جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲

تجلیل مردم «حلب» از شهید سلیمانی/«خاک سوریه هرگز تو را فراموش نخواهد کرد» +فیلم و عکس

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 714192
جمعیت زیادی در میدان سعدالله الجابری حلب سوریه تجمع کرده و شهادت سردار سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا را محکوم کردند.
تجلیل مردم «حلب» از شهید سلیمانی/«خاک سوریه هرگز تو را فراموش نخواهد کرد» +فیلم و عکس
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سانا، جمعیت زیادی در میدان سعدالله الجابری حلب سوریه تجمع کرده و شهادت سردار سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا را محکوم کردند.
 


خبرنگار سانا گزارش داد: جمعیت انبوهی در میدان سعدالله الجابری در حلب امروز جمع شده و جنایت ترور سردار سلیمانی را محکوم کردند. مردم حلب در این اجتماع در حالی که پرچم های ایران، سوریه، عکس هایی از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سردار سلیمانی و بشار اسد رییس جمهوری سوریه و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در دست داشتند با سردادن شعارهایی این اقدام تروریستی را از سوی امریکا محکوم کردند.
 

در برخی از دست نوشته های مردم حلب شهید سلیمانی به عنوان شهید بزرگ اسلام و فرمانده محور مقاومت  معرفی شده و عکس هایی از آن شهید در دوران حضور در سوریه و کمک های مستشاری به نمایش در آمده بود.
در یکی از بنزهای نصب شده در این میدان همراه با عکس شهید سلیمانی آمده بود که مردم سوریه تو (سلیمانی) را فراموش نمی‌کنند.

نمایش پرچم امریکا در حالی که از آن خون می چکد یکی دیگر از تصاویر موجود دست مردم حلب در برنامه اعتراضی امروز بود.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان جبهه مقاومت طی حمله ناجوانمردانه بامداد جمعه نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم قدرشناس سوریه و لبنان .
حران
United States
رژه قبل از ظهور قائم آل محمد