پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

چه کسانی یارانه معیشتی دوماه را یکجا دریافت می‌کنند؟

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 713099
با توجه به اینکه این ماه ۴۱۹ هزار خانوار به یارانه بگیران افزوده شده است، باید دید آیا این افراد یارانه دوماه را یکجا دریافت می‌کنند؟
چه کسانی یارانه معیشتی دوماه را یکجا دریافت می‌کنند؟
به گزارش جهان نيوز، با توجه به اینکه امشب دومین مرحله واریز یارانه معیشتی برای ۶۰ میلیون خانوار عملیاتی می‌شود. در این بین تعداد ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار جدید بنا به بررسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سیستم اضافه شده و اولین بار است که این یارانه را دریافت می‌کنند.
 
در این باره مهدی قمصریان؛ سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به این سوال که آیا خانوار‌های جدید این ماه ۲ یارانه دریافت می‌کنند؟ گفت: یارانه معیشتی دی ماه خانوار‌های اضافه شده به لیست یارانه بگیران معیشتی، حاوی ۲ سری از یارانه نقدی معیشتی آن هاست.

او افزود: در واقع طبق تعهدی که سازمان برنامه و بودجه کشور کرده بود، یارانه معیشتی آبان این خانوار‌های جدید نیز با یارانه دی ماه آن‌ها واریز می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در صورتی که در ماه آینده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خانوار‌های جدیدی را به ما معرفی کنند. یارانه معوقه آن‌ها یکجا واریز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
مستدعی است مراتب شکایت و نارضایتی مرا منعکس کنید:من جزو کسانی بودم که در مرحله ی اول یارانه ی معیشتی دریافت نکردند.پیگیر بودم و به محض باز شدن سامانه ی یارانه اعتراضم را اعلام کردم و با بررسی حساب بانکی ام نیز موافقت کردم.امیدوار بودم که در مرحله ی دوم (دی ماه)یارنه من دو برابر واریز شود اما ا زهی خیال باطل ودیگر نمی دانم باید چه کنم....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دولت بعدی