شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲۴

آمادگی جهادگران صنعت هسته‌ای برای گرفتن انتقام سخت

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 714013
بسیجیان و جهادگران صنعت هسته‌ای در نامه‌ای به سردار قاآنی، آمادگی خود را برای انجام تکلیف و جهاد پرشور در راه روشن و پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا برچیدن بساط نظام سلطه اعلام کردند.
آمادگی جهادگران صنعت هسته‌ای برای انتقام سخت
به گزارش جهان نيوز، بسیجیان و جهادگران صنعت هسته‌ای در نامه‌ای به سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس، آمادگی خود را برای انجام تکلیف و جهاد پرشور در راه روشن و پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا برچیدن بساط نظام سلطه اعلام کردند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متمّ نوره ولو کره الکافرون 
سردار رشید اسلام و سرباز ولایت، سرتیپ حاج اسماعیل قاآنی 
سلام علیکم و رحمة الله 

سرخی خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، نشانگر سرخی فلقی است که حکایت از نزدیکی صبح ظهور دارد. اینک که شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین، با آلودن دست خود به خون این انفاس زکیه، عرصه‌ی تقابل با جمهوری اسلامی ایران را از میدان‌ نبردهای نیابتی به رویارویی مستقیم کشانده‌اند، ضرورت ضربت متقابل و انتقام سخت تا رسیدن به پیروزی قطعی و نهایی، بدیهی و اجتناب‌ناپذیر شده است.

قطعاً طبق سنت الهی با شهادت این سرداران آسمانی، دست آن‌ها در عالم بازتر و برکات حضور معنوی‌شان مضاعف‌ شده است. از برکات این خون‌های به ناحق ریخته شده، بیداری ضمیرهای حق‌جو و عدالت‌خواه در اقصی نقاط عالم، همبستگی مضاعف امت اسلامی به‌ویژه دو ملت دوست و برادر -ایران و عراق- و تقویت بی‌نظیر اتحاد و انسجام ملی است. 

بی‌شک این فقدان بزرگ نه تنها کار و راه حاج قاسم را متوقف و بسته نخواهد کرد بلکه به حول و قوه‌ی الهی با فرمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و انتصاب شایسته‌ی جنابعالی در رأس این نیروی مقدّس، آرمان جبهه‌ی مقاومت با قوت و سرعت بیشتری محقق خواهد شد. 

اینک بسیجیان و جهادگران صنعت هسته‌ای از عمق وجود، آمادگی خود را جهت انجام تکلیف و جهاد پرشور در راه روشن و پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا برچیدن بساط نظام سلطه، آزادسازی قبله‌ی اول و دوم مسلمین و برپایی تمدن نوین اسلامی، اعلام داشته و رسیدن به فیض عظیم شهادت در این مسیر را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایند. 

بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
تنها سلاح هسته اي است كه در صورت دارا بودن مي توان از شر غرب نجات و با فروش نفت به قيمت بالاكشور را از فقر نجات داد!؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و ناتو بیش از19 سال است درافغانستان آدم می کشند، دبیرکل بی ادب ناتو، ایران را متهم کرد شرم آوراست.
آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باید از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای گرفتن یک انتقام راهبردی و وارد کردن ضربه اساسی به دشمنان ملت ایران و تغییر وضعیت رفاهی مردم استفاده کرد. گاهی با فرار نمی شود نجات یافت و فقط پیش رفتن است که ما را نجات می دهد.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی ناتو را به جرم همدستی با داعش درافغانستان متهم کرد
Iran, Islamic Republic of
ناتو ازسال 2001 تاکنون در افغانستان با طالبان همکاری می کند.
ناتو تسلیحات طالبان را تامین می کند.
Iran, Islamic Republic of
هراس بیش از پیش رژیم صهیونیستی از انتقام سخت ایران
Iran, Islamic Republic of
گوترش کاهش تنش ها در منطقه را خواستار شد
گوترش حق صلاحیت دخالت و مداخله درمنطقه را ندارد.
گرترش دبیرکل سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش درعراق و منطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
تفنگداران دریایی آمریکا سلسله عملیات «خروج ایمن» از عراق را آغاز کردند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ، آمریکا را به رژیمی یاغی بدل کرده است
Iran, Islamic Republic of
شهادت حاج قاسم سلیمانی تولد دوباره مبارزه با دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت ایران است.
Iran, Islamic Republic of
آقاي ظريف چرا از اروپا دست نمي كشين سازمان ملل كيه آدمن چرا يه سرباز اون كشته بشه فورا سازمان ملل شبانه و مخفي جلسه ميزارن اما يه قهرمان ايران را به شهادت رساندن خبري نيست....
Iran, Islamic Republic of
زمانی که نیروی قدس سپاه را دشمنان در لیست تروریستی که خودشان تعریف کرده بودند گذاشتند سردار سلیمانی در جبهه‌های نبرد در حال جنگ با تروریست‌هایی بود که غربی‌ها مسلحشان کرده بودند. قضاوت برای مردم دنیا سخت نخواهد بود که آیا این سپاه پاسداران است که عامل ناامنی در منطقه است یا بدسابقه‌ترین ارتش دنیا با کلکسیونی از جنایت از شرق آسیا و آمریکای لاتین گرفته تا افغانستان، عراق و سوریه و...
Iran, Islamic Republic of
همه ملت منتظر هستند که سپاه پاسداران انتقام سخت را از آمریکا بگیرد. برای این حادثه لحظه‌شماری می‌کنیم.
Iran, Islamic Republic of
همرزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی انتقام زجرآوری از عاملان این جنایت خواهند گرفت و ژست‌های فریبنده عده‌ای معلوم‌الحال هیچ فایده‌ای به حالشان ندارد.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ رزمندگان اسلام به عاملان خارجی شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش حتمی و بسیار سریع خواهد بود. اما نباید از نفوذی‌های داخل کشور هم غافل شد.
Iran, Islamic Republic of
جبهه مقاومت باید مردم داغ‌دیده را زیاد معطل نکند و برای تسکین دل‌های سوخته انتقام خون شهید سردار سلیمانی و همرزمانش و نیز ابومهدی المهندس و رزمندگان حشدالشعبی را از نیرو‌های کثیف تروریستی آمریکا بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
در بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری به طرف ورودی بزرگراه یادگار امام - شمال تابلو بزرگی از عکس حضرت امام خمینی و مرحوم حاج سیداحمد آقا فرزند عزیزشان زینت‌بخش بزرگراه بود ولی مدتی است عکس این دو بزرگوار را شهرداری از روی تابلو برداشته اگر فکر می‌کنند با این کار امام خمینی(ره) فراموش خواهد شد سخت در اشتباه هستند.
Iran, Islamic Republic of
در نوبت قبل یارانه معیشتی خانواده بنده پرداخت شد ولی در این دوره قطع کرده‌اند. آن چیزی که بیش از هرچیز ما را رنج می‌دهد عدم صداقت این دولت است. ان‌شاءالله در انتخابات پاسخ دولتی‌ها را خواهیم داد.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ ورود ظریف به آمریکا را ممنوع کرد/ واین به نفع مردم ایران و کشور است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا دست به حماقت بزرگی زده است/ کاری خواهیم کرد که در تاریخ ثبت شود/ آمادگی رزمندگان مقاومت از یمن تا سوریه و لبنان برای انتقام
ایران طی ۲۴ تا ۳۶ ساعت آینده انتقام می‌گیرد/ نگرانی اصلی ما موشک‌های بالستیک ایران است
United Arab Emirates
یک مقام وزارت دفاع آمریکا:
ایران طی ۲۴ تا ۳۶ ساعت آینده انتقام می‌گیرد/ نگرانی اصلی ما موشک‌های بالستیک ایران است
حمله موشکی سپاه

یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا ادعا کرد که ایران طی ۲۴ تا ۳۶ ساعت آینده اقدام تلافی‌جویانه خود در قبال ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را عملی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا می‌گوید، با پایان یافتن مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ۲۴ تا ۳۶ ساعت آینده می‌تواند معلوم کند که آیا ایران قصد دارد تهدیدات خود را برای انتقام از خون سپهبد سلیمانی اجرایی کند.

وی گفت: نگرانی اصلی ما موشک‌های بالستیک ایران است. این موشک‌ها تاکنون به سکوی شلیک منتقل نشده‌اند، اما وضعیت هشدار افزایش یافته است به‌طوری که آن‌ها آماده حرکت هستند و می‌توانند طی ۲۴ ساعت در تعداد قابل توجهی شلیک شوند. از طرفی انتقال آن‌ها همچنین می‌تواند به معنای پراکنده کردن آن‌ها به عنوان یک اقدام دفاعی باشد. قبلاً دیگر یگان‌های پدافند دریایی و هوایی پراکنده شده‌اند، اما هیچ نشانه‌ای از افزایش فعالیت در خلیج فارس وجود ندارد. نیروهای حامی ایران در عراق، سوریه، لبنان و یمن نیز همگی قادر هستند تا در صورت تصمیم ایران به اجرا کردن تهدیدات خود، حملات خود را آغاز کنند.
United Arab Emirates
حمله راکتی به منطقه سبز بغداد و محل سفارت آمریکا

17 دی 1398 ساعت 5:00

شاهدان عینی از شنیده شدن سوت شلیک راکت و صدای مهیب چند انفجار در منطقه سبز بغداد که محل قرارگیری شماری از سفارتخانه های خارجی از جمله سفارت آمریکا است؛ خبر دادند.
United Arab Emirates
شرکت نفتی «شورون» آمریکا کارکنان خارجی خود را از عراق خارج کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت كارهاي بود الان غني سازي را تا 20 درصد افزايش داده بود