پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۳

نامه‌ خواندنی دختر شهید طهرانی‌ مقدم به «زینب سلیمانی»

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 713994
شهید طهرانی مقدم می گفت: اگر روزی نگذارند کارم را در موشکی ادامه دهم، حتماً خدمت حاج قاسم می‌روم و سرباز ژنرال قاسم می‌شوم.
نامه‌ خواندنی دختر شهید طهرانی‌ به زینب سلیمانی
به گزارش جهان نيوز،  فرزند شهید طهرانی با انتشار نامه ای که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت چند جمله خطاب به زینب دختر شهید قاسم سلیمانی نوشت و با او ابراز همدردی کرد.

متن نامه را در ادامه بخوانید.  

 
باسمه تعالی
سلام خواهرم، می‌دانم در چه حالی هستی، روزهای طولانی و به ظاهر سختی که حتی نفس کشیدن را برایت مشکل می‌‌کند. آنقدر که دوست داری مکانی خلوت پیدا کنی تا بتوانی با جای خالی پدرت کنار بیایی و به آن فکر کنی. یادم می‌آید وقتی در چنین شرایطی بودم، یکی از علما که خود فرزند شهید بود به من گفت سالهای بعد که به این روزها نگاه کنی متوجه می‌شوی که نزدیک‌ترین روزها را به خدا داشته‌ای. ما هر دو زینبیم، هر دو همسایه قدیمی و هر دو عاشق پدرهایمان.

گاهی می‌شد همدیگر را در مدرسه و یا مسجد ببینیم و هر دو می‌دیدیم گاهی شب‌ها پدرانمان ساعت‌ها در شهرک در حال قدم زدن و صحبت کردن هستند، اما نمی‌دانستیم سالهای بعد از این، این حرف‌ها چه تأثیرات شگرفی بر جهان خواهد داشت، ولی امروز برای دوست و دشمن روشن است، قدرت معنوی فرزندان روح‌الله و الان هم پدرانمان در کنار حاج احمد کاظمی باز سه نفره به هم رسیدند و همچنان تلاش‌شان برای اعتلای اسلام و نابودی کفر ادامه دارد. خواهرم به خوبی یاد هست آن ساعتی را که خبر آسمانی شدن پدرم را شنیدم و مبهوت بودم و تو چگونه خواهرانه کنارم همچون آشنای چندین ساله بودی و حتماً این را هم از پدر بزرگوارت آموخته بودی. 

دوست داشتم الان من هم در کنار تو و خانواده عزیزت بودم، ولی برای ادامه راه پدرانمان مدتی از تهران دور هستم. اما نمی‌دانی در دلم چه آشوبی است و شبانه‌روز را چگونه به سر می‌برم و شاید هیچ‌کس مانند دختران شهدا نتوانند همدیگر را تسلا دهند، آن هم برای ما که فقط یک پدر را از دست نداده‌ایم،‌ بلکه در یک لحظه شاید ظاهراً همه چیزمان را از دست دادیم. اما این را بدان که از الان، دیگر او همیشه کنار توست. من اگر با پدرم کاری داشتم، در زمان حیات ظاهری‌اش باید ساعت‌ها و یا روزها منتظر می‌ماندم و چندین واسطه را می‌گذراندم تا می‌توانستم مدتی با او صحبت کنم، ولی الان کافی است وضو بگیرم و روبه‌روی عکسش بنشینم و باز همان چشم‌ها و لبخند همیشگی‌اش منتظر هستند. مطمئنم که روزی باز آنها را می‌بینیم و از خداوند می‌خواهم در آن دنیا هم مانند این دنیا لیاقت حضور در کنار آنان با ما روزی نماید. 




زینب عزیزم! یادم هست بابا همیشه از پدرت به بزرگی یاد می‌کرد و می‌گفت اگر روزی نگذارند کارم را در موشکی ادامه دهم، حتماً خدمت حاج قاسم می‌روم و سرباز ژنرال قاسم می‌شوم و امروز که قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران الحمدلله به برکت خون‌های پاک شهدای عزیزمان و اقتدار رهبر فرزانه‌مان مثل خورشید عیان شده، این طلیعه‌ای برای انتقامی سخت و فتح جهانی اسلام خواهد بود. پس، از این پس به صبر زینبی‌ات ادامه ده تا ان‌شاءالله با حضور حضرت منجی(عج) پدرمانمان را بار دیگر در نبرد نهایی حق علیه باطل ملاقات کنیم. 

خواهر داغدارت زینب تهرانی‌مقدم ۱۵ دی ۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسراییل
سیامک
United States
...
یا حسین (ع)
Iran, Islamic Republic of
سخنان زینب سلیمانی زینب گونه بود ، کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.
Iran, Islamic Republic of
.....
سپاس سردار
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خداوند بر حاج قاسم سلیمانی دلاور سردار دلها و حاج حسن طهرانی مقدم پدر صنعت موشکی ایران.
Iran, Islamic Republic of
خدا روح این شهیدان و کسانی که همراه حاجی بودند رو مورد قرین رحمت الهی قرار بدهد.
آنهایی که دم از عدم موشکی و مذاکره می زدنند الان بیایند جواب بدهند!
یامهدی ادرکنی
Iran, Islamic Republic of
حتی فرزند این شهدا شدن نیز لیاقت می خواهد.
Iran, Islamic Republic of
شیری که خوردید حلالتون
Iran, Islamic Republic of
آجرکم الله
انتقام_سخت
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
چقدر شبیه بابای مرحومشه....دمت گرم حاج قاسم..گل کاشتی هم تو زندگیت هم تو جبهه های جنگ
M.sh
Romania
بابای مرحومش!!!؟؟؟ بابای شهییییییییدددددش،
افتاد؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر این شیر زنان که فرزندان خلف ان پدران هستند و این نتیجه تربیت اسلامی و لقمه حلالی است که پدرانشان به انها داده اند و مثل فرزندان بعض ها دم خور با بهایی ها و منافقین و اختلاس گرها و ....نشدند
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا خیرتون بده یه سایتی زحمت نکشیده این نامه رو تایپ کنه بشه خوند من چند بار خواستم بخونم نتونستم