کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز مدارس کدام شهرها تعطیل است +جزئیات

21 دی 1398 ساعت 23:06

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.


به گزارش جهان نیوز، با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و راهبرد معاصر اخبار لحظه‌ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
 
مدارس برخی مناطق استان کرمان فردا تعطیل شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر خبر داد.
 
امید سلاجقه گفت: با توجه به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهرمس سرچشمه و منطقه نوق فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل شد.
 
مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شد
داوود گلی اظهار داشت: براثر بارندگی چند روز اخیر در استان سیستان و بلوچستان و پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس شهرستان‌های چابهار، خاش، فنوج، سرباز، دلگان، کنارک، سراوان، سیب و سوران و مهرستان فردا یک شنبه ۲۲ دی ماه تعطیل اعلام شد.
 
وی افزود: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی رگبار سنگین همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا عصر یکشنبه برای بیشتر نقاط استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.
 
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین به دلیل ادامه بارندگی‌ها احتمال اعلام تعطیلی مدارس در برخی دیگر از شهرستان‌های استان هم وجود دارد که از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
 
مدارس ۷ شهرستان استان یزد فردا تعطیل است
محسن گلستانی‌فر اظهار داشت: به علت بارش نزولات جوی و برودت هوا، یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر، مدارس برخی مقاطع تحصیلی در هفت شهرستان استان یزد، فردا (یکشنبه) تعطیل اعلام شد.
 
وی عنوان کرد: مدارس شهر نیر، دهستان‌ها و روستاهای زردین، بنادکوک، سخوید، کهدوئیه، گاریزات و شهر بخ در تمامی مقاطع، مدارس شهرستان تفت شامل شهر تفت، دهستان شیرکوه روستاهای ده بالا و طزرجان، دهستان‌های نصرآباد، دهشیر، علی آباد، سانیج و اسلامیه در تمامی مقاطع تعطیل است.
 
گلستانی‌فر ادامه داد: مدارس شهرستان میبد شامل شهر ندوشن و روستاهای صدرآباد، سورک، هفتهر، نیوک و درین در همه مقاطع تعطیل است.
 
وی بیان کرد: در شهرستان اردکان نیز مدارس در بخش‌های کوهستانی عقدا و بخش خرانق، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نیز تعطیل خواهد بود.
 
گلستانی‌فر عنوان کرد: در شهرستان بافق نیز همه مراکز پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل اعلام شد.
 
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: در شهرستان بهاباد مدارس بخش مرکزی و بخش آسفیج و شهر بهاباد در همه مقاطع تعطیل است.
 
وی یادآور شد: در شهرستان خاتم نیز مدارس شهر هرات، دهستان چاهک و فتح آباد در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی، منطقه مروست روستاهای توتک، کرخنگان، چنارناز همه مقاطع و مراکز پیش دبستانی بخش مروست تعطیل است.
 
گلستانی‌فر عنوان کرد: در شهرستان مهریز نیز مدارس روستاهای تنگ چنار، میانکوه، بهادران و گردکوه در تمامی مقاطع فردا یکشنبه ۲۲ دیماه تعطیل است.
 
بارش برف و برودت هوا برخی مدارس خراسان رضوی را تعطیل کرد
در پی بارش برف و برودت هوا، فردا یکشنبه 22 دی ماه، مدارس در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان رضوی در نوبت صبح تعطیل است.
 
بر این اساس، کلیه مدارس در تمامی مقاطع (ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم) در شهرستان‌های "طرقبه شاندیز، "تربت حیدریه"، "تربت جام"، "تایباد" ،"کوهسرخ"، "باخرز"، "صالح آباد"، "زاوه " و "فریمان" و همچنین مناطق "کدکن"، "جلگه رخ" و "رضویه" تعطیل خواهند بود.
 
کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی (دوره اول و دوم ) و متوسطه دوره اول در شهرستان "قوچان" و منطقه "احمد آباد" نیز تعطیل خواهد بود.
 
همچنین کلیه مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) در شهرستان "رشتخوار " تعطیل است؛ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان ها و مناطق تعطیل خواهد بود.
 
امتحان نهایی کشوری پایه دوازدهم،در مناطقی که مدارس دوره دوم متوسطه تعطیل اعلام شده است،مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

کدام مدارس خراسان جنوبی تعطیل است ؟

محمد حسینی گفت: تمامی مدارس شهرستان قاین و سربیشه و درمیان در تمامی دوره‌های تحصیلی فردا یکشنبه تعطیل است.

وی بیان کرد: دانش آموزان که امتحان نهایی دارند در این شهرستان امتحانات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی فرودس ادامه داد: تمامی مدارس بشرویه در مقطع ابتدایی و مدارس استثنایی نیز تعطیل است.

وی عنوان کرد: در شهرستان سرایان مدارس روستاهای کریمو، مصعبی، چرمه، نوده، نوبهار و نرم نیز فردا تعطیل است.

وی اظهارکرد: تمامی مدارس روستایی بیرجند اعم از ابتدایی و متوسطه اول و دوم به استثنا دانش آموزانی که امتحانات نهایی دارند تعطیل هستند.

وی افزود: مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر بیرجند و تمامی استثنایی هم فردا یکشنبه تعطیل است.

حسینی بیان داشت: در نهبندان نیز تمام مدارس دهستان عربخانه اعم از ابتدایی و متوسطه اول و دوم تعطیل است.

به گفته وی در تمامی شهرستانها امتحانات نهایی برگزار خواهد شد.

مدارس برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری یکشنبه ۲۲ دی‌ماه تعطیل شد

فعالیت آموزشی مدارس استان در روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در مناطق آموزشی کوهرنگ، فارسان، بروجن، بلداجی، گندمان، بن، لاران، شهرکرد، کیار، سامان و اردل در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

در این گزارش آمده، مدارس ابتدایی منطقه آموزشی میانکوه, خانمیرزا تعطیل و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
 


کد مطلب: 714736

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/714736/امروز-مدارس-کدام-شهرها-تعطیل-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com