جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

برانکو در آستانه برگشت به پرسپولیس؟

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 714724
با توجه به شواهد، احتمال بازگشت کالدرون به پرسپولیس کم است و گفته می‌شود سرمربی پیشین این تیم گزینه اول مدیران باشگاه برای جانشینی مربی آرژانتینی است.
برانکو در آستانه برگشت به پرسپولیس؟
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس که انتظار داشت گابریل کالدرون بعد از دریافت قسط اول قراردادش، برای دریافت قسط دوم، به آنها زمان دهد در ابتدا با پالس‌های مثبتی از سوی او و مدیربرنامه‌هایش مواجه شد اما سرمربی آرژانتینی برای بازگشت به ایران شرط‌هایی را پیش روی مدیریت باشگاهش قرار داد.

دریافت قسط دوم قراردادش به صورت یکجا که رقم آن 300 هزار دلار است، گرفتن پاداش 3 هزار دلاری بابت هر برد تیمش برای خودش و دستیاران اسپانیایی‌اش و... مهمترین خواسته‌ کالدرون برای بازگشت به ایران است که با توجه به مشکلات مالی پیش روی مدیریت باشگاه پرسپولیس پذیرفتن این خواسته‌ها از سوی او ممکن نبوده و نیست. باشگاه پرسپولیس در کنار این مسئله پرداختی به بازیکنان و جذب بازیکن خارجی را هم در دستور کار قرار دارد که رقم زیادی می‌طلبد.

کالدرون پنجشنبه شب در ایمیلی خواسته‌ها و شروط خود را برای بازگشت به پرسپولیس مطرح کرد و اعضای هیئت مدیره این باشگاه شب گذشته (جمعه) نشستی را برگزار کرده و امروز پاسخ ایمیل کالدرون را دادند.

باشگاه پرسپولیس در پاسخ به ایمیل سرمربی آرژانتینی خود اعلام کرد که برآورده کردن همه خواسته‌های مالی‌اش در شرایط فعلی ممکن نیست و برای این مسئله نیاز به زمان دارند. این باشگاه اکنون منتظر پاسخ کالدرون است اما به نظر می‌رسد او تمایلی برای ادامه کار با پرسپولیس نداشته باشد.

در شرایط فعلی مدیریت باشگاه پرسپولیس در نظر دارد بعد از قطع همکاری با کالدرون، با برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی وی وارد مذاکره شود. این خواسته اکثریت بازیکنان پرسپولیس و حتی هواداران این تیم است. قطعا اگر انصاری‌فرد بتواند برانکو را برگرداند کار بزرگی انجام داده است. هر چند باید دید پاسخ او چه است. باشگاه پرسپولیس بعد از بازی این تیم با صنعت نفت مسجد سلیمان به خواسته هوادارانش با برانکو وارد مذاکره شد اما سرمربی کروات به خاطر پیشنهاد تیم ملی پاسخ روشنی به باشگاه سابقش نداد. در حال حاضر شرایط فرق کرده و برانکو از بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی خارج شده و باید دید این بار پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را قبول خواهد کرد یا نه.

برانکو با پیشنهاد هدایت تیم ملی عمان هم مواجه شده اما او به خاطر علاقه به پرسپولیس و هواداران این تیم شاید بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان را ترجیح دهد؛ البته به شرط اینکه باشگاه پرسپولیس خواسته‌های مالی این مربی که طلب زیادی هم دارد را برآورده کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...