پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۷

دختر ابومهدی المهندس: هرگز از این مسیر خسته نشدیم

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 713692
دختر شهید ابومهدی المهندس گفت که خانواده ایشان همواره از شهادتشان مطمئن بودند و فقط زمان آن را نمی‌دانستند.
دختر ابومهدی المهندس: هرگز از این مسیر خسته نشدیم
به گزارش جهان نيوز، دختر شهید ابومهدی المهندس در مصاحبه کوتاهی، گفت اطمینان دارد که مسیر پدرش و سردار قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت.

او در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین، گفت: «از تمامی عراقی‌های با غیرت به دلیل مواضع عزتمندانه و کراتمندانه خود در این زمانه فریب و خیانت تشکر می‌کنم. شکر خدا برای این نعمت و ما همیشه می‌دانستیم که بابا یک روزی شهید می‌شود و فقط مسأله زمان مطرح بود.»

او افزود: «خدا را شکر که ما یک لحظه هم به این فکر نکردیم که ای کاش پدرمان در این مسیر وارد نمی‌شد یا اینکه احساس خستگی کنیم.»
 
 
دختر ابومهدی المهندس همچنین گفت: «پدرمان همواره این آیه را می‌خواند "یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلى‌ رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقِیهِ".» (ای انسان بدرستی که تو در راه پروردگارت تلاش می‌کنی و بالاخره او را دیدار خواهی کرد.)

وی ادامه داد: «از تمامی کسانی که در این شرایط حساس کنار ما ایستادند تشکر می‌کنم و مطمئنا مسیر بابا و حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت. بابا و حاج قاسم سلیمانی برادر و دوست و عزیز یکدیگر بودند. نه فقط اینکه شخصیت‌هایی را پرورش داده باشند بلکه ارتش‌ها و مؤسساتی را ایجاد کردند.»

او در پایان گفت: «آن‌ها عقیده‌ای را ایجاد کردند تا ان شاءالله ادامه دهنده مسیر امام حسین (ع) باشد؛ خدا را شاکریم که ما را از خانواده شهدا قرار داد و از خداوند می‌خواهیم ما را جزئی از خیمه حضرت زینب (سلام الله علیها) قرار دهد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به خانواده شهدا عرض ادب می کنیم و عرض می کنیم شهدای راه حق وحقیقت و راه مکتب قرآن واهل بیت در دهل های ما جا دارند سلام بر سرداران اسلام سلیمانی و المهندس
Iran, Islamic Republic of
مگر مجاهد خدا خستگی پذیر است!؟؟
انتقام حشد الشعبی ان شاء الله حذف امریکا از عراق خواهد بود.
به کوری چشم اونایی که نمیتونند ببینند
مهدی
ماشاالله به این قدرت به این تفکرزینبی زمانه سلام خدا بر ارواح شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس وسایر همرزمانش نگران نباش تا پوزه استکبار را به خاک نمالیم ارام نگیریم
Iran, Islamic Republic of
درود بر ای جوانان
Iran, Islamic Republic of
خداوندا افتخار حرکت در این مسیر نورانی و جهاد مخلصانه در راهت را به ما تشنگان نیز عطا فرما.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادتت که در سن جوانی به این تفکر رسیده ای از همچنین پدری باید هم چنین فرزندی را داشت آجرک الله