جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام تسلیت آیت الله سیدمحمد خامنه‌ای در پی شهادت سردار سلیمانی

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب: 713696
در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آیت الله سیدمحمد خامنه ای پیامی صادر کرد.
پیام تسلیت آیت الله سیدمحمد خامنه‌ای در پی شهادت سردار سلیمانی
به گزارش جهان نيوز،  آیت الله سیدمحمد خامنه ای پیامی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اولین ساعات روز جمعه سردار رشید اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر اثر ترور دولت آمریکا به شهادت رسید و ملت قدردان ایران و دیگر ملت‌های عدالتجوی جهان را به عزاداری نشاند. شهادت این مرد بزرگ که یک نابغه نظامی و قهرمان دیپلماسی بود و علی گونه، در کنار شجاعت، قلبی مهربان و به دور از کبر و ریا داشت و عشق به وطن در او همراه با اعتقاد عمیق به اسلام، جلوه‌گری می‌کرد. بنده واقعی خدا بود و عاشقانه به دیدار خدای خود شتافت.

سردار سلیمانی در عرصه جهاد بر ضد تروریسم جهانی، بویژه در عراق و سوریه، آنچنان عمل می‌کرد که پیام صلح انقلاب اسلامی و روح قانون اساسی آن را به یاد می‌آورد و خردباوری و شجاعت و کرامت نفس تاریخی ایرانی و اسلامی را به جهانیان نشان می‌داد. از این‌روست که او و عمل جهادی همراه با اخلاق و طینت پاک او در شناساندن ایران در میان مردم جهان بسیار روشن و ملموس بود و ایران زیارتگاه تشییع را از همه تهمت‌های بدسرشتان آمریکایی و صهیونیستی پاک می‌کرد. به ویژه که شهادت او امروزه بر همه آنچه او در عمل ادعا و عرضه کرد، مؤید رحمت و بهشت برین برای اوست.

اینجانب، شهادت این فرزند خلف و پرافتخار ایران را که عظمت و سرشت دیرینه پاک ایرانی را جلوه‌گر می‌ساخت، به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سپاه و نیروهای مسلح کشور، ملت عزیز ایران و خانواده گرامی شهید تسلیت می‌گویم و ننگ و نابودی را برای دشمنان کور دل ایران و ایرانی آرزومندم.

سیدمحمد خامنه‌ای
رئیس بنیاد ایران‌شناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *