوش‌رقصی کردند بدانند در میان ملت بزرگ ایران گم هستند و هر کار مغرضانه‌ای بکنند دیده نخواهند شد....
Iran, Islamic Republic of
اگر پدافند در آن شرایط بحرانی و خباثت شیطان بزرگ اقدامی نمی‌کرد و حادثه‌ای برای کشور رخ می‌داد آیا باز هم به‌عنوان خطاکار به دادسرای نظامی معرفی نمی‌شد؟ .....
Iran, Islamic Republic of
منافقان کوردل و اراذل و اوباش و وطن‌فروشان می‌خواهند با سوءاستفاده از ماجرای سقوط هواپیما عقده‌گشایی کنند و حماسه ماندگار تشییع بی‌نظیر سردار دل‌ها حاج قاسم و نواختن سیلی به شیطان بزرگ را به حاشیه ببرند ولی کور خوانده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
اقدام تروریستی آمریکا نقض حاکمیت ملی عراق و حقوق بین‌الملل بود، اتحادیه اروپا از تجاور آمریکا حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اسرائیل پیشوایان کفر در عصر حاضر هستند
Iran, Islamic Republic of
هر کشوری که با آمریکا هماهنگی داشته باشد با واکنش کوبنده ایران مواجه می‌شود
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ۲۲۴ سرباز مجروح شده در حمله موشکی ایران را به تل آویو منتقل کرد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از نزدیک شدن هر سرباز یا نیروی اطلاعاتی عراق به عین الاسد جلوگیری می‌کند
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار قاسم سلیمانی تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشت
Iran, Islamic Republic of
حمله موشکی ایران سرآغاز بزرگی برای ریشه کنی هیمنه آمریکا از منطقه است/ سعودی و امارات درس بگیرند
کشته شدن ۲۴۱ نفر در حمله ایران به پایگاه های امریکا در عراق + تصاویر
Iran, Islamic Republic of
دیروز رهبر انقلاب در سخنرانی در جمع مردم قم تاکید کردند که به هیچ‌ وجه وحدت ملی را خدشه‌دار نکنید. کسانی که تلاش می‌کنند فضای داخل کشور را رادیکال کنند و سعی می‌کنند توده مردم را جلوتر از رهبر و علیه رهبر بشورانند، در خدمت امریکا هستند. راهبرد جنگ، راهبرد ایالات متحده است. راهبرد جمهوری اسلامی اما بازدارندگی فعال است و راهبرد «نه مذاکره و نه جنگ». امریکا می‌خواهد مقابل راهبرد «نه مذاکره، نه جنگ» راهبرد «یا مذاکره یا جنگ» را پیش بگیرد و بر ماست که با با این راهبرد مقابله کنیم.
Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکایی ها جنایتکار شماره یک به همراه انگلیسی ها جنایتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون درعراق غیرقانونی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
ارتش تروریستی آمریکا نمی‌تواند در عراق باقی بماند.
ارتش تروریستی آمریکا نمی‌تواند در افغانستان باقی بماند.
ارتش تروریستی آمریکا نمی‌تواند در منطقه خاورمیانه باقی بماند.
Iran, Islamic Republic of
تظاهرات اعتراض آمیز در شهر‌های مختلف آمریکا و جهان علیه سیاست‌های جنگ طلبانه ترامپ + تصاویر
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره) چه نیکو فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی یکی از عامل اصلی ترور سردار سلیمانی با ترامپ همدست بوده است
Iran, Islamic Republic of
مرکز فرماندهی آمریکا در عین الاسد منهدم شد | آمریکا در صورت جواب دادن ۵ هزار کشته می‌داد
Iran, Islamic Republic of
نگرانی خانواده نظامیان آمریکایی از حضور فرزندانشان در منطقه
Iran, Islamic Republic of
حمایت جانسون از دولت تروریستی آمریکا
بریتانیا: درصورت بروز جنگ آماده شلیک به ایران هستیم
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون شریک جرم جنایات بریتانیا درسراسرمنطقه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
سفیر انگلیس باید اخراج شود
چرا روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی عذرخواهی نمی‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
سفیر انگلیس را اخراج کنید!
سفیر انگلیس را اخراج کنید
وزارت خارجه نانوان جواب دندان شکنی به حضور غیرقانونی سفیر انگلیس دهد.
وزارت امور خارجه ناتوان مجدد سفیر انگلیس را احضار کند.
سفیر انگلیس را اخراج کنید
Iran, Islamic Republic of
از زمان حمله آمریکا به افغانستان 157 هزار نفر کشته شدند
از زمان حمله آمریکا به افغانستان ۱۵۷ هزار نفر کشته شدند
اسناد فاش شده توسط واشنگتن پست نشان می‌دهد که از آغاز حمله آمریکا به افغانستان در سال ۲۰۰۱ میلادی بیش از ۱۵۷ هزار نفر کشته شدند.
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتیم وزارت خارجه سفیر انگلیس را اخراج کند
انتظار ما آن بود که وقتی سفیر انگلیس کلیپ تهیه و پخش کرده و در بین کسانی که اعتراض داشتند، فیلمبرداری می‌کند، وزارت خارجه باید ظرف ۲۴ ساعت او را اخراج کند.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ با ترور سردار سلیمانی هزینه حضور آمریکا در منطقه را بالا برد
Iran, Islamic Republic of
سفارت انگلیس باید در تهران تعطیل شود
Iran, Islamic Republic of
از آمریکا، انگلیس، عربستانن سعودی و اسرائیل انتقام می گیریم.
Iran, Islamic Republic of
ما شورای امنیت سازمان ملل را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
Iran, Islamic Republic of
پاسخ ایران به شهادت سردار سلیمانی، نظامی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
ترامپ در نگرانی پاسخ کوبنده ایران خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
هراس متحدان آمریکا از انتقام ایران؛ ریاض پا پس کشید/ انگلیس: بی‌ملاحظگی ترامپ ما را هم به خطر انداخته است
Iran, Islamic Republic of
اگر انتقام نگیریم جنگ می‌شود
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی پاسخ رئیس‌جمهور آمریکا را داد
از نیروهای تروریست آمریکایی درسراسر منطقه و جهان انتقام می گیریم.
Iran, Islamic Republic of
ازسال 1918 تاکنون درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار شماره یک درکاراست.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانسان و سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر عامل اصلی جنگ درافغانسان و سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر عامل پیدایش و رشد تروریسم درافغانسان و سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
بهترین پاسخ به ترور سپهبد سلیمانی حمله به پایگاه نظامی آمریکا در قطر است.
Iran, Islamic Republic of
پول مکه عامل اصلی ترور سردار سلیمانی درفرودگاه بغداد است.
پول مکه ازسال 2001 تاکنون خروج تروریسم، القاعده و گروه های تروریستی و خامیانشان می شود.
پول مکه ازسال 2011 تاکنون خروج تروریست های داعش و خامیانشان می شود.
دلار نجس سعودی ها عامل اصلی قتل عام مسلمانان درمنطقه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل در ترور سردار سلیمانی نقشی داشته است
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی در ترور سردار سلیمانی نقشی داشته است
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر عامل پیدایش و رشد تروریسم درافغانسان و سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر عامل پیدایش و رشد تروریسم درافغانسان و سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
Iran, Islamic Republic of
سفیر ترکیه در مصاحبه بارسانه ها گفته است رژیم بشار اسد بیرحمانه مردم خود را میکشد! جناب سفیر! چرا حکومت بحرین را نمیبینید! چرا چشم خود را به روی جنایات وحشتناک سعودیها بستهاید؟ به راستی کدام یک از کشورهای عربی دشمن غده سرطانی و رژیم کودککش منطقه هستند؟ آل سعود یا سوریه؟ چرا گروهک تکفیری داعش به کشورهایی چون عربستان، کویت، قطر و اردن کاری ندارد؟ نفتهای دزدی شده توسط این گروهک توسط کدام کشور خریداری شده است؟
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی،آمریکا را به مداخله درامور داخلی ایران متهم کرد! آمریکا حق دخالت درامور داخلی ایران را ندارد. آمریکا ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین برای تغییر حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند و همچنان نیزادامه می دهد. آمریکا باید ازحمایت گروهک تروریستی منافقین دست بردارد.
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی به سرکردگی واشنگتن درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک مردم ایران قتل عام کرد، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین دنبال محکوم کردن ایران و متهم کردن ایران است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار شماره یک تروریست های داعش را وارد موصل و دیگر شهرهای عراق کرده است.
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه عربستان سعودی جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون از تروریست های داعش درسوریه، عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
اقدام تروریستی آمریکا نقض حاکمیت ملی عراق و حقوق بین‌الملل بود، اتحادیه اروپا از تجاور آمریکا حمایت می کند.

آمریکا مقصر اصلی جنگ در افغانستان است .
آمریکا مقصر اصلی جنگ در عراق و لیبی است.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی تروریست است؟ ترامپ!
چه کسی تروریست است؟ مایک پامپئو!
چه کسی تروریست است؟ پنتاگون‍
چه کسی تروریست است؟ مازک اسپر!
چه کسی تروریست است؟ آل سعود!
چه کسی تروریست است؟ بن سلمان!
چه کسی تروریست است؟ بنیامین نتانیاهو!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار شماره یک تروریست های داعش را وارد موصل و دیگر شهرهای عراق کرده است.
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه عربستان سعودی جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون از تروریست های داعش درسوریه، عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
انگلیس فرقی با آمریکا ندارد.
انگلیس فرقی با رژیم سعودی ندارد.
انگلیس فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
انگلیس فرقی با گروهک تروریستی منافقین ندارد.
انگلیس فرقی با القاعده ندارد.
انگلیس فرقی با داعش ندارد.
Iran, Islamic Republic of
شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد که مذاکره با آمریکا و سه کشور اروپایی هیچ فایده ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد
Iran, Islamic Republic of
اتحادیه اروپا درباره ایران نشست فوق العاده برگزار می کند/ اتحادیه اروپا جنایتکار شماره یک دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش درعراق و منطقه سرپوش گذارد.
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش یک دروغ بزرگی است
ائتلاف بین‌المللی ازسال 2014 تاکنون ازداعش درسوریه و حمایت کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
Iran, Islamic Republic of
درخواست پمپئو برای افزایش نیروهای ناتو در عراق به هدایت، مدیریت، خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریست های داعش است.
نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون به همراه نیروهای تروریست آمریکایی ازتروریسم، طالبان و دیگرگروهای تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
Iran, Islamic Republic of
55 درصد آمریکایی‌ها معتقدند ترور سردار سلیمانی آمریکا را ناامن‌تر کرده است
بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی ضمن محکوم کردن اقدام رئیس‌جمهور این کشور به ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، معتقد هستند که این اقدام، آمریکا را ناامن‌تر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت ترامپ به همراه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای ترور سردار سلیمانی، ۱۸ ماه نقشه کشیده بود.
Iran, Islamic Republic of
رسانه صهیونیستی:
تل‌آویو در ترور «سردار سلیمانی» مشارکت داشته است
تل‌آویو در ترور «سردار سلیمانی» مشارکت داشته است

گزارش یک رسانه صهیونیستی از نقش دستگاه‎‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در اقدام تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی حکایت دارد.
Iran, Islamic Republic of
نیچروان بازرانی: زمان برای خروج ائتلاف آمریکایی از عراق مناسب نیست
نیچروان بازرانی ازسال 2003 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها و انگلیسی ها درعراق است.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه استرالیایی: خارج نشدن امریکا از عراق مصداق اشغالگری واشنگتن است
روزنامه استرالیایی: خارج نشدن امریکا از عراق مصداق اشغالگری واشنگتن است
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
با حضور در خیابان‌های دهلی نو
تظاهرات ضد آمریکایی در هند
هزاران معترض هندی با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل و زنده باد سردار سلیمانی، انزجار خود را از سیاست‌های ضد انسانی آمریکا ابراز کردند
Iran, Islamic Republic of
هزاران نفر از مردم دهلی نو در اعتراض به سیاست‌های آمریکا تظاهرات کردند. در این تظاهرات که از میدان "مندی هاوس " تا خیابان جنتر منتر پایتخت هند برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد سردار سلیمانی، انزجار خود را از سیاست‌های ضد انسانی آمریکا ابراز کردند.
Iran, Islamic Republic of
از دولت عراق انتظار نداشتیم به دلیل حمله به حق ایران، به سازمان ملل شکایت کند
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه توضیحات سردار سلامی پیرامون حادثه سقوط هواپیما بوئینگ ۷۳۷ در جلسه غیرعلنی التیام بخش بوده، تاکید کرد که این مباحث باید در جلسه علنی مطرح می‌شد.
Iran, Islamic Republic of
کردستان عراق درباره حضور نظامی آمریکا در عراق تصمیم گرفت
Iran, Islamic Republic of
عذرخواهی کسی را کوچک نمی‌کند / دولت روحانی باید ازمردم ایران عذرخواهد کند.
Iran, Islamic Republic of
قبل از عذرخواهی باید روحانی توضیح بده چرا شب حادثه آسمان لغو پرواز نبوده ....
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اعزام نیروهای هوابرد آمریکا به بغداد شد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا در صورت عدم خروج از عراق شکست بزرگی متحمل خواهد شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
مصادره کردن زحمات دیگران و بلند کردن پرچم پیروز ی به نام خود ./..
Iran, Islamic Republic of
عصائب‌: اگر آمریکا با دیپلماسی از عراق خارج نشود، نیروهایش شکست بزرگی متحمل خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
تاکید پارلمان عراق بر غیرقانونی بودن حضور نظامیان آمریکایی در این کشور
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هیچ نقشی در ایجاد امنیت برای عراقی‌ها ندارد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هیچ نقشی در عراق مبارزه با داعش ندارد
Iran, Islamic Republic of
وضعیت نامعلوم نظامی امریکایی که در پایگاه عین‌الاسد عراق بوده است+فیلم
Iran, Islamic Republic of
حزب‌الله عراق تهدید کرد: مقاومت مسلحانه مردم برابر آمریکا در راه است
Iran, Islamic Republic of
تحلیل لوموند: ایران در جنگ خود در عراق با امریکا پیروز شده است
Iran, Islamic Republic of
آتش‌زدن مدرسه‌ای در کربلاء به دست افراد ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولویت آمریکا در عراق حفظ داعش است
Iran, Islamic Republic of
نیروی دریایی آمریکا به سلاح جدید مجهز می‌شود
Iran, Islamic Republic of
اشغالگران آمریکایی در عراق... واشنگتن رو در روی ملت
Iran, Islamic Republic of
لاوروف: اقدامات ضدایرانی آمریکا به ثبات جهانی آسیب زده است
Iran, Islamic Republic of
سیاست آمریکا سیاست زور است / سیاست ایران پرهیز از ورود به جنگ است
Iran, Islamic Republic of
ترور شهید سلیمانی تلاش آمریکا برای احیای دوباره داعش بود
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا طی ۹ ماه اول سال گذشته میلادی ۸ هزار بمب در افغانستان پرتاب کرده است
Iran, Islamic Republic of
طالبان: ۷ سرباز ارتش افغانستان طی دو روز گذشته کشته شدند
Iran, Islamic Republic of
حمایت روسیه از ساخت موشک توسط ایران
«سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه بر حق ایران برای توسعه برنامه موشکی خود تأکید کرده است.
Iran, Islamic Republic of
کشف دو محموله اسلحه قاچاق در مرزهای غربی کشور
کشف دو محموله اسلحه قاچاق در مرزهای غربی کشور
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 10:25
فرمانده نیروی زمینی ارتش از کشف دو محموله اسلحه قاچاق در مرزهای غربی کشور خبر داد.
Iran, Islamic Republic of
افزایش حملات در سوریه؛ پیشنهاد «امان» به تل‌آویو برای سال ۲۰۲۰
افزایش حملات در سوریه؛ پیشنهاد «امان» به تل‌آویو برای سال ۲۰۲۰
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 13:09

گزارش‌ها حاکی است که سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) در گزارش سالانه برای سال ۲۰۲۰ به تل‌آویو پیشنهاد کرده که حملات در سوریه افزایش یابد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت گریخت + فیلم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت گریخت + فیلم
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 09:48

نفتالی بنت از ترس موشک‌های مقاومت که شب گذشته در پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی شلیک شده بود، به پناهگاه گریخت.
Iran, Islamic Republic of
رهبر اکثریت سنا: ترامپ سه‌شنبه محاکمه می‎شود
رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا اعلام کرد که جلسه محاکمه استیضاح دونالد ترامپ رئیس‎جمهور این کشور، سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
یک دیوانه را تایید کردند و نتیجه کارشون شده شهادت سردار سلیمانی
حالا می خوان محدود و محاکمه اش کنند؟ بی معنی است!...
ولی
United Arab Emirates
یکی از آثار برجام پرپر شدن سردار سلیمانی است و فهمیدن این مسئله زیاد سخت نیست لکن بابد اولی الابصار بود نه بنده دنیا و مقام.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکن شهادت سردار نتیجه برجام نبود ....
Iran, Islamic Republic of
گاردین: مقصر سقوط بوئینگ فقط ایران نیست/ چرا ایکائو هشدار نداد؟

گاردین در یادداشتی درباره سقوط بوئینگ اوکراینی نوشت: چرا دیگر نهادهای مربوطه از جمله سازمان ایکائو یا آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا یا انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی درباره پرواز در منطقه هشدار ندادند؟
ایران تنها مسئول سقوط هواپیمای اوکراینی نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی این جمله ی«من بلدنیستم» رو همون اول گفته بودین وخیال یه ملت روراحت می کردین...!!¡
Iran, Islamic Republic of
اولا شعار انتخاباتی شما بهبود اقتصاد تا جایی بود که مردم از گرفتن یارانه بی نیاز شوند نه برداشتن سایه جنگ ! دوماً آنچه آمریکا و اروپا را از جنگ دور می کند قدرت نیروهای مسلح است وگرنه اگر آمریکا مانع نمی دید برای حمله به ایران منتظر چیزی نمی ماند، سوما دیپلماسی خنده شما آیا توانست آمریکا و اروپا را از بد عهدی در معاهده برجام منصرف کند ؟
Iran, Islamic Republic of
آیا ترامپ ۵ روز قبل از ترور سردار سلیمانی، این خبر را در یک مهمانی با حضور ۵۰۰ سرمایه دار فاش کرده بود؟ / ترامپ از اطلاعات محرمانه برای پیشبرد مسائل تجاری خود استفاده می‌کند؟
الیزابت وارن، دی ماس و کریس وان هولن خواستار تحقیقاتی روشن و مشخص در مورد گزارش اخیر روزنامه دیلی بیست شدند، این روزنامه در این گزارش ادعا کرد که ترامپ پنج روز قبل از حمله ۳ ژانویه به قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس ایران، تلویحا به مهمانان خود در اقامتگاه شخصی‌اش مارالگو ماجرا را گفته است.
Iran, Islamic Republic of
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1332 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک دشمن درجه یک ملت ایران است و همچنان نیز ادامه می دهد ولی متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و برخی نمایندگان مجلس درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 1359 تاکنون برای محاکمه آمریکا و متحدانش به علت جنایات جنگی در جنگ تحمیلی هشت ساله ناتوان و عاجز بوده است.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
آمریکا و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند.
آمریکا و متحدانش هیچگاه به حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام نمی گذارند.
سعودی ها جنایتکار شماره یک ازکاری که درفاجعه منا، جنگ سوریه، عراق، یمن و منطقه انجام دادند پشیمان می شوند.
آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.
ازخون شهدای منا نمی گذریم.
من سلیمانیم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اصلا برجام فتح الفتوح بود، آفتاب تابان بود، ابر باران بود، ....حالا که مرده و جسدش هم متعفن شده لطفا چالش کنین و برین سراغ گور بعدی
Iran, Islamic Republic of
گور بعدی را برای برجام موشکی کنده اند
Iran, Islamic Republic of
...
کیوان
Iran, Islamic Republic of
...
بي تدبيري
Iran, Islamic Republic of
....
درپاسخ به اردوغان
Iran, Islamic Republic of
اردوغان: ترکیه نیروی نظامی به لیبی اعزام می‌کند
رئیس‌جمهور ترکیه از اعزام نیروی نظامی به لیبی خبر داد.
درپاسخ به اردوغان
ترکیه تروریست به لیبی اعزام می کند، نه نیروی نظامی
ترکیه ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزار تروریست را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، عراق، مننطقه خاورمیانه و جهان است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور دیگر عامل اصلی جنگ، پیدایش و رشد تروریسم در سوریه، عراق،سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
شروع دوباره همکاری نظامی عراق و امریکا
Iran, Islamic Republic of
تعداد نيروهاي نظامي امريكا در عراق + عکس
تعداد نيروهاي نظامي امريكا در عراق + عکس
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 14:08


تعداد نيروهاي نظامي امريكا در عراق + عکس
Iran, Islamic Republic of
لاوروف: آمریکا مسئول تنش‌های منطقه است
Iran, Islamic Republic of
پرونده ترور سردار سلیمانی به شدت علیه دولت آمریکا است
انتقام سخت
Iran, Islamic Republic of
یک عمر به سردار گفتیم فدای خاک پات
حالا سردار دل ها فدای ما و اقتدار کشور شد
هرگز از خونش نمی گذریم
Iran, Islamic Republic of
اقدام موشکی علیه پایگاه آمریکایی‌ها نشان از شجاعت تصمیم‌گیری و اقتدار ایران اسلامی دارد
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور، چی از از برجام مانده ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
تیم مداکره آقای روحانی در برجام متعهد شده است در صورت خروج هر یک از اعضا باز هم در برجام بماند
یعنی خودش تنهایی
Iran, Islamic Republic of
دیگه اینقدر رو اعصاب مردم نرو آخه 30-40روز جشن بگیریم واسه چی مثلا چکار کردی غیراز ویران کردن مملکت سه میلیون حقوق مردم 850دلار بود الان شده 350دلار شاید 30-40روز عزا بهتر باشه تو رو خدا سه ماه آخر رییس جمهوریتو برو مرخصی با حقوق هم واست حساب میکنند
United States
....
Iran, Islamic Republic of
از عراق خارج نشوید با مقاومت مسلحانه مردمی روبرو خواهید شد
ا
Iran, Islamic Republic of
پس با این حساب دولت سیلی محکمی بر آمریکای جنایتکار زده است و اقتدار سپاه نیز در سایه توفیقات برجام حاصل شده است .
Iran, Islamic Republic of
من وقتی میرم خرید هرچیزی ۳ تا ۴ برابر گران شده تا ۴۰ روز جشن و پایکوبی میگیرم
Iran, Islamic Republic of
من كه هروقت حرفاي شما گوش ميكنم چيز جديدي نمي شنوم همه اش نقطه سر خط
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حمایت برخی کشورهای غربی با کمک مالی برخی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون، عامل رشد تروریسم در غرب آسیا است.
مرصاد - جهان ؛ مدیونی اگه نشون ندی !
Iran, Islamic Republic of
خط سازش ؛ از همان ابتدای انقلاب وجود داشت و همواره مانع و مشکل ساز خط انقلاب بود ! آنها غربزدگی و سازشکاری خود را ، با ادعای ؛ صلح طلبی ، تعامل با دنیا و دور کردن سایه جنگ پوشش می دهند ! اما کیست که نداند ؛ این رویکرد آنها ؛ از دنیاطلبی شان نشات می گیرد !!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
جهان گرفتی ما رو ! این مطالب بی ربط چیه که تو این صفحه گذاشتی ؟!!
United Arab Emirates
آمریکا، منطقه خاورمیانه را نابود کرد
آمریکا، افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن را نابود کرده است.
United Arab Emirates
آمریکا همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی، منطقه خاورمیانه را نابود کرد
آمریکا به همراه غرب با کمک مالی برخی کشورهای غربی، عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن را نابود کرده است.
Iran, Islamic Republic of
دروغگو
اگه رای اشتباه مردم به این اقا نمیبود ، الان وضع این نبود
Iran, Islamic Republic of
آمریکا تسلیم توانمندی موشکی و قدرت اراده جمهوری اسلامی شد
Iran, Islamic Republic of
دلایل عقب‌نشینی آمریکا از تهدیدهایش پس از پاسخ موشکی ایران +تصاویر جدید از عین‌الاسد
Iran, Islamic Republic of
سفیر خبیث انگلیس رو اخراج کنید
حسين
Germany
بايد براى اقدامات دولت جنابعالى آقاى روحانى ، سى ، چهل سال عزادارى كرد
خورشید
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک ایرانی ویک مسلمان
شما آقای روحانی و آقای ظریف را همیو با منافع ملی و وطن پرستی و دین اسلام نمیبینم
ستایش
Iran, Islamic Republic of
....
سید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی گفتید فاصله بین جنگ و صلح یک گلوله است که انهم شما نمیگذارید ولی سپاه پاسداران مقتدر ما 15 موشک فرستاد ولی جوابی نیامد نکند تا هنوز خواب هستی و بیدار نشده ای
Iran, Islamic Republic of
مقامات آمریکایی بعد از سقوط هواپیمای اکراینی گفتند حالا یه جورایی بی حساب شدیم
حالا وقت مذاکره است
Iran, Islamic Republic of
وای خدا قلب آدم آروم می گیره وقتی شما اینجوری جواب این آدم را می دهید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به‌خاطر منافع ایران با هرکسی دیدار نکنید آقای روحانی!
Iran, Islamic Republic of
هر کسی از دید آقای روحانی قطعا نیروهای انقلابی هستند

امضای کری برایشان تضمین است
Iran, Islamic Republic of
هرچه ضربه می‌خوریم از دولت روحانی است این حرف دل همه مردم ایران بوده است.
Iran, Islamic Republic of
روحانی: افزایش نرخ بنزین به نفع مردم است
درپاسخ به روحانی
افزایش نرخ بنزین به نفع دولت روحانی، وزیر نفت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس است، نه به نفع مردم
Iran, Islamic Republic of
چند قانون بین‌المللی در ترور سردار سلیمانی نقض شد؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها باید پادگان ها را خالی کنند
Iran, Islamic Republic of
باید پیام رسان خون شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم
Iran, Islamic Republic of
آلمان تهدیدات ضدایرانی ترامپ علیه اروپا را تایید کرد
Iran, Islamic Republic of
مخالفت بغداد با ازسرگیری عملیات نظامی نیرو‌های آمریکایی در عراق
Iran, Islamic Republic of
راهپیمایی سراسری در حمایت از اقتدار نظام در برابر آمریکا برگزار می‌شود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی-سیاسی جمعه این هفته راهپیمایی سراسری ملت «به استثنای شهر تهران» در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار برگزار می شود.
Iran, Islamic Republic of
لاشه پهپاد متجاوز سعودی در اختیار رزمندگان یمنی + فیلم و تصاویر
لاشه پهپاد متجاوز سعودی در اختیار رزمندگان یمنی + فیلم و تصاویر
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 17:28

ارتش و کمیته های مردمی یمن ظهر امروز تصاویر مربوط به لاشه پهپاد رزمی CH4 متعلق به ارتش سعودی را منتشر کرد.
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
تندروهای نظام عاشق شروع یک جنگ با آمریکا هستند و جهان نیوز مرکز تجمع آنهاست. از روحانی و دار و دسته اش هم اصلا خوششان نمی آید.... میگویند آنها دنباله رو رفسنجانی هستند....
Iran, Islamic Republic of
پرچمت رو عوض کن!!!!!1
Iran, Islamic Republic of
هیچکس عاشق شروع جنگ نیست ولی رهبر معظم هم فرمودند یک سری سعی می کنند کشور را به سمت جنگ بکشانند....
United States
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی و پاسخ معنادار تهران به واشنگتن / سفر پوتین به دمشق، یک معنا داشت: درگیری ایران و آمریکا از عراق به سوریه کشیده نشود
Iran, Islamic Republic of
منطقه شاهد شرایط جدیدی بعد از شهادت سردار سلیمانی است
شهین
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
.....
United Arab Emirates
آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر مسئول تنش‌های منطقه است.
United Arab Emirates
ترامپ قانون را زیر پا گذاشته است
....
...
United Arab Emirates
هر خطای جدید انگلیس با واکنش شدید ایران مواجه خواهد شد
United Arab Emirates
روسیه و سوریه در بیانیه‌ای مشترک خواستار خروج نظامیان آمریکایی از منطقه شدند
کشورهای متخاصم میخواستند در 2013 حمله کنند وقتی روحانی رای آورد دیگر نیازی به حمله ندیدند.....
Iran, Islamic Republic of
تنها رئیس جمهوری که باعث شد در این 4 دهه بالاترین تنش بین ایران و آمریکا وجود داشته باشد روحانی است.......
اگر دولتی توان مقابله با دشمن را داشته باشد دیگر نیازی ندارد به اروپاییها و .. التماس کند. کشورهای دنیا زمانی جرات ارتباط با ما را پیدا میکنند که دولت ایران را مقتدر و شجاع ببینند
خلاصه حرف روحانی، نباید آمریکا را اذیت کنیم وگرنه جنگ میشود و جنگ اخ و بد است.
Iran, Islamic Republic of
چطوری سعی کردید جلوی جنگ را بگیرید؟
.
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی بر اساس تعهدات اف ای تی اف شما. کسی را قرار بود تحویل آمریکا بدهید؟....
خدایا .....
سیاسیت حارجی 6 سال اخیر این دولت در اروپا و برجام خلاصه شده. ....
Iran, Islamic Republic of
دو نظامی ترکیه در سوریه کشته شدند
گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» در سوریه از کشته شدن دو نظامی ترکیه در انفجاری در شمال سوریه خبر داد.
Iran, Islamic Republic of
با مداخله خارجی در افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن و منطقه مخالف هستیم
Iran, Islamic Republic of
مخالفت بغداد با درخواست اروپایی‌ها برای انتقال 13 هزار داعشی به عراق....
حمید
Iran, Islamic Republic of
ببه هر حال هرخیری هم اگه بود دیگه نیست و ما هم فهمیدیم معنی الی یوم القیمه یعنی چه!!
علی
Iran, Islamic Republic of
..
Smjb
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران انگلیس را محکوم می کند....
زهرا
Iran, Islamic Republic of
....
سعادتی
Iran, Islamic Republic of
با این همه بدبختی که سرمان آورده ای ۳۰ ، ۴۰ روز باید جشن بگیریم ؟
Iran, Islamic Republic of
ملت با وجود دولت تدبیر و امید هر روز عزادارند. قطعا شما بروید ما بعوض ۳۰ یا ۴۰ روز جشن تمام عمر جشن خواهیم گرفت..
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اینکه ۶ کشور غربی بعد از انتخاب شما از حمله به ایران منصرف شدند شما رو به فکر نینداخت ؟ از خودتون نپرسید به جای جنگ چی بدست آوردن؟ ...
Iran, Islamic Republic of
آره شما فقط بلدی کاری به ما نداشته باشی....
Iran, Islamic Republic of
منظورت شوک بنزینی و ......
Iran, Islamic Republic of
تحریم ها برنمیگردد...
Iran, Islamic Republic of
حمله راکتی تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش به حلب سوریه ۵ کشته و ۱۳ زخمی برجا گذاشت
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
روسیه و سوریه در بیانیه‌ای مشترک خواستار خروج نظامیان آمریکایی از منطقه شدند
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی و پاسخ معنادار تهران به واشنگتن / سفر پوتین به دمشق، یک معنا داشت: درگیری ایران و آمریکا از عراق به سوریه کشیده نشود
Iran, Islamic Republic of
مسکو و دمشق افزایش نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را محکوم کردند
Iran, Islamic Republic of
نقض قوانین فدرال آمریکا توسط رئیس جمهور این کشور
Iran, Islamic Republic of
فرانسه ناو هواپیمابر به غرب آسیا می‌فرستد
Iran, Islamic Republic of
حماس: شهید سردار سلیمانی محور اصلی حمایت از مقاومت بود
United Arab Emirates
....
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت و وزرای هزار میلیاردی اش و مدیران نجومی بگیر مظلوم هستند پس این ملت هستند که ظالم هستند خوشگذران و معلمان و کارمندان و کسبه

دولتی که خودش از خودش تعریف کنه خیلی دولت از خود راضی باید باشه
باید از ملت پرسید که دولت در تحقق وعده هاش چقدر موفق بوده
Iran, Islamic Republic of
قرار بود دولت روحانی مشکلات ما را حل کند ! حالا ما باید مشکلات دولت روحانی را حل کنیم !!!!
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی قهرمان ملی بود که ملت ایران را در شرایط دفاع منطقه‌ای به اوج رساند
Iran, Islamic Republic of
زمان اجرای تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران
بر اساس اطلاعیه‌ای که در وبگاه خزانه‌داری آمریکا منتشر شده است، این فرصت سه ماهه روز ۹ آوریل (۲۱ فروردین) به پایان می‌رسد و طرف‌هایی که بعد از این تاریخ با…
Iran, Islamic Republic of
پنتاگون: برنامه‌ای برای خروج از عراق نداریم
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز پنجشنبه گفت که آمریکا برنامه‌ای برای خروج از عراق ندارد.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ دقیقا می دانست چه چیزی در جریان است!
لو پارناس، از دستیاران نزدیک رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، ادر گفتگویی با شبکه خبری ام اس‌ان‌بی‌سی درباره فشار رئیس جمهور آمریکا بر دولت اوکراین جهت…
Iran, Islamic Republic of
سفر لودریان به عربستان
ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سفر می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران تواین 6سال توشکمشون به خاطر کوچیک شدن سفرهاشون بزن بکوبه.
Iran, Islamic Republic of
بیانیه بی‌شرمانه اروپا در حوزه هسته‌ای و موشکی ایران
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در بیانیه‌ای گستاخانه خواستار پایبندی کامل ایران به توافق هسته‌ای شدند.
Iran, Islamic Republic of
حمله سایبری آمریکا علت سرنگونی هواپیمای اوکراینی؟/ نقش جنگ الکترونیک در این حادثه
آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران اعلام کرده که حمله سایبری آمریکا باعث سرنگونی هواپیمای اوکراینی شده است.
Iran, Islamic Republic of
حمایت ترامپ از نا آرامی های ایران بعد از ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی+عکس
United States
....
Iran, Islamic Republic of
ترامپ قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است.
ترامپ حقوق بین الملل را زیر پا گذاشته است.
ترامپ حقوق بشر را زیر پا گذاشته است.
Iran, Islamic Republic of
دیوان محاسبات آمریکا ترامپ را ناقض قانون خواند
Germany
مردم هم در آبان آمدند توی خیابون ها تا ۳۰ ۴۰ روز برای شاهکار بنزینی آقای روحانی جشن بگیرند
Iran, Islamic Republic of
۲۱ کشته و زخمی در حمله راکتی تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش به حلب
Iran, Islamic Republic of
سقوط هواپیمای اوکراینی نتیجه سیاست‌های جنگی ترامپ است
Iran, Islamic Republic of
مشاور کوربین: سقوط هواپیمای اوکراینی نتیجه سیاست‌های جنگی ترامپ است...
Iran, Islamic Republic of
اعزام ناوهای هواپیمابر فرانسه به خاورمیانه
اصابت موشکها به عین الجسد عجب کاری کرده ...
Iran, Islamic Republic of
خوش چشم: آمریکا نمی تواند وارد جنگ سخت شود
Iran, Islamic Republic of
فرار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از موشک‌های مقاومت+فیلم
Iran, Islamic Republic of
پنج کشور خواستار پرداخت غرامت به بستگان قربانیان سقوط پرواز ۷۵۲ شدند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ: من به خاطر یک تماس تلفنی بی‌نقص، استیضاح شدم!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به دنبال تحریک دیگر کشور‌ها برای قطع کمک به آوارگان فلسطینی‌ است.
Iran, Islamic Republic of
با کسانی که دروغ می‌گویند چگونه برخورد کنیم؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در حمله راکتی تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و هم پیمانانش به حلب چند نفر کشته شدند؟
شاد و خوشحال
Iran, Islamic Republic of
..
ما شاد هستیم . چرا 30 یا 40روز جشن بگیریم ؟
از وقتی تدبیریون حاکم شدند هر روز جشن داریم . خدایا چقدر ما شادیم ؟...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به نظرم شما حرفی برای سیاست و اقتصاد داخلی نداری. این مطلب دیگه الان برای همه واضحه. خارجیتم که دیدیم.
Iran, Islamic Republic of
منابع وذخایر که داریم. یروی انسانی هم خداروشکر از همه نوعش داریم. چیزی که نداریم مدیریت جناب. البته مدیران لایق و شایسته داریم فقط تو محدوده شما نیستن. اگه به این مطالب پی بردید با یه سوت همه رو بخط میکنیم. ولی مسئله شما چیز دیگه است که آینده روشن میکنه...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی چندی قبل در واکنش به عمل نکردن به وعده هایشان فرمودند که ان وعده ها در زمان صلح داده شده و الان در حال جنگیم . ولی امروز بار دیگر فرمودند زمان روی کار آمدن ما رئیس جمهور فرانسه گفتند که ما و پنج کشور دیگر قصدحمله به ایران را داشتیم و... بالاخره ما متوجه نشدیم ایشان کی آمدند زمان جنگ یا صلح
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
البته این بنده خدا آن بنده خدا نیست.
محمد
United States
بهترین شیوه برای ارزش گذاری روی برجام قبول زحمت از جانب تیم مذاکره کننده برای مناظره با منتقدین است .
مجد
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی درست میگه . کاری که ممکن بود جنگ با کشور بکنه دولت ایشون کرد و ۵ کشور حتی گلوله ای هم شلیک نکردند !! با اومدن دولت تدبیر دیگر نبازی به جنگ نبود .
Iran, Islamic Republic of
حق با آقاي روحاني است بايد 30 ، 40 روز كه خيلي كم است كل سال را به خاطر مراحم اين دولت جشن بگيريم:
بايد به خاطر دلار 3200 كه شد 13000 هزار تومان جشن بگيريم
بايد براي گوشت گوسفند كيلويي 30 هزار تومان كه شد صد هزار تومان جشن بگيريم
بايد براي تخم مرغ شانه‌اي 7000 تومان كه شد 18000 تومان جشن بگيريم
بايد براي مرغ كيلويي 8000 تومان كه شد 13000 تومان جشن بگيريم
بايد براي چاي بسته‌اي 8000 تومان كه شد 40000 تومان جشن بگيريم
بايد براي شكر كيلويي 1000 تومان كه شد 6000 تومان جشن بگيريم
آقاي روحاني راست مي‌گويند مردم بدبخت بايد براي خيلي چيزها جشن بگيرند
براي چرخيدن چرخ اقتصادشان،
براي بازگرداندن آبرو و حيثيت به پاسپورتهايشان،
براي بي‌نيازي به يارانه‌هايشان و خيلي خيلي چيزهاي ديگر
Iran, Islamic Republic of
داداش بگو از کی میخوای جشن بگیری ما لباس نوهامونو بپوشیم اینطوری زشته بیایم تو مجلس شما!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
دنیا از نظر حسن روحانی فقط آمریکا و 6 تا کشور اروپایی است. چین و هند و روسیه و بقیه کشورها که دنیا نیستند.
کاظم
Romania
ضمن احترام به جایگاه محترم ریاست جمهوری، و درک بعضی از نارسایی‌های طبیعی دولت، فقط نمی دانم منظور دقیق ریاست محترم جمهوری اسلامی از دنیا چیست؟ و ایشان چه برداشتی از واژه "دنیا" دارد، بالاخره جامعه بزرگ جهانی تا چه زمانی باید از واژه دنیا اسیر تصور چند کشور استعمارگر باشد؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا شکر نمی کنید ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
راستی این دولت خیلی مظلوم است فقط این ملت اند که ظلم میکنند و گرانی و بی اطلاعی و گریز از آرامش در اقتصاد را به مردم هدیده میکنند اره راست گفتی