جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۴

نامه بیش از ۵۰۰ استاد دانشگاه‌ به رهبرانقلاب

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 714474
در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری منتشر کردند.
نامه بیش از ۵۰۰ استاد دانشگاه‌ به رهبرانقلاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بیش از پانصد نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری منتشر کردند.
 
متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای.

ولی امر مسلمانان و رهبر آزادگان جهان

سلام و احترام

در زمانه‌ای که مسلمانان در کشور‌های اسلامی، زیر چکمه‌های آمریکای خونخوار و ایادی متحجرش و رژیم کودک‌کُش اسرائیل در خون خود می‌غلتند، ما به برکت فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بی‌دریغ سربازان این وطن، همچون حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش، در فضای امن ایران اسلامی، در سنگر دانشگاه به تعلیم و تعلم و پژوهش مشغول بودیم، غافل از اینکه دست تقدیر چنین است که گام دوم انقلابمان با خون به‌ناحق به زمین ریخته شدۀ بهترین بندگان خدا آبیاری شود. غم از دست‌دادن سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمانش جگرمان را پاره‌پاره و قلبمان را مالامال از حزن و اندوه کرد.

رهبر انقلاب! خام‌اندیشان و بزدلان بر این توهم‌اند که با رفتن سرداری امین و شجاع، خللی در مسیر پُرشور و شعور امام‌خمینی (ره) به‌وجود می‌آید؛ اما انقلاب اسلامی بزرگ‌تر از این امتحان را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته است و آینده ثابت می‌کند به‌فضل قادر متعال این خیال خام توهمی بیش نیست.

امام امت! ما فرزندان انقلابی‌تان در دانشگاه، عقلانی‌ترین اقدام را انتقامی سخت می‌دانیم و بر این باوریم که بی‌عملی، دشمن خونخوار را جسورتر می‌کند و در این راه، استاد و دانشجو، مرد و زن، اشاره‌تان را حتی به گوشۀ چشمی، انتظار می‌کشیم تا جامۀ رزم بپوشیم و در هر کجای عالَم که، ولی امرمان فرمان دهد، با ندای عاشورایی لبیک یا حسین (ع)، به جهاد بپردازیم که خداوند تبارک و تعالی فرمود: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.

فرمانده کل قوا! در محضر امام عصر -ارواحنا لتراب مقدمه الفدا- گواهی دهید که فرزندان انقلابی‌تان تا آخرین قطرۀ خون، لحظه‌ای از آرمان‌های امام (ره) و رهبر خود عقب نمی‌نشینند و جان ناقابلشان را در راه اسلام و وطن اسلامی‌شان فدا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
احسنت.... مرحبا....آفرین
صادق
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر غیرتتان
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه عکس تبلیغاتیه که گذاشتی جهان؟
عکس زن سرلخت برای تبلیغ "برترین مرکز ترمیم مو ویژه غرب تهران!"؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت.... مرحبا....آفرین بر غیرتتان ، ما نیز آماده ایم و همین نظر را داریم باشد که هرچه زودتر ستمگران و کفار نابود گردند.انشاءالله