کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات عضو فراکسیون امید بعد از شهادت سپهبد سلیمانی:

پیشنهاد من، خویشتن داری و مذاکره بین ایران و آمریکا است!/ پیروزی نظامی سخت به‌نظر می‌رسد

14 دی 1398 ساعت 15:10

بی مقدار، نماینده اصلاح طلب مجلس گفته است: بی‌مقدار در پاین گفته است: امیدوارم جنگی بین دو کشور رخ ندهد، زیرا پیروزی در برابر آمریکا و هم پیمانانش یعنی انگلیس و فرانسه کاری سخت به نظر می‌رسد!


به گزارش جهان نیوز، «شهاب الدین بیمقدار» نماینده اصلاح طلب حوزه انتخابیه مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سایت شمس درباره پیامدهای شهادت سپهد قاسم سلیمانی در منطقه گفته است: شهادت قاسم سلیمانی باعث انسجام بیشتر مردم منطقه شده است، همانطور که مشاهده کردید در کشورهای منطقه و حتی آفریقا و هندوستان هم مراسم خودجوشی علیه اقدام تروریستی آمریکا انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین پاسخ به جنایت آمریکا چیست، عنوان کرده است: پیشنهاد من، خویشتن داری و مذاکره بین ایران و آمریکا است!

بی‌مقدار در پاین گفته است: امیدوارم جنگی بین دو کشور رخ ندهد، زیرا پیروزی در برابر آمریکا و هم پیمانانش یعنی انگلیس و فرانسه کاری سخت به نظر می‌رسد!

هرچند برخی اصلاح طلبان غرب گرای حامی برجام و تصویب FATF حداقل در این زمان سکوت اختیار کرده اند، اما ظاهرا برخی دیگر از افراد این جریان آنقدر غرق افکار غرب گرایی و غرب هراسی شده اند که حاضر نیستند لحظه ای به حفظ عزت و شرافت هم فکر کنند. خواه این دسته از سیاستمداران بخواهند یا نه ملت ایران از خون سردار آسمانی‌شان نخواهند گذشت و برای تحقق وعده «انتقام سخت» لحظه شماری می‌کنند و خبر تلخ آن است که این افراد باید بدانند که پیروز نهایی این نبرد جبهه مقاومت و حق است.


کد مطلب: 713666

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/713666/پیشنهاد-خویشتن-داری-مذاکره-بین-ایران-آمریکا-پیروزی-نظامی-سخت-به-نظر-می-رسد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com