کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اینستاگرام صفحه کدام مداحان و سخنرانان را بست؟

17 دی 1398 ساعت 17:19

اینستاگرام پس از انعکاس خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی و گسترش انتشار تصاویر این فرمانده در صفحات مجازی کاربران، پست‌ها و سپس اکانت‌ها را بست که در میان صفحات متعددی از مداحان و سخنرانان مذهبی نیز حذف شد.


به گزارش جهان نیوز، به دنبال اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و جمعی از رزمندگان اسلام، موج انتشار تصاویر این شهیدان بزرگوار در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام شکل گرفت و اقشار مختلف مردم به‌ویژه مداحان و سخنرانان مذهبی نیز اقدام به انتشار تصاویر سردار سلیمانی و دلنوشته‌های خود در این زمینه کردند.

با افزایش تعداد این تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این شبکه اجتماعی اقدام به حذف تصاویر آنان از صفحات کاربران کرد و در نهایت صفحات افراد مختلف را کاملاً حذف کرد.

از جمله مداحانی که اینستاگرام، صفحات آنان را به جرم قرار دادن تصاویر حاج قاسم سلیمانی حذف کرد می‌توان به صفحه سیدمجید بنی‌فاطمه با حدود یک میلیون دنبال‌کننده، حسین طاهری با حدود ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده و امیر عباسی با حدود ۲۵۰ هزار دنبال کننده، ابوذر بیوکافی و حسن شالبافان اشاره کرد.
 


همچنین از میان سخنرانان مذهبی، اینستاگرام صفحات آیت‌الله علم‌الهدی، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، حجت‌الاسلام علی سرلک، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و حجت‌الاسلام مهدی دانشمند را از دسترس خارج کرده است.
 

البته برخی از این مداحان و سخنرانان در صفحات جدیدی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. حجت‌الاسلام علی سرلک صفحه جدید خود را با اکانت aliii_.sarlak، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با اکانت ehsan_biazar_tehrani_2 و حسن شالبافان با اکانت hasan.shalbafan راه‌اندازی کرده‌اند.
 


کد مطلب: 714194

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/714194/اینستاگرام-صفحه-کدام-مداحان-سخنرانان-بست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com