جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد شناسایی-هجومی ائتلاف سعودی

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 714152
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از سرنگونی یک پهپاد ائتلاف سعودی در استان «الجوف» با استفاده از موشک زمین به هوا خبر داد.
یک پهپاد دیگر ائتلاف سعودی سرنگون شد
به گزارش جهان نيوز، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد، یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی در استان «الجوف» واقع در شمال یمن با موشک زمین به هوا ساقط شد و بعدا درباره این موشک صحبت خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی اعلام کرد، این سومین باری است که پهپادی شناسایی-هجومی از نوع «CH-۴» هنگام انجام «اقدامات خصمانه» سرنگون می‌شود.

همچنین یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح امروز (سه‌شنبه) در یک حمله موشکی پادگان «الصدرین» واقع در استان «الضالع» در جنوب یمن را هدف قرار داد.

شبکه اسکای نیوز با اعلام این خبر نوشته است که در این حمله موشکی ۱۱ تن کشته و ۲۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

«مهدی المشّاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن ۲۹ شهریور از توقف مشروط عملیات‌های تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه عربستان خبر داد و اعلام کرد، امیدوار است ریاض هم به حملات خود پایان دهد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از آن زمان تا کنون تقریبا به عملیات‌های خود علیه اهداف وابسته به ائتلاف متجاوز پایان داده بودند تا اینکه در هشتم دی ماه سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در کنفرانسی خبری هشدار داد، در صورت ادامه حملات ائتلاف سعودی، این عملیات‌ها از سر گرفته خواهد شد.


منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ده‌ها نظامی آلمانی از عراق خارج و وارد اردن شدند
Iran, Islamic Republic of
حزب‌الله عراق:منتظر انتقام سخت ایران هستیم تا پس از آن اقدام کنیم
Iran, Islamic Republic of
پهپاد جاسوسی ائتلاف عربی توسط انصارالله سرنگون شد