جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳

نیویورک‌تایمز: عزاداری برای ژنرال سلیمانی نمایانگر محبوبیت بیش از حد وی بود/ ترور سلیمانی، مردم ایران را متحد کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 713974
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به محبوبیت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و اتحاد مردم ایران در حمایت از این سردار شهید گزارش کرد خیل عظیم جمعیت ایران برای ادای احترام به فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند.
نیویورک‌تایمز: ترور سلیمانی، ایران را متحد کرد
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» در بازتاب مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی بامداد جمعه هفته گذشته واشنگتن در نزدیکی فرودگاه بغداد نوشت که «خیل عظیمی از عزاداران» ایران برای ادای احترام به سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دومین چهره قدرتمند ایران در خیابان‌های شهرهای ایران حضور یافتند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از یکی از ساکنان ایران که در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی شرکت کرده بود، گزارش کرد که شهادت سپبهد سلیمانی «واقعاً توهین و جراحتی به غرور ملی ایرانیان بود».

در بخشی از این گزارش به محبوبیت بیش‌ از حد سپهبد سلیمانی در ایران اشاره کرد و نوشت که گسترده بودن عزاداری برای سپهبد سلیمانی نمایانگر عشق و محبوبیت بیش از اندازه وی در ایران است.

بر اساس این گزارش، سلیمانی به عنوان مردی در نظر گرفته می‌شد که امنیت ایران را در مقابل تهدیدات خارجی همچون داعش و در مقابله با اسرائیل و آمریکا محافظت می‌کرد.
نیویورک‌تایمز همچنین در بخش پایانی گزارش خود به مراسم تشییع سلیمانی در اهواز نیز اشاره کرد و گفت که شهادت سلیمانی،مردم ایران را متحد کرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که این اتحاد ادامه داشته باشد وقربانی اهداف حزبی وگروهی نشود.
رر
Iran, Islamic Republic of
ترور قهرمان ملي ايران به نفع روسها چه در سوريه و چه در عراق و در خود ايران و دست پر پوتين در سفر به فلسطين اشغالي در ٢٣ ژانويه است!؟
Iran, Islamic Republic of
جنبه حماسي كار را ببينيد