کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی‌بابایی: حمله به عین الاسد قانونی بود

22 دی 1398 ساعت 9:19

رئیس فراکسیون ولایی گفت: اقدام سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق منطبق با قوانین بین‌المللی و اقدامی شرعی و مطابق با قانون مجلس شورای اسلامی بود.


به گزارش جهان نیوز، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های ارتش تروریستی آمریکا در عراق، گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام منطبق با قوانین بین‌المللی و اقدامی شرعی و خواسته ملت بزرگ ایران و مطابق با قانون مجلس شورای اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی یکپارچه فریاد «انتقام-انتقام» برآوردند و خواستار انتقام سخت از آمریکا بودند. که با تصمیم مجلس شورای اسلامی این خواسته ملی محقق شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: مجلس با مصوبه خود این مسئولیت را بر عهده نیروهای نظامی و شورای عالی امنیت ملی گذاشت که سیلی محکمی به صورت «ترامپ» دیوانه و آمران شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بزنند.

حاجی بابایی، حمله موشکی جمهوری اسلامی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق را ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی خواند و گفت: آمریکا باید از منطقه خارج شود، هر کشوری بخواهد به آمریکا کمک کند، قطعاً در شهادت حاج قاسم شریک است.

وی تاکید کرد: هر کس از پنتاگون گرفته تا منطقه غرب آسیا در شهادت حاج قاسم سلیمانی نقشی داشته باشد مشمول این مصوبه مجلس شورای اسلامی می‌شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایت مجلس در خصوص تاثیرات این حمله موشکی در معادلات منطقه‌ای، گفت: این قدرت نشان می‌دهد که منطقه یکپارچه است، حملات به مراکز آمریکا فقط از ایران انجام نمی‌شود و در تمام منطقه آمادگی برای مبارزه با آمریکا وجود دارد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: کشورهای منطقه باید بدانند با هر حرکت اشتباهی در حمایت از آمریکا به دوران فقر و فلاکت باز خواهند گشت، موشک‌باران پایگاه آمریکایی‌ها در عراق پیام مهمی برای هم پیمانان منطقه‌ای آمریکا دارد.

منبع:مهر


کد مطلب: 714762

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/714762/حاجی-بابایی-حمله-عین-الاسد-قانونی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com