سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۱

ونزوئلا: برای مبارزه با استکبار درکنار ایران هستیم

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 714500
ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز در تماس تلفنی با وزیر دفاع گفت: سردار سلیمانی با این اقدام تروریستی تبدیل به میلیون ها سلیمانی در جهان شد.
ونزوئلا: برای مبارزه با استکبار درکنار ایران هستیم
به گزارش جهان نيوز، وزیر دفاع ونزوئلا در تماس تلفنی با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از سردار بزرگ سپاه ایران، سپهبد قاسم سلیمانی این شهید را انسانی شجاع و آزاده دانست که در قلب و روح آزادگان جهان جا دارد.

ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا سپهبد شهید قاسم سلیمانی را شخصیتی قابل تمجید دانست و افزود: سردار سپهبد سلیمانی با این اقدام تروریستی تبدیل به میلیون ها سلیمانی  در جهان شد و ما در کنار ایران برای مبارزه با استکبار  خواهیم بود.

وزیر دفاع ونزوئلا  تصریح کرد: جمهوری بولیواری ونزوئلا این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کند و من از طرف کلیه نیروهای مسلح ونزوئلا، مردم کشورم و همه فرماندهان نیروهای مسلح این شهادت را به جنابعالی و مردم ایران از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و با شما ابراز همدردی می‌کنم.

ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز با گرامیداشت نام و مقام این فرمانده برجسته‌ی ایرانی گفت: زنده و پاینده باد نام این سردار شجاع و صادق که علیه تروریست ها به مبارزه برخواست.

 
 
امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفتگوی تلفنی با تشکر از ابراز همدردی وزیر دفاع ونزوئلا تصریح کرد: از مواضع انقلابی رئیس جمهوری ونزوئلا آقای مادورو و اعضای دولت ونزوئلا  و حضورشان در سفارت جمهوری اسلامی ایران برای ادای احترام تشکر و قدردانی می‌کنم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران حضور امریکا در هر منطقه از جهان را خسارت بار و توام با جنایت، قتل و غارت ثروت‌های مردم آن منطقه دانست.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: خون شهید سپهبد سلیمانی عامل استحکام وحدت ملی ایران و عامل مهمی در تقویت بیش از پیش اراده و عزم محور مقاومت و ملت های آزاده شده است.

وزیر دفاع اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در موشک باران مهم ترین و مجهزترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را الگو و سرمشقی برای همه آزادی خواهان جهان دانست تا در مقابل ظلم و ستم امپریالیسم محکم و قوی باشند.

در پایان این مذاکره تلفنی طرفین در زمینه همکاری های دو جانبه دفاعی تبادل نظر کردند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یا زهرا(س)
Netherlands
کسانی که جای ایران اسلامی را در ونزوئلا و دیگر کشور های لاتین خالی کردند شاید در این روزها بدانند که چرا ما در آنجا بودیم. همانطور که کاوچرونها در اطراف ما لانه کرده اند ما هم در حیاط خلوت دشمن بودیم.