کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اغتشاشات اخیر از اسلحه استفاده نشده است

23 دی 1398 ساعت 18:47

پلیس تهران در پی انتشار گمانه‌زنی‌هایی در خصوص استفاده پلیس از سلاح در اغتشاشات اعلام کرد تاکنون در هیچ‌یک از تجمعات و اغتشاشات، پلیس از اسلحه استفاده نکرده است.


به گزارش جهان نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها درباره استفاده پلیس از سلاح در اغتشاشات صورت‌گرفته اعلام کرد که تاکنون در هیچ‌یک از تجمعات و اغتشاشات صورت گرفته، پلیس از اسلحه استفاده نکرده است. 

گفتنی است سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت بامداد امروز در خصوص انتشار اخباری مبنی بر زخمی شدن تعدادی از تجمع‌کنندگان در شب‌های گذشته در رسانه‌های معاند و بیگانه اظهار داشت: در تجمعات روزهای گذشته، پلیس به هیچ وجه تیراندازی نکرد چرا که سعه‌صدر و خویشتنداری در دستورکار پلیس پایتخت بوده است. 

سردار رحیمی در ادامه به تبلیغات گسترده ضدانقلاب و معاندین در پی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره و اظهار داشت:‌هم‌اکنون به دلیل اشتباه یک‌نفر، دشمنان و معاندان با بمباران تبلیغاتی، دروغ و ناروا برعلیه کشور راه انداخته و تعدادی هم از داخل کشور، آگاهانه یا ناآگاهانه همراه آنها شده و سعی دارند آرامش مردم را مختل کنند. 

گفتنی است در روزهای اخیر شاهد برخی اعتراضات در دانشگاه‌ها و معابر پایتخت به دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی و حواشی پیش‌آمده بوده‌ایم. 


کد مطلب: 715010

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/715010/اغتشاشات-اخیر-اسلحه-استفاده-نشده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com