چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

وضعیت جاماندگان یارانه حمایت معیشتی از طریق پیامک اعلام می‌شود

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 714073
بر اساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی، وضعیت جاماندگان به زودی از طریق پیامک و یا سایر روش‌ها اعلام خواهد شد.
تکلیف جاماندگان یارانه معیشتی چیست؟
به گزارش جهان نيوز، طی اطلاعیه شماره 13 ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی اعلام شد: همانطور که در اطلاع رسانی‌های قبلی به استحضار مردم شریف رسانده شد درخواست 419 هزار خانوار برای دریافت کمک حمایت معیشتی واجد شرایط تشخیص داده شد و در 10 دی، معادل دو ماه به حسابشان واریز شد.

تصمیم گیری در مورد سایر متقاضیان نیازمند بررسی بیشتر است. از این رو طی روزهای آینده و از طریق پیامک یا سایر روش‌ها دراین خصوص اطلاع رسانی خواهد شد. تاکید می‌شود خانوارهایی که واجد شریط تشخیص داده شوند کمک حمایت معیشتی معوق آنها پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
من حقوقم خودم و همسرم حداقل قانون کار هست ولی حسابدار شرکتم و با حسابم 500 میلیون تومن گردش ماهانه دارم. چطور بگم این پول، حقوقم نیست و تنخواه شرکت هست. بهم معیشتی ندادن. لطفا این موارد و اطلاع رسانی کنین
Romania
من حقوقم یک میلیون و پانصد هزارتومان است. شش ماه قبل در یک جابجایی آپارتمان حدود ششصد میلیون با حسابم کار کردم. الان پاسخ آمده در نه ماه گذشته به صورت میانگین 30 میلیون در ماه با حسابم خرج کرده ام! بنابراین یارانه به من تعلق نمی گیرد!
نیما راسخ
Singapore
باز بـــامبــــــول و دروغی دیگر
به خدا خسته از این وضع شدیم.....