کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله صدیقی:

سپاه نشان داد در جهاد اکبر نیز پیروز است

24 دی 1398 ساعت 14:54

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی گفت: سپاه با صداقت خود نشان داد در جهاد اکبر نیز پیروز است.


به گزارش جهان نیوز، مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور تنی چند از خانواده‌های این جانباختگان و جمعی از اساتید و دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این مراسم طی سخنانی به مصیبت شهادت حضرت زهرا (س) و شخصیت این بزرگوار اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: شهادت حاج قاسم عزیز نقطه عطفی در تمام دوران انقلاب ما بود. وی ویژگی‌ها و شاخص‌های فراوانی داشت؛ به‌طوری که به واسطه اخلاص بی نظیرش از شهادت خود نیز مطلع بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پرورش شهدایی مانند حججی در مکتب انقلاب، یادآور شد: حاج قاسم شخصیتی به‌معنای واقعی ولایت‌مدار بود و توانست افرادی مانند شهید حججی را به اسلام و انقلاب تقدیم کند. او عمیقاً مطیع رهبری و رابطه او با مقام ولایت به‌معنای واقعی رابطه عاشق و معشوق بود.

 
آیت‌الله صدیقی ادامه داد: امروز دانشگاه‌های ما به برکت خون شهدای عزیزمان پرچم اسلام و انقلاب را در دست گرفته‌اند و حضور این اساتید و دانشجویان پرشور ثمره خون شهداست.

وی با اشاره به وقایع رخ داده در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان، گفت: این شهدا که در بزرگداشت شهید عزیزی جان باختند، ان‌شاءالله با روح او مشهور می‌شوند و مأجور خواهند شد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به سانحه هواپیمای اوکراینی نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه جزو دردناکترین وقایع کشور طی سال‌های اخیر بود. سپاه که طی ۴۰ سال گذشته رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌اش بر همه عیان گشته بود، نشان داد در صحنه جهاد اکبر نیز پیروز است.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: سپاه که در دوران جنگ در جهاد اصغر رشادت‌ها به خرج می‌داد، این‌بار با قبول اشتباه خود و با اعلام عذرخواهی در جهاد اکبر به پیروزی رسید. تواضع و فروتنی سردار سلامی و سردار حاجی‌زاده که اعلام کردند کاش ما جای این عزیزان بودیم نشان‌دهنده این است که آن‌ها حاضرند برای مردم جان دهند و در عرصه جهاد اکبر نیز پیروز شدند.

به گزارش تسنیم، در بخش دیگر مراسم، مهدی رسولی مداح اهل بیت در ذکر مصیبت خانواده‌های داغدار سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی مدیحه‌سرایی کرد.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 715115

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/715115/سپاه-نشان-جهاد-اکبر-نیز-پیروز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com