جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بیانیه مشکوک خانه سینما را چه کسانی جعل کردند؟!

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 715295
خانه سینما بیانیه‌ای را با عنوان اعتراض صنوف سینمایی به صداوسیما منتشر کرد، اما مدیران اکثر صنوف سینمایی از این بیانیه بی‌خبر بودند!
بیانیه مشکوک خانه سینما را چه کسانی جعل کردند؟!
به گزارش جهان نيوز، روز سه‌شنبه ۲۴ دی بیانیه‌ای توسط خانه سینما و با عنوان اعتراض صنوف سینمایی به صداوسیما منتشر شد، در حالی که با پیگیری‌های خبرنگار کیهان، مدیران ۲۰ صنف سینمایی، اصلا از نگارش و انتشار چنین بیانیه‌ای بی‌خبر بودند و حتی اجازه‌ای از آنها گرفته نشده بود!

این بیانیه که بیشتر به شب‌نامه گروهک‌های سیاسی شباهت داشت تا بیانیه یک نهاد فرهنگی، به بهانه دفاع از یک فیلمساز زن در مواجهه با اظهارات یکی از مهمانان در برنامه‌ای زنده نوشته شد، اما به جای اینکه پاسخ آن شخص خاص را بدهد و به وی اعتراض کند، تمامیت صداوسیما را هدف قرار داد و سینماگران را به تحریم صداوسیما فراخواند!

نکته مهم این است که خانه سینما مسئول رسیدگی به امور صنفی سینماگران است اما به دلیل باندگرایی و سیاست بازی، هدف انتقاد خیلی از سینماگران است.

گفتنی است از افرادی چون «م.آ.ا» و «م.م.ط» به‌عنوان بیانیه‌نویسان خانه سینما که سوابق ضدامنیتی دارند، نام برده می‌شود!
 
منبع:کیهان
برچسب ها: خانه سینما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *