پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

چرا اصلاح‌طلبان به نقد عملکرد دولت ‌روی آورده‌اند؟

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 712877
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با طرح این سئوال که چرا اصلاح‌طلبان به نقد عملکرد دولت ‌روحانی روی آورده‌اند؟گفت: ‌اصلاح‌طلبان در حال پررنگ ساختن مرز افتراق سیاسی خود با دولت روحانی هستند.
چرا اصلاح‌طلبان به نقد عملکرد دولت ‌روی آورده‌اند؟
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به نقد عملکرد دولت حسن روحانی توسط اصلاح‌طلبان اظهار داشت: ناکارآمدی و بی‌تدبیری حاکم بر بخش‌های ارشد مدیریت اجرایی کشور موضوع تازه‌ای نیست و بسیاری از نیروهای انقلابی در سال‌های 92 و 96 با توجه به کارنامه، برنامه و عملکرد پیشین اصلاح‌طلبان چنین وضعیتی را پیش‌بینی می‌کردند.

وی افزود: در بیش از 6 سال گذشته عموم مردم و فعالان اقتصادی نشانه‌ای از فعالیت جدی و جهادی دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور را ندیدند، چراکه عمده وقت دولت یازدهم و دوازدهم صرف مذاکرات هسته ای و دیپلماسی خارجی شد که با یک امضای ترامپ، سازمان ترک برداشته تحریم‌ها به قول آقای روحانی یک‌شبه بازگشت.

معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در حال پررنگ ساختن مرز افتراق سیاسی خود با دولت روحانی هستند، گفت: دولت‌های یازدهم و دوازدهم به لحاظ کارآمدی و تدبیر در نازل‌ترین سطح عملکرد در بین دولت‌های پس ازانقلاب قرار داشته است.

‌میرتاج‌الدینی با اشاره به بیانات امسال مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و جوانان مبنی بر اینکه «زمینه را برای یک دولت جوان حزب‌اللهی آماده کنید»، خاطرنشان کرد: براساس نظر معظم له و به تبع ایشان بسیاری از انقلابیون، اگر جامعه به سمت تشکیل یک دولت انقلابی و جوان سوق داده و این مسیر انتخاب شود، مشکلات اقتصادی‌ و معیشتی داخل کشور حل شده و اقتدار بین‌المللی ایران اسلامی افزایش خواهد یافت.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه دولت آینده باید یک دولت انقلابی، جوان، کارآمد، خدوم و پرانرژی باشد افزود: زمینه‌ساز تشکیل چنین دولتی، وجود یک مجلس نو، انقلابی و توانمند است تا در 4 سال آینده تغییر به نفع مردم و انقلاب در تمامی ساختارهای کشور اجرایی شود.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
خداوند نگذرد از تما کسانی که اعتماد را بین مردم کم کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید خیلی دلسوزان این مملکت زحمت بکشند ؟