کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محسن تنابنده:

به خاطر توهین به باران کوثری دیگر با تلویزیون کار نمی‌کنم!

25 دی 1398 ساعت 8:51

محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول تصویربرداری قسمت جدید «پایتخت» است اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.


به گزارش جهان نیوز، فیلم نیوز نوشت: محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال «پایتخت»، به بهانه توهین(!) در یکی از برنامه های تلویزیون علیه مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری گفته است: «در پی توهین هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می خواهم اعلام می کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم».

هرچند نمک نشناسی سلبریتی‌ها نسبت به صداوسیما موضوع تازه‌ای نیست اما تنابنده باید به وقت پشیمانی و دلتنگی اش برای کار در تلویزیون این اظهارنظرش را به یاد بیاورد.

ظاهرا تنابنده هم مانند قلقلی و چند مجری گمنام تلویزیون سعی کرده است تا در موضوع فریبکارانه دلسوزی برای جانباختگان سانحه هوایی کم نیاورد و به کمپین «تحریم تلویزیون» بپیوندد.


کد مطلب: 715177

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/715177/خاطر-توهین-باران-کوثری-دیگر-تلویزیون-کار-نمی-کنم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com