کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات قتل در دانشگاه امام صادق(ع)

23 دی 1398 ساعت 10:15

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری نگهبان دانشگاه امام صادق(ع) که یکی از مدیران این دانشگاه را به قتل رسانده خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ آذین در تشریح خبر بیان داشت: حدود ساعت ۲۰ دیشب افرادی که در همسایگی دانشگاه زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس گرفته و وقوع قتلی را اعلام کردند.
 

وی افزود: بعد از این تماس، تیم عملیات کلانتری در محل حاضر ،تحقیقات آغاز و مشخص می‌شود که درگیری بین دو نفر از کارمندان این دانشگاه بوده است.

این مقام انتظامی گفت: طی یک عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر می‌شود و به قتل اقرار و علت قتل را هم اختلاف مالی و کاری عنوان می‌کند.

وی گفت: قاتل که فردی ۴۴ ساله است می‌گوید که من نگهبان دانشگاه امام صادق بودم و مقتول که فردی ۴۷ ساله است مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام صادق(ع) بوده است که از مدتها قبل با هم اختلاف مالی و کاری داشتیم.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این متهم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می‌کند امشب هنگامی که مسئول تدارکات (مقتول) محل را ترک کرده و قصد رفتن به خانه را داشته است درگیری بین ما پیش می‌آید و با یک میلگرد به سر او ضربه وارد کردم که این ضربه موجب کشته شدن و جان باختن او می‌شود.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در خاتمه افزود: با توجه به اقرار متهم، پرونده در اختیار مرجع قضائی برای رسیدگی بیشتر قرار گرفت.

منبع: فارس


کد مطلب: 714931

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/714931/جزئیات-قتل-دانشگاه-امام-صادق-ع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com