کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زاکانی:

مجلس ضدفساد می‌تواند وضعیت اقتصادی مردم را بهبود ببخشد/ مجلس کارآمد دولت روحانی را وادار به کار می‌کند

8 دی 1398 ساعت 12:53

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با روی کار آمدن مجلسی با شاخص ضدیت با فساد و مقابله با رانت، ما شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم خواهیم بود.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که یک مجلس ضد فساد و کارآمد چطور می‌تواند به بهبود وضعیت معیشتی مردم کمک کند اظهار داشت: صددرصد با روی کار آمدن مجلسی با شاخص ضدیت با فساد و مقابله با رانت، ما شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم خواهیم بود.

وی در خصوص راه‌های تحقق این شکل گیری چنین مجلسی در راستای جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم گفت: نمایندگان از طریق قانون‌گذاری درست و در جایگاه بالاتر از طریق نظارت صحیح می‌توانند به بهبود وضع موجود معیشت مردم کمک کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص مطالبه مجلس آینده از دولت برای خدمت به مردم تصریح کرد: نظارت و مطالبه مجلس باید شامل تمام ارکان و اجزا دولت باشد تا بتواند دولت را وادار به کار کند.

وی در خصوص اینکه آیا یک مجلس کارآمد و انقلابی می‌تواند دولت فعلی را وادار به کار کند خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده چنین مجلسی تا حد زیادی می‌تواند دولت را به کار بگیرد و اگر هم کسی تمایلی برای کار کردن نداشت، ضرورتی ندارد که حتما بر روی افراد ناکارآمد تاکید کنیم.


کد مطلب: 712779

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/712779/مجلس-ضدفساد-می-تواند-وضعیت-اقتصادی-مردم-بهبود-ببخشد-کارآمد-دولت-روحانی-وادار-کار-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com