جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷
سرلشکر رضایی:

حاج قاسم انتظار شهادتش را داشت/ مشخص کرده بود که چه کسانی و چگونه باید راه را ادامه بدهند

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 713448
فرمانده اسبق سپاه گفت: سردار سلیمانی مشخص کرده بود که چه کسانی و چگونه راهش را ادامه بدهند.
حاج قاسم انتظار شهادتش را داشت/ مشخص کرده بود که چه کسانی و چگونه باید راه را ادامه بدهند
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ویژگی کم‌نظیر سردار سلیمانی و دیگران این بود که با روحیه جهادی از مقابله با اشرار در منطقه کرمان تا عملیات‌های برون‌مرزی حضور داشت. 

وی افزود: برادر قاسم همواره در معرض شهادت بود و هواپیماهای شناسایی آمریکا همواره بالای سر ایشان بود. خودش انتظار شهادت داشت و ما همواره برای سلامتی ایشان نذر می‌کردیم. ایشان توانست با وجود خطرهای بزرگی که در کمینش بود، سال‌ها در آزادسازی عراق و سوریه از دست تروریست‌ها نقش داشت. ملت ایران بداند که ده‌ها قاسم سلیمانی دیگر برخواهند خواست؛ همانطور که از اول انقلاب اسلامی اینگونه بوده است.

سرلشکر رضایی گفت: ملت ایران نخواهند گذاشت پرچم‌ها زمین بیافتد. حاج قاسم چون انتظار شهادتش را داشت، همه چیز را فراهم کرده و مشخص کرده بود که چه کسانی و چگونه راهش را ادامه بدهند. اسرائیل و آمریکا جشن پیروزی نگیرند و به زودی شیرینی را برایشان تلخ خواهیم کرد.

وی گفت: آمریکا در شرایط بسیار بدی است و منفورترین رئیس جمهور آمریکا در راس این کشور قرار دارند. ملت ایران خوشحال است که با کسی روبروست که ملت خودشان هم قبولشان ندارند. آنان به امنیت کشور عراق حمله کردند و خود را برابر ایران قرار دادند. آمریکا شرایط بسیار بدی پیدا خواهد و آمریکا منزوی‌تر خواهد شد.

فرمانده اسبق کل سپاه در پایان دلیل محبوبیت سپهبد شهید سلیمانی را اینگونه عنوان کرد: اخلاص و فداکاری حاج قاسم و اینکه نمی‌خواست در این دنیا برای خودش خانه‌ای بسازد، دلیل محبوبیت او بود. مردم ایران نسبت به این رفتارها جواب مثبت می‌دهند. همه قاسم را دوست داشتند. او امنیت ایران و اسلام را فراهم کرده بود و در میان اهل سنت و دیگر ادیان هم محبوبیت داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
سپاس سردار
Iran, Islamic Republic of
انتقام گیری سریع و کوبنده باید در دستور کار سپاه باشد.
مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
موشک جواب موشک بهترین پاسخ است.
Canada
....
سرباز حاج قاسم
Bulgaria
لعنت به ترامپ خوک کثیف بی همه چیز باید مثل خوک ذبح بشه, کثافت نجس
Iran, Islamic Republic of
اوعزیزملتهای مسلمان وتحت ستم بود....
علی
Iran, Islamic Republic of
.....