جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تشییع پیکر سردار سلیمانی فردا در اهواز

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 713652
استاندار خوزستان از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در اهواز رأس ساعت هشت صبح خبر داد.
تشییع پیکر سردار سلیمانی فردا در اهواز
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: فردا یکشنبه ساعت ۸ صبح از میدان مولوی اهواز به سمت چهار راه نادری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس ادارات شهر‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برای فردا تعطیل اعلام شده است. مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان‌ها هم در نوبت صبح تعطیل هستند.

شریعتی بیان کرد: تعطیلی سایر شهر‌های استان به منظور حضور مردم در مراسم تشییع به فرمانداران واگذار شده است.

شریعتی با اشاره به مجاهدت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: علاوه بر اقدامات ملی که این سردار انجام داد و مرز‌های رسمی را کیلومتر‌ها عقب‌تر برد تا کشور از آسیب و گزند دشمنان دور باشد و جان خود و همرزمان را برای امنیت و آسایش کشور به خطر انداخت، در سیل فروردین ۹۸ مجاهدت‌ها و حضور فعالانه وی و به استخدام گرفتن تجهیزات و امکانات سپاه همراه با دعوت کردن از شهید ابومهدی المهندس برای اعزام امکانات زیادی از جمله بیل مکانیکی، آمبولانس، بیمارستان صحرایی و تجهیزات مهندسی برای ساخت سیل بند فراموش نشدنی است.
 
وی تصریح کرد: اگر این کمک‌ها و تجهیزات مهندسی برای ساخت سیل بند‌ها نبود شهرستان‌های شادگان، کارون، خرمشهر و حتی آبادان در معرض آبگرفتگی شدیدتری قرار می‌گرفت؛ تجهیزات و امکانات ارسالی کمک‌های بی دریغی در حوزه کنترل سیلاب داشت و مردم این کار‌ها را فراموش نمی‌کنند و برای تجلیل از مقام شامخ شهید و شهادت می‌آیند.

استاندار خوزستان بیان کرد: امیدوارم که خوزستان به عنوان اولین استان، میزبان لایقی برای درآغوش گرفتن این شهید سرافراز اسلام باشد؛ آموزش و پرورش باید برای برگزاری امتحانات نهایی کشوری در روز یکشنبه تمهیدات لازم را پیش بینی کند.
پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در بغداد تشییع شد و قرار است هنگام ورود به کشور ابتدا وارد اهواز شده و با حضور مردم، تشییع شود.

این در حالی است که طبق اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش، روز یکشنبه ۱۵ دیماه در مشهد مقدس و در جوار بارگاه امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

پس از آن روز دوشنبه ۱۶ دی ماه پیکر شهدا در تهران تشییع خواهد شد.

سه شنبه ۱۷ دی‌ماه نیز مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *