سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

کاربرد های گیفت کارت اپل

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 712677
قطعا تا به امروز در مورد گیفت کارت های مختلف موجود مانند گوگل پلی و آیتونز و همچنین خرید گیفت کارت بوسیله کارت های بانکی کشور مطلبی را شنیده اید. امروز قصد داریم به کاربردهای این کارت های اعتباری بپردازیم.

افزایش حجم فضای ابری مازاد برای دستگاه اپل شما

نصب بازی های آنلاین و غیر آنلاین که نیاز به پرداخت هزینه دارند

استفاده از امکانات درون برنامه ای پرمیوم برنامه ها و اپلیکیشن ها و بازی ها

استفاده از امکانات جانبی دستگاه اپل شما

نصب اپلیکیشن های کاربردی آیتونز اپل که نیاز به پرداخت هزینه برای نصب دارند

استفاده از کاربری های وی آی پی برنامه های دستگاه شما

فعالسازی و دریافت کامل برنامه ی  adobe  کشور های دیگر برای دستگاه های اپل

تهیه گیفت کارت و اپل کارت به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزان شما
و....


تقلبی نخرید!


این روز ها شمار کلاهبرداری و تقلب در زمینه ی ارائه ی گیفت کارت های اپل  کم نیست و پیش از خرید باید از فروشگاه خود اطمینان داشته باشید.

در صورت خرید گیفت کارت های تقلبی و یا استفاده از اپل کارت های هک شده امکان دارد که حساب اپل آیدی شما مسدود شود و اپلگوگل دسترسی شما را محدود نماید. این موضوع بیش از آنکه امکانات شما را افزایش دهد، سبب ضرر به شما می شود و مبالغ دریافتی بابت این گیفت کارت های به اصطلاح دست دوم گاهی معقول به نظر نمی رسد.


تجربه ی یک خرید امن


خرید یک گیفت کارت معتبر و اصل که خیالتان از بابت استفاده از آن راحت باشد کار سختی نیست. فقط کافی است پیش از انتخاب به مواردی همچون اعتبار و توضیحات فروشگاه خود دقت نمایید تا خریدی امن را تجربه کنید. از مواردی که پیش از خرید باید در خصوص فروشگاه خود چک کنید داشتن نماد اعتماد است. فروشگاه ها و وبسایت هایی که دارای نماد اعتماد هستند به نوعی ضمانت شده و دارای اعتبار هستند.

مورد قابل توجه بعدی، سابقه کار و ارائه خدماتی است که از بابت اصالت از سوی فروشنده تضمین شوند و همچنین فروشگاه دارای ارائه خدمات پشتیبانی از محصولات خود باشد.
اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که با وسواس و دقت خرید می کنید و در جستجوی فروشگاهی مطمئن هستید که با خیال راحت از آن اپل کارت و گیفت کارت های اپل را تهیه کنید، یکی از با سابقه ترین ها و امین ترین ها در این حوزه، سایت اپل کارت 24 است. این وبسایت با نماد اعتبار دو ستاره، به مدت 8 سال در زمینه ی ارائه خدمات گیفت کارت و اپل کارت فعالیت کرده است و شما می توانید با دلی قرص و خیالی آسوده، با قیمت هایی منصفانه خرید خود را انجام دهید و از اصالت کالای خود مطمئن باشید.

 

درباره ی اپل کارت 24 بیشتر بدانید


سایت اپل کارت 24 از سال 1393 به منظور ارائه ی خدمات اپل آیدی کلید خورد و با افتخار تا هم اکنون یبا سابقه ی 8 سال فعالیت در این زمینه، اعتبار کسب کرده است و محصولات و خدماتی با اصالت و امنیت بالا همراه با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران خود ارائه می دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *