پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام تولیت آستان قدس رضوی به فرمانده جدید سپاه قدس / پرچم مبارزه با استکبار و صهیونیسم ‌زمین‌افتادنی نیست

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 713728
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، انتصاب سردار اسماعیل قاآنی را به سمت فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
پیام حجت‌الاسلام مروی به فرمانده سپاه قدس
به گزارش جهان نيوز، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، انتصاب سردار اسماعیل قاآنی را به سمت فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، بشرح زیر است؛

سردار سرافراز سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
تصمیم حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب جنابعالی به فرماندهی نیروی قدس سپاه تنها ساعاتی پس از شهادت مجاهد شجاع و سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در واقع به معنای آن است که پرچم مبارزه با استکبار و صهیونیسم و ایادی حقیر آنها زمین‌افتادنی نیست و مجاهدان راه مقاومت لحظه‌ای مستکبران ضد بشریت را آرام نخواهند گذاشت.

جنابعالی که برخاسته از دیار مجاهدان خراسان هستید و سالیان طولانی در دفاع مقدس و پس از آن در نیروی پر افتخار قدس سپاه جزو پیشروان ایثار و شهادت برای جبهه مقاومت بوده‌اید، امروز مفتخر به علمداریِ پرچمی هستید که برای افراشته ماندن آن، بهترین ابناء بشر جانفشانی کرده‌اند.

امروز هر انسان آزاده‌ای که مخالف ظلم، زورگویی، غارت و خشونت‌آفرینی آمریکا و متحدان یاغی آن است، در واقع عضوی از خانواده فداکار و افتخارآفرین نیروی قدس سپاه اسلام می‌باشد و به همین علت است که از دیروز قلوب قشرهای مختلف مردم با گرایش‌ها و سلائق گوناگون آکنده از اندوه و حسرت از دست دادن سردار فداکارشان و آماده برای گرفتن انتقام آن خونهای پاک است.

به برکت فداکاری سلیمانیِ کبیر، امروز شاخ و برگ شجره طیبه نیروی قدس سپاه در خانه هر انسان عدالتخواه و عاشق مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

راه پر افتخارش با قوت و انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت. به امید پیروزی نهائی و آزادی قدس شریف.
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلونَكُم مِنَ الكُفّارِ وَلیَجِدوا فیكُم غِلظَةً وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ مَعَ المُتَّقینَ
احمد مروی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *