پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

شعار مشترک هیئات در فاطمیه 98 +دانلود نشان‌نوشته برای طراحی پوستر و کلیپ

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 715274
شعار «مدیون لطف مادر این خانواده‌ایم» به عنوان شعار مشترک هیآت مذهبی کشور در ایام فاطمیه ۱۴۴۱ انتخاب شده که در ادامه فایل دانلود آن آمده است.
شعار مشترک هیئات در فاطمیه ۹۸ +دانلود
به گزارش جهان نيوز،  جامعه ایمانی مشعر با اولویت‌سنجی محورهای محتوایی ایام فاطمیه و هم‌چنین تأکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم توجه به نقش خانواده و همچنین نظر به در پیش بودن انتخابات و اهمیت جریان‌سازی هیئات در این زمینه‌ها، با مشارکت و هم‌اندیشی جامعه بزرگ فعالان هیأت، شعار «مدیون لطف مادر این خانواده‌ایم» را به عنوان شعار مشترک هیأت‌های مذهبی در ایام منتسب به حضرت زهرا سلام الله علیها، اعلام کرد.

هم‌چنین از هیئات خواسته شده، ضمن حفظ آرم و نشان‌، علم و بیرق، شعار، و استقلال خود این شعار را هم در حاشیه محصولات (پوستر و فضاسازی هیأت، محتوای منبر و ستایش‌گری) خود درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.

نشان‌نوشته مشترک هیئات در فاطمیه 98 در ادامه آمده است:
 
 

ضمناً جامعه ایمانی مشعر با توجه به لزوم توجه به امر خانواده و بصیرت، محوریت دوازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده و بسته‌های ارتقای توانمندی ارکان هیأت را به این دو موضوع اختصاص داده است.
برچسب ها: فاطمیه 98 پوستر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *