شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۳

وصیت شهید «المهندس» که عملی شد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 713649
صفحه متعلق به حشد شعبی در توئیتر، تصویری را از عملی کردن وصیت المهندس توسط این سازمان، منتشر کرد.
وصیت شهید «المهندس» که عملی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روسیا الیوم، صفحه متعلق به حشد شعبی در توئیتر، تصویری را از عملی کردن وصیت ابومهدی المهندس معاون رئیس سازمان حشد شعبی منتشر کرد.

شهید ابومهدی المهندس وصیت کرده بود که پس از شهادتش وی را داوطلب حشد شعبی بخوانند.
در تصویری از گواهی شهادت شهید المهندس که صفحه حشد شعبی در توئیتر منتشر کرده آمده است: «این گواهی وفات نیست بلکه سندی است از شروع یک حیات ابدی که در آن طبق وصیت شهید ذکر شده است: «داوطلب حشد الشعبی».

هم چنین بر اساس اعلام حشد شعبی، قرار است پیکر شهید المهندس بنا به وصیت وی، در وادی السلام واقع در نجف اشرف به خاک سپرده شود.

در جریان حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون حشد شعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکای جنایتکار........
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
شهید حاج مهدی مهندس هم به نوعی فرزند ایران است.مادر او ایرانی و پدرش عراقی بوده است.
Europe
ابومهدی چه ایرانی چه عراقی شهید اسلامند وچیزی که به ایشان وشهید سلیمانی شرف داده نه ملیت بلکه تفکر این دوشهید وسایر شهدای اسلامه وچه زیبا که فرزند ایشان هم صاحب همین تفکرند! انشاالله نسل پاک چنین مردانی مستمرباشد!