جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳
سردار فدوی:

دولت و وزارت خارجه در مقابل خباثت‌های انگلیس کوتاه نیایند

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 715202
جانشین فرمانده کل سپاه درباره حضور سفیر انگلستان در میان اغتشاشگران گفت: انگلیس خبیث‌ترین کشور جهان است و از خبیثان به غیر از خباثت نباید چیز دیگری انتظار داشت و دولت و وزارت خارجه نباید در مقابل این کارها کوتاه بیایند.
هشدار سردار فدوی به دولت درباره خباثت انگلیس
به گزارش جهان نيوز، سردار علی فدوی در گفتگو با خبرنگار آنا، درباره دخالت انگلیس در امور داخلی ایران و حضور سفیر این کشور در میان اغتشاشگران اظهار کرد: انگلیس خبیث‌ترین کشور جهان است و خبیثان به غیر از خباثت نباید چیز دیگری انتظار داشت.

وی افزود: خباثت دولت انگلیس و جنایتش در تاریخ قدمت به طول چندین قرن دارد و بیش از این نمی‌توان از چنین جنایتکاری انتظار داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از وزارت امور خارجه کشورمان و دولت می‌خواهیم به وظایفشان به خوبی عمل کنند و در مقابل دخالت‌های آشکار دولت خبیث انگلیس کوتاه نیایند.

فدوی خاطرنشان کرد: ما به دولت انگلیس اجازه نمی‌دهیم که در امور داخلی ایران دخالت و از اغتشاشگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی حمایت کند.

در شامگاه روز ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸، سفیر کشور انگلستان به همراه فرد دیگری با حضور در میان اغتشاشگران و توهین‌کنندگان به تصاویر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دانشگاه امیر کبیر تهران از تجمع‌کنندگانی که در حال سر دادن شعارهای ساختارشکنانه بودند، فیلمبرداری و حمایت می‌کرد.

اما با هوشیاری مأموران پلیس امنیت ناجا، سفیر انگلیس شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و در همان لحظه دستگیر و پس از اقدامات اولیه قانونی به نماینده وزارت امور خارجه تحویل داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت دولت حركات ديپلماسي قاطع نميكند
Iran, Islamic Republic of
امضای کری تضمین است رفیق
Iran, Islamic Republic of
...