چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲

چرا دولت روحانی موفق نشد؟

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 712994
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: علت موفق نبودن دولت روحانی هم تحویل گرفتن اصلاح‌طلبانی است که از سیاست و کشورداری چیزی نمی‌دانستند.
چرا دولت روحانی موفق نشد؟
به گزارش جهان نيوز، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه شرایط ویژه کشور نیازمند حضور افراد کارآمد در قوه مجریه است، اظهار کرد: آقای روحانی باید تغییری در راهبرد خود داشته باشد تا بتواند مشکلات کشور را حل کند.

وی با اشاره به اینکه معتقدم استیضاح وزرا نمی‌تواند در هر شرایطی کارساز باشد، افزود: طرح استیضاح روحانی و وزرایش هم از سوی اصلاح‌طلبان مجلس فرا رو به جلوی حامیان دولت در آستانه انتخابات مجلس بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: جریان اصلاحات در اداره امور کشور دچار بن‌بست شده و می‌توان ادعا کرد که علت موفق نبودن دولت روحانی هم تحویل گرفتن اصلاح‌طلبانی است که از سیاست و کشورداری چیزی نمی‌دانستند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: عملکرد اصلاح‌طلبان در دولت روحانی  بر کسی پوشیده نیست، آنان در امید بستن به غرب کارنامه‌ای از خود ارائه دادند که موفق نبود و کشور را دچار مشکلات کرد و سبب نارضایتی گسترده مردم از دولت شد و اکنون برای فرار از این کارنامه استیضاح روحانی را مطرح می‌کنند.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان حتی در شورای شهر نمی‌توانند منشأ بود بد تهران را شناسایی کنند و برای آلودگی هوا هم گامی برنداشتند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید اینکه جناح اصلاحات باید برای اشتباهات راهبردی خود از مردم عذرخواهی کند، گفت: امروز غرور و خوی استکباری آمریکا اجازه نمی‌دهد که به تعهدات برجام بازگردد و قطعاً اروپا هم بدون اجازه آمریکا قدمی بر نمی‌دارد.

بادامچیان بیان کرد: مردم در انتخابات پیش رو مجموعه‌ای کارآمد،‌ متدین و قوی که قادر به حل مشکلات باشد را برگزینند.

منبع:آنا
برچسب ها: دولت حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عدم موفقیت دولت روحانی میتواند بدلایل زیر باشد : 1- عدول از اصول و ارزشهای انقلاب 2- حاکمیت اصلاح طلبان تندرو با افکار افراطی غربی در دولت 3- عدم تکیه به توان داخلی 4- اعتماد و خوش بینی زیاد به امریکا وغرب 5- عدم روحیه کار جهادی 6- پیری و کرختی حاکم به دولت
احمد
Iran, Islamic Republic of
اتکا به کدخدا به جای خدا