پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

مربی کاراته‌ای که معلم اخلاق بود +عکس

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 715312
شهید مدافع حرم سعید مسلمی، یکی دیگر از دهه هفتادی‌هایی است که رزمی‌کار بود و لباس دفاع از حرم را پوشید و به رزم با داعش پرداخت.
مربی کاراته‌ای که معلم اخلاق بود +عکس
به گزارش جهان نيوز، شهید سعید مسلمی، ورزشکار بود و در رشته کیوکوشینگ کاراته کار می‌کرد. در این رشته، هم مقام آورده بود و هم اینکه مربی بود. یکی از شاگردان شهید در مصاحبه‌ای گفته: «شهید مسلمی خرج بی‌بضاعت‌ها را می‌داد. جوان‌ها را به ورزش جذب می‌کرد و بچه‌ها و جوان‌ها را با هزینه خودش بیرون می‌برد. با بچه‌ها دوست بود. همه شاگردانش شیفته اخلاقش شده بودند. حتی با بچه‌های کوچک در پارک فوتبال بازی می‌کرد.

آقا سعید پیش از آنکه استاد کاراته باشد مربی اخلاق بود. بعد از شهادتش جوانان زیادی برای رفتن به سوریه داوطلب شدند و همه تصمیم گرفتند راه او را ادامه دهند.»
 

شهید سعید مسلمی در وصیت‌نامه‌اش نیز نوشته بود: توصیه‌ای که به خواهران و برادرانم دارم داشتن غیرت علوی و رعایت حجاب زهرایی و نگه داشتن احترام به پدر و مادرم در همه‌ شرایط است.صحبتی که با عزیزان دارم ادامه راه شهیدان و گوش به فرمان بودن در برابر دستورات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای است و همیشه به یاد داشته باشید که در محضر خداوند و امام زمان(عج) هستید. از شما عزیزان می‌خواهم همواره احترام به پدر و مادر و تلاش برای بالا بردن سطح علمی و رعایت ادب و اخلاق و ورزش کردن برای دفاع از اسلام را فراموش نکنید...»

منبع:کیهان
برچسب ها: شهید مدافع حرم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *