کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علم‌الهدی: بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم

21 دی 1398 ساعت 14:47

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم و حتی یک مرتبه از خود دفاع نکردم؛ چرا که این جبهه برای جنگ است و نباید به دنبال حواشی باشم.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در مشهد اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان نخبه جبهه انقلاب در موقعیت امروز قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان تاریخی گام دوم انقلاب سردار حاج قاسمعلی سلیمانی به شهادت رسید، اصحاب رسانه با بهترین وضعیت پوشش اخبار در ارتباط با سردار سلیمانی وظیفه شرعی خود را انجام دادند و نقش خوبی را ایفا کردند، اصحاب رسانه اسباب ارائه مطلب هستند و نقش خود را به خوبی انجام می‌دهند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تفکر بسیجی و بسیج توسط امام راحل (ره) رهبر ولایت مدار حجت امام زمان (عج) در شیعه به وجود آمد، فرمایشات مقام معظم رهبری (ره) تنها حرف نیست، ایشان واقعیت‌ها را بیان می‌کند و سیره پیامبر اکرم را سرولحه قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان مسلمانان فاقد سلاح بودند و تعداد آنها اندک بود، 313 نفر در کنار چاه بدر لشکر دشمن را اسیر کردند، آنها جویای تعداد دشمنان بودند اما آنها پاسخ صحیحی به مسلمانان نمی‌دادند، پیامبر اکرم (ص) پرسش را به نحو دیگری مطرح کرد و توانست پاسخ بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مشهد ادامه داد: تنها سه اسب و هفت شتر برای آبکشی در لشکر 313 نفری مسلمانان وجود داشت، پیامبر اکرم (ص) بسیج را از این جنگ الگو گرفت، بسیج به معنای تجمع مردمی با امکانات مستقل است و بسیجیان از توانایی و حرفه خود برای مقابله با دشمن استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیج تمامی امکانات را به تنهایی فراهم می‌سازد، بسیج رسانه نیز به تنهایی و با توان خود به صورت مستقل مقابل دشمنان خود ایستاده است، به گفته مقام معظم رهبری (ره) میدان ما دو جاست، یکی در جنگ نرم و رسانه و یکی در اقتصاد، در میدان جنگ رسانه جبهه در دست بسیج رسانه است.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: جبهه مقدم دفاع از آن رسانه است و سایرین تنها نقش سرباز و مدافع را اجرا می‌کنند، تمامی مسلمانان به محضر امام زمان (عج) پاسخگو هستند، در جنگ‌های گذشته برخی در مرز شهادت می‌ایستند و از هیچ تهدیدی ترسی ندارند و برخی فرار می‌کنند، در حال حاضر نیز در رسانه همین اتفاق رخ می‌دهد.

وی گفت: در حال حاضر بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم و حتی یک مرتبه از خود دفاع نکردم؛ چرا که این جبهه برای جنگ است و نباید به دنبال حواشی باشم، در قدرت رسانه‌ای نباید خود را با استکبار مقایسه کنیم، ما بزرگترین پشتوانه را داریم که هیچ کدام از دشمنان اسلام ندارند و آن خداست.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: به طور کلی هیچ نظامی مانند ایران نیست، شاید در برخی موارد مدیریت‌ها مطلوب نباشد اما اگر بخواهیم منصفانه در نظر بگیریم هیچ نظامی مشابه ایران یافت نمی‌شود، البته برخی مسئولان نیز اشتباهاتی داشتند و نقش خود را به خوبی انجام ندادند اما ما بین خود و خدا پاکترین مسئولان را دارا بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ولایت در هر زمانی نفوذ خود را بر ابعاد نظام گذاشته است و ما مسئول بداندیش و خیانت‌کار نداشته‌ایم، حتی مقام معظم رهبری (ره) در مقابل مخالفت برخی از افراد برای پذیرش ایشان گفت که اصول دین نیستم که تمامی افراد بخواهند بنده را قبول داشته باشند، بنده نیز مورد مخالفت برخی قرار گرفته‌ام اما این دلیل محکمی برای عدم انجام وظایفم نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: انتخابات به زودی آغاز می‌شود و باید شور و هیجان انقلابی ایجاد شود، نباید فضای انتخابی رقابتی باشد، خراسان رضوی در ارتباط با رسانه جزو مظلوم‌ترین استان کشور است، ما مؤثرترین رسانه را دارا هستیم و منابع موثقی در استان وجود دارد، به عنوان مثال در مراسم تشییع پیکر سردار حاج قاسمعلی سلیمانی داغداران زیادی به نظم حضور یافتند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 714685

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/714685/آیت-الله-علم-الهدی-بسیار-مورد-اهانت-قرار-می-گیرم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com