جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ناکامی برای صعود به المپیک ۴۸ ساله شد

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 715278
دیدار تیم‌های امید ایران و چین به سود ایران به پایان رسید اما باز هم رؤیای صعود به المپیک محقق نشد.
ناکامی برای صعود به المپیک ۴۸ ساله شد
به گزارش جهان نيوز، دو تیم فوتبال امید ایران و چین از ساعت 13:45 به وقت تهران در ورزشگاه تاماسات تینسنولانون شهر سونگلا برگزار شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه شاگردان استیلی بارها و بارها در دهانه دروازه موفق به گلزنی نشدند و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت. در این نیمه تیم ملی 8 کرنر و ضربات ایستگاهی مختلف زد ولی موفق به باز کردن دروازه چین نشد.

در نیمه دوم باز هم همین اتفاق رخ داد.شاگردان استیلی در این نیمه همان رویه نیمه اول را در پیش گرفتند و موقعیت‌های پی در پی را به هدر دادند تا اینکه نورافکن از روی نقطه پنالتی به گل برسد ولی در ادامه شاگردان استیلی نتوانستند به گل دیگری برسند تا بازی با این نتیجه تمام شود.این نتیجه در حالی رقم خورد که کره جنوبی موفق به شکست ازبکستان شده بود و تیم ملی با یک گل دیگر حداقل شانس صعود به مرحله بعد را داشت اما در نهایت تیم استیلی در این گروه  4 امتیازی شد. کره جنوبی و ازبکستان با 4 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.  با این اتفاقات رویای صعود به المپیک 48 ساله شد و مثل حدود 5 دهه گذشته همچنان شاهد سریال تکراری عدم صعود به المپیک هستیم.

داور: حنا حطاب(سوریه)
کمک‌ها: طالب سالم المری و سعود المخلق( قطر)
اخطار: رضا دهقانی و شاهین طاهرخانی
اخراج:

گل: امید نورافکن (85 پنالتی)

ترکیب تیم ملی ایران: حبیب فرعباسى ، عارف آقاسى، مجتبى نجاریان، متین کریم‌زاده، شاهین طاهرخانى، رضا دهقانى، مهدى مهدى خانى ، امید نورافکن، جعفر سلمانى ، على شجاعى ( 73 امیر حسین حسین‌زاده)  و اللهیار صیادمنش (65- مهدی قائدی)

سرمربی: حمید استیلی

ترکیب تیم ملی چین: هوانگ ژنگ یو، وِی ژن، ژئو چنگ،هوانگ کنگ، هو جنگ هانگ، چِن وی،ژو جونگ چن، فنگ بوژوان،تیان ژین (69چن بی بی)، اویلی مولاتی مائولانیازی و چن پو

سرمربی: هائو وی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....