کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴ نوع هدایای تبلیغاتی که مردم دوست دارند هدیه بگیرند!!!

23 دی 1398 ساعت 12:26


به گزارش جهان نیوز، همه ما گرفتن هدیه و دریافت چیزهای رایگان را دوست داریم. آیا شما دوست ندارید تعدادی خودکار تبلیغاتی به صورت رایگان دریافت کنید؟

دیگر زمان آن است که هر شرکتی به هدایای تبلیغاتی خاص تبلیغاتی فراتر از حد معمول نیاز داشته باشد. گاه برای هدیه دادن در یک رویداد یا همایش بزرگ، گاه هدیه دادن به کارمندان و مشتریان و یا به هر دلیل دیگری باشد. دیگر زمان آن است که هر شرکت به کالا یا ابزار تبلیغاتی فکر کند که مخاطبانش به آن عشق بورزند و از هدیه گرفتن آن لذت ببرد. و چه اتفاقی می افتد وقتی ما چیزی را دوست داشته باشیم؟ ما چیزهایی را که دوست داریم، نگهداری می کنیم، از آن استفاده می کنیم و با آن ارتباطات مثبتی برقرار می کنیم. بنابراین، شروع به گسترش تعریف و تمجید از آن برند که آن هدیه را به ما داده می‌کنیم.

شما می توانید از هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی، پوشه دکمه دار و ساک دستی پارچه ای که امکان سفارش آن در سایت هدایای تبلیغاتی بهرنگ به آدرس https://behrangdesign.ir/promotion-giftt/ است، بروید و سفارش خود را ثبت کنید . اما ما در این مقاله میخواهیم به بررسی هدایای تبلیغاتی محبوب که این هدایای تبلیغاتی که نام برده شد در آن هم موجود است، از زاویه ای دیگر بپردازیم.

ما پس از تحقیق بسیار زیاد 4 نوع هدیه تبلیغاتی که مردم دوست دارند از شما دریافت کنند را شناسایی و در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم . پس همراه ما باشید.  
 

 
  1. هدایای تبلیغاتی غیرمنتظره
مشتریان و افراد معمولا دوست دارند هدایای منحصر به فردی را دریافت کنند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه که گاهی اوقات مردم از آنها اطلاع ندارند، مطمئنا آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همانطور که قبلاً گفتیم محصولات تبلیغاتی مردم را خوشحال می کنند. اما قبل از اینکه مشتریان را خوشحال کنید، باید با منحصر به فرد بودن هدیه تبلیغاتی آنها را جذب کنید. اگر یک گیرنده هدیه تبلیغاتی در یک رویداد یا همایش باشد و هدیه تبلیغاتی شما که یک خودکار است هشتمین خودکاری باشد که دریافت می کند تأثیر هدیه تبلیغاتی شما از بین خواهد رفت.

خب حالا این سؤال پیش می آید که چگونه هدایای تبلیغاتی خلاقانه و غیر منتظره را پیدا کنیم و آنها را به مشتریان هدیه دهیم؟ خب در پاسخ باید بگوییم که یافتن موارد غیر منتظره به تلاش زیادی احتیاج دارد و هدایای تبلیغاتی خلاقانه را به راحتی در صفحه اول وب سایت های هدایای تبلیغاتی پیدا نمی کنید! در هنگام غافلگیر کردن مشتریان باید خلاق و جسور باشید. اگر برای پیدا کردن هدایای تبلیغاتی خلاقانه به کمک نیاز دارید، ما پیشنهادات منحصر به فردی برای شما داریم.

اگر علاقه مند هستید در مورد هدایای تبلیغاتی بیشتر بدانید و بهترین هدایای تبلیغاتی در سال جاری را بشناسید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله " بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۸ کدام است ؟ " را بخوانید. این مقاله به شما سرنخ خوبی برای پیداکردن هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌دهد. از مزیت‌های این مقاله میتوان به اشاره آن به کاربرد‌های هدایای تبلیغاتی نیز اشاره کرد. پس این مقاله را از دست ندهید.
  1. هدایای تبلیغاتی اندیشمندانه
برای مشتریان مهم است که شما قبل از شرکت در رویداد یا نمایشگاه تجاری خود به فکر نیازهای آنها بوده اید. چترها، مرطوب کننده ها و بطری های آب همه هدیه های اندیشمندانه ای هستند که می توانند یک رویداد را تکمیل کنند.

به عنوان مثال ، اگر میزبان یک مسابقه هستید، یکی از مهمترین وسایلی که می توانید هدیه دهید، یک بطری با نشان و لوگو تجاری تان است. شرکت کنندگان در این رویداد تشنه هستند و یک بطری آب نشان می دهد که شما قبل از رسیدن حتی به فکر نیازهای آنها بوده اید. یا اگر در نمایشگاه هستید و به مخاطبینتان کاتالوگ یا بروشور مربوط به کسب و کارتان را میدهید و در کنار آن خودکار تبلیغاتی هم به آنها هدیه میدهید ، بهتر است ساک دستی با چاپ برند خودتان را نیز برای حمل راحت این کالاها به آنها بدهید. اگر اطلاعات زیادی در مورد ساک دستی ها ندارید، نگران نباشید؛ میتوانید از خواندن مقاله " شگفت انگیزترین روش تبلیغات چاپی که شما آن را نمی‌شناسید !!! " شروع کنید ؛ این مقاله به شما آموزش میدهد که ساک دستی ها چه کاربردی دارند، انواع آنها را به شما معرفی میکند و به شما کمک میکند که چگونه به بهترین نحو برند خودتون رو بوسیله ساک دستی به مشتریان بیشتری معرفی کنید.

راستی در کنار این هدایا در نمایشگاه میتونید از سررسید تبلیغاتی هم استفاده کنید اما حواستان باشد که این هدیه بیشترین کارایی را در اواخر سال دارد . شما میتوانید برای سفارش سررسید از آدرس https://behrangdesign.ir/calendarb/ استفاده کنید .

مردم عاشق دریافت هدایای متفکرانه هستند زیرا این هدایا نشان می دهند که شما اولین هدیه تبلیغاتی را که پیدا کرده اید سفارش نداده اید بلکه با توجه به نیاز مخاطبانتان و شرایط موجود در رویداد یا همایش، اقدام به سفارش هدایای تبلیغاتی نموده اید.
 
 
  1. هدایای تبلیغاتی ارزشمند
هدایای تبلیغاتی با ارزش بالا، محصولاتی هستند که مشتریان شما می خواهند آنها را نگه دارند. طبق تحقیقات ASI، سودمندی یک محصول کلید اصلی موفقیت شماست. دلیل اصلی که مصرف کنندگان از یک کالای تبلیغاتی استفاده می کنند سودمندی و مفید بودن آن کالا است. محصولی که افراد می توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند بسیار ارزشمند تر از محصولی است که آنها فقط یک بار از آن استفاده می کنند.
موارد مرتبط با فناوری همیشه مفید هستند. پاوربانک ها، یواس بی های تبلیغاتی و بلندگوهای قابل حمل همه در زندگی روزمره قابل استفاده هستند و همین امر باعث جذابیت بیشتر آنها در نظر مصرف کنندگان می‌شود. این محصولات یک هدف دارند و بعید است که هیچکدام از آنها از بین بروند پس مشتریان برای همیشه آنها را نگه می داند.

هدایای تبلیغاتی ارزشمند کیفیت بالاتری نیز دارند. به عنوان مثال، خودکارها همیشه در دسترس هستند اما کیفیت خودکار تبلیغاتی همان چیزی است که آن را ارزشمند می سازد. محصولاتی را سفارش دهید که برای مشتریان و مصرف کنندگان مفید باشند و همچنین به اندازه کافی بادوام باشند تا بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرند.
در کنار خودکار تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی دیگری هم هستند که کاربردهای مخصوص به خودشون رو دارند. مثلا خیلی از مدیران دوست دارند که ساک دستی به مشتریان خود بدهند. ولی در کنار این موضوع قیمت بالای آن هم مزید بر علت میشود که آنها این ریسک را نکنند و از کالاهای تبلیغاتی ارزانتر برای مخاطبین خود استفاده کنند . حالا ما این مشکل را حل کردیم و راه حل این مشکل رو به شما تو مقاله " ساک دستی کاغذی تبلیغاتی اغلب برای چه کسب و کارهایی مفید نیست؟ " میگیم. این مقاله بصورت مفصل در مورد ساک دستی آماده در تیراژ کم صحبت میکنه و میگه چجوری اون هارو میتونید تو تعداد کم با چاپ سفارش بدید و اگر بازدهی لازم رو براتون داشت در تیراژ بالا چاپ کنید. اگر حوصله خواندن این مقاله رو ندارید و میخواهید سریعا سفارش خودتون رو ثبت کنید، میتونید ساک دستی آماده در تعداد کم رو از آدرس https://behrangdesign.ir/shopping-bag-ready سفارش بدید.
  1. هدایای تبلیغاتی قابل نمایش
هدایای تبلیغاتی خوب، هدایایی هستند که مردم قصد نمایش آنها را دارند. هر بار که مشتری شما از ساک دستی تبلیغاتی، بطری آب یا هر کالای دیگری که مختص شرکت و نام تجاری شماست، استفاده می کند، اطرافیان متوجه آرم و نام تجاری روی آن محصول خواهند شد.

هنگامی که هدیه ای به صورت مرتب استفاده می شود برند شما نمایش داده می شود. مصرف کنندگان دوست دارند کالاهایی با کیفیت بالا ، به روز و منحصر به فرد را دریافت کنند و شما با ارائه این محصولات موفق می شوید برند خودتان را به افراد بیشتری نشان داده و کسب اعتبار کنید. هر چه رضایت مخاطبان شما بیشتر باشد از کالای شما بیشتر برای دیگران تعریف و تمجید میکنند و این اعتبار شما را بیشتر میکند.

در کنار سفارش هدایای تبلیغاتی اگر نیاز به چاپ بروشور یا چاپ کاتالوگ یا چاپ کارت ویزیت داشتید میتوانید در سایت چاپ و تبلیغات بهرنگ سفارش خود را ثبت کنید. این سایت به دلیلپ اعتبار بالا ، مشتریان زیادی را در زمینه چاپ اقلام چاپی مال خود کرده است. یکی از مزیت های این گروه تبلیغاتی، مشاوره‌ای است که به کسب و کارها میدهد که بهترین اقلام و هدایای تبلیغاتی را نسبت به بازدهی که برای کسب و کار آنها دارد انتخاب کنند.

استفاده از برندهای معروف یک گزینه هوشمندانه برای هدایای تبلیغاتی با کیفیت است. مشتریان به برندهایی که می شناسند اعتماد دارند، به خصوص هنگامی که این برند به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است. در شرایطی که مصرف کنندگان یک پاور بانک با برند مطرح بازار را دریافت کنند در مقایسه با زمانی که یک برند ناشناخته دریافت کنند، واکنش بهتری نشان خواهند داد. مارک های پاوربانکهای دیگر نیز همان هدف را دنبال میکنند اما یک پاور بانک با برند مطرح بازار جذابیت خاص خود را دارد.

سخن آخر
مردم هدایای تبلیغاتی غیر منتظره را می خواهند، آنها عاشق دریافت هدایایی هستند که متفکرانه، مفید و بینظیر باشند. هدایای تبلیغاتی بسیار مهم هستند زیرا باعث تقویت روابط بین کارفرمایان و شرکت ها و مشتریان آنها می شوند. این 4 نوع هدیه تبلیغاتی که نام بردیم را به خاطر داشته باشید. مصرف کنندگان در ازای دریافت هدیه تبلیغاتی، شرکت شما را به خاطر خواهند داشت. برای سفارش هدیه تبلیغاتی منحصربه فرد و متناسب با کسب و کارتان با شماره 33072082 تماس بگیرید.


کد مطلب: 714954

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/714954/۴-نوع-هدایای-تبلیغاتی-مردم-دوست-هدیه-بگیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com