جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۸

وزیر اطلاعات: ۹ دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 712836
سید محمود علوی در پیامی به مناسبت یوم الله ۹ دی تاکید کرد: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت ، یاد آور خلق حماسه ای است که با درک ، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.
وزیر اطلاعات: ۹ دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت یوم الله ۹ دی تاکید کرد: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت ، یاد آور خلق حماسه ای است که با درک ، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.
 
اینک که یک دهه ازعظمت آن حرکت تاریخ ساز می گذرد و این عظمت، با شکل گیری  دسیسه های ناکام پیدا و پنهان استکباری، بیش از پیش جلوه نموده، دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به توصیف و تحسین آن حضور باشکوه و سرنوشت ساز وا می دارد.

اینجانب روز پرافتخار و غرور آفرین نهم دی را به محضر با سعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

یقینا  سربازان  گمنام  آقا  امام  زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از  الطاف  خفیه الهی ، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاوردهای امام راحل (رضوان الله تعالی)  و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی ، دریغ نخواهند نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عربستان در دوران جنگ تحمیلی بیش از 50 میلیارد دلار به صدام کمک
خدمات حکام عرب خلیج فارس به صدام در طول جنگ تحمیلی
Iran, Islamic Republic of
عربستان در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۵۰ میلیارد دلار به صدام کمک کرد/ کشورهای بدعهد در برجام پشتیبان صدام بودند
همان هایی که امروز تعهدات برجامی خود را انجام نمی‌دهند، پشتیبان صدام بودند.
Iran, Islamic Republic of
در طول جنگ، صدام با دریافت بیش از 60 میلیارد دلار از رژیم های غربی، نیازهای مالی اقتصاد وابسته خویش را تامین می کرد......
Iran, Islamic Republic of
بی شک تنها توجه به گوشه های از اظهارات ملک حسین در جریان برگزاری جلسه عادی کابینه اردن در فروردین 1359 موضع آن کشور را در قبال جنگ در حال وقوع بین ایران و عراق، نشان می داد: «وظیفه اعراب است که برای وحدت خود و جلوگیری از سرایت خطرات، هرکجا که باشد همکاری کنند، ما وظیفه داریم که جهان اسلام را آرام و قرین همبستگی داشته باشیم؛ ما به عنوان کشوری عربی نباید اجازه دهیم هیچگونه تجاوزی از هر مصدری که باشد به هیچ جزئی از خاک عراق صورت گیرد.»
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لیبی نیز گرچه در ابتدای جنگ خود را حامی ایران معرفی کرد اما پس از مدتی با تغییر رویه، در جمع متحدان عراق قرار گرفت...
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
کشف سلاح های صهیونیستی در جنوب سوریه
کشف سلاح‌های اسرائیلی تروریست‌ها در جنوب سوریه
تصاویر| کشف سلاح‌های اسرائیلی از پایگاه تروریست‌ها در سوریه
کشف سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه