جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

سلامی: فتنه‌های دشمن را به فرصت تبدیل کردیم

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 713321
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایستادن در جنگ اقتصادی کار مشکلی است و تقریبا از عهده اکثر کشور‌ها بر نمی‌آید، گفت: اگر این تحریم فشرده بر آمریکا اعمال می‌شد قطعا فرو می‌ریخت، اما ایران مردانه ایستاد.
سلامی: فتنه‌های دشمن را به فرصت تبدیل کردیم
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در اهواز اظهار کرد: ایران امروز یک کنش‌گر، نیروی موثر و پیشران و یک مدافع قدرتمند از مظلومان است که همه به او احترام می‌گذارند و می‌دانند معادلات پیچیده بدون حضور ایران ممکن نیست.

وی افزود: نفوذ ما در منطقه و عرصه‌های مختلف آنقدر زیاد است که گره‌ها به دست این ملت باز می‌شود.

سرلشکر سلامی ضمن سمبل مقاومت دانستن خوزستان عنوان کرد: همه ملت ایران نسبت به خوزستان حس زادگاه را دارند؛ مردم خوزستان مردم مقاومت هستند چرا که نه تنها در جنگ بلکه با همه سختی‌ها و مشکلات مبارزه می‌کنند.

وی افزود: مردم خوزستان سربلند و سرافرازند؛ سرزمینی که رایحه دل‌انگیز شهادت، استقامت و جهاد در راه خدا مشام انسان‌های آزاده را عطرآگین می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه شهر‌های خوزستان جلوه‌گاه فداکاری و روح ایمان و اسلام شده بود و هیچ کس نمی‌تواند این تاریخ باشکوه را انکار کند. شما نشان دادید می‌توان برابر همه بدی‌های عالم پیروز شد.

وی افزود: ایران با اسلام و ولایت می‌تواند بر قدرت‌های بزرگ چیره شود، آن‌ها را بشکند و فراری دهد، نه فقط از ایران بلکه از هر جا که مسلمانان باشند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایستادن در جنگ اقتصادی کار مشکلی است و تقریبا از عهده اکثر کشور‌ها بر نمی‌آید، گفت: اگر این تحریم فشرده بر آمریکا اعمال می‌شد قطعا فرو می‌ریخت، اما ایران مردانه ایستاد و به واسطه بصیرت رهبر و مردمش، در اوج فشار دشمن جوانان ما به فضای علم و فناوری آمدند و پیشرفته‌ترین تجهیزات و سامانه‌ها را ساختیم.

وی افزود: ما در همه عرصه‌ها اعم از دفاعی، صنعتی، عمرانی و فنی به واسطه تحریم به توانایی خودمان آگاه شدیم، پدیده‌های شگفت‌انگیزی از میان این تحریم متبلور شد و هر چه دشمن اندیشید و فتنه کرد را به فرصت تبدیل کردیم و این مسئله استقلال ملت ایران را بیشتر از گذشته سرعت بخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فرصت برای کیا