پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

هراس رژیم صهیونیستی از احتمال مرتبط شدن با ترور سردار سلیمانی

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 715183
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای چندمین بار تلاش کرد هرگونه کمک دستگاه‌های جاسوسی این رژیم به تروریست‌های آمریکایی برای به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی را تکذیب کند.
هراس اسرائیل از مرتبط شدن با ترور سردار سلیمانی
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب مدعی شد که ارتش این رژیم هیچ نقشی در ترور سپهبد قاسم سلیمانی نداشته است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «فرانس-24» «جاناتان کورنیکاس» از سخنگویان ارتش اسرائیل با تکذیب خبر کمک دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در ترور سپهبد سلیمانی گفت: «ارتش اسرائیل هیچ نقشی نداشت  و این یک عملیات آمریکایی بود.»

این مقام ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ترور سپهبد سلیمانی از سوی تروریست‌های آمریکا را ستود.
سخنگوی  مذکور در خاتمه گفت که خاورمیانه به طور بالقوه پایدارتر و  امن‌تر می‌شود.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها و  تحلیلگران صهیونیست در چند روز گذشته از هماهنگی آمریکا و تل آویو در طرح ترور سپهبد قاسم سلیمانی خبر دادند.

تحلیلگران مطلع  اسرائیلی در  گفت‌وگو با «شبکه خبری 13  اسرائیل» به دلیل جو امنیتی و سانسورهای موجود، از ارائه هرگونه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کردند، با این وجود، این تحلیلگران گفتند که آمریکا احتمالا چند روز قبل از عملیات ترور سپهبد سلیمانی، تل آویو  را در جریان این عملیات گذاشته بود .

«باراک راوید» از خبرنگاران معروف اسرائیلی نزدیک به دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: «ارزیابی ما این است که آمریکا درباره عملیات اخیر خود در عراق، چند روز قبل به اسرائیل اطلاع داده بود.»


منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
چوب که برداری سگ دزد میترسه