جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳

پای «اختاپوس» به هیئت‌های مذهبی باز شد +پوستر

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 713352
مستند افشاگرانه «اختاپوس» که از زد و بندهای صنعت خودرو پرده برمی‌دارد، فردا در یکی از هیئت‌های پرمخاطب شمال کشور نمایش داده می‌شود.
پای اختاپوس به هیئت‌های مذهبی باز شد+پوستر
به گزارش جهان نيوز، مستند افشاگرانه «اختاپوس» که به مافیای خودرو می‌پردازد و از زد و بندهای این صنعت در ایران پرده برمی‌دارد، فردا(جمعه ۱۳ دی‌ماه) از ساعت ۱۹ در هیئت «یا فاطمةالزهرا(س)» بابل، یکی از هیأت‌های پرمخاطب شمال کشور اکران می‌شود.

این مستند، که تازه‌ترین محصول و تولید سازمان سینمایی حوزه هنری است و کارگردانی آن را مهدی انصاری بر عهده دارد، نگاهی جسورانه و انقلابی نسبت به افشای فساد در صنعت خودرو دارد و از قطعه‌ساز ذی‌نفوذی در این حوزه خبر می‌دهد که چند دهه است در شورای تصمیم‌گیری خودروسازان حضور دارد و این موضوع خلاف قانون است؛ چون طبق قانون، قطعه‌سازان امکان حضور در این شورا را ندارند.

گفتنی است، مستند «اختاپوس» که قرار بود روز چهارم دی‌ماه به طور همزمان برای مردم تهران (با سخنرانی حسن عباسی در حوزه هنری) و اراک (علی‌اکبر کریمی نماینده مجلس) رونمایی شود، لغو شد و اکران مستند در اراک در یکی از مساجد شهر انجام گرفت. گفته می‌شود دلیل لغو این مراسم، شکایت یک شرکت خصوصی قطعه‌ساز از کارگردان این مستند بود که نیروی انتظامی با طرح این شکایت از رونمایی آن جلوگیری کرد.
 

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه درباره منع پخش مستند «اختاپوس» گفته بود: این مستند، دارای شاکی خصوص و حاوی توهین و افتراست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همیشه میگن نسبت به قدیم پیشرفت کردیم مردم در صلح هستن و... ، چرا حجم فساد را مقایسه نمیکنن ؟
البته فکر کنم در حوزه فساد هم خیلی تر پیشرفت کردیم علی برکت اله
Iran, Islamic Republic of
مهر تایید بر محتوای این فیلم مستند .
Iran, Islamic Republic of
چرا قاضی حکم می ده مگه نمی دونه مافیا چه می کنه ؟