جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

جزئیات تلاش‌ های حاج قاسم برای ورود دارو به کشور

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 713957
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در این یک سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم ها را بشکنیم تا مردم در خصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه رو نشوند.
جزئیات تلاش‌ حاج قاسم برای ورود دارو به کشور
به گزارش جهان نيوز، سعید نمکی وه زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت ضمن تسلیت این حادثه تروریستی گفت: این حادثه تروریستی را به مردم شریف ایران و مردم منطقه که شهید سلیمانی ناجی آنها در عراق، سوریه، یمن و اقصی نقاط جهان بود تسلیت می گویم.

وی با تاکید بر اینکه یاد این مرد بزرگ در ذهن مردمان این سرزمین جاودان خواهد بود، خاطر نشان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر زمین گیر کردن تروریست‌ها و حذف آنها از منطقه که بسیار موثر بود به ما نیز به خصوص در نظام سلامت کمک کرد.

نمکی بیان داشت: در یک سال گذشته آمریکایی ها علی‌رغم ادعای خودشان که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نمی شود بیشترین فشار را به ما وارد کردند که مردم ما را به زانو درآورند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: اما سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در این یک سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم ها را بشکنیم تا مردم در خصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه رو نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سقای حرم ، پیر و علمدار لشکرمان بود
Iran, Islamic Republic of
حالا بگو تا همون مسیر رو هم ببندن
قربانی
United States
....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مسائل محرمانه رو نمیشه گفت. کاش اون عده قلیل که نمیفهمند. بفهمند ارزش حاج قاسم هارو .
یه عده فقط زندگی خودشونو در کشور میکنند.!
و عده ای تمام زندگی شان را برای اعتلای کشور میکنند
Iran, Islamic Republic of
الان مشخص شد چه کسی دغدغه مردم رو داره و دلسوز مردم هست و چه کسی مثل سلبریتی ها فقط شعار دلسوزی می دهند سردار سلیمانی مصداق عینی ۱ مجاهد فی سبیل الله یک انسان آزاده به معنای واقعی کلمه بود یک ذره هم اگر شده مسئولین یاد بگیرند