جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۳
محسن هاشمی:

قالیباف جسارت داشت/ حناچی بیش از اندازه می‌ترسد/ دولت روحانی بدهی به بخش حمل ونقل را نمی دهد+ فیلم

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 712495
رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های بی‌آرتی زمانی که به پایتخت وارد شد دیزلی آمد در حالیکه قانون هوای پاک این اجازه را نمی‌داد ولی اقای قالیباف جسارت داشت و‌ آنها را وارد کرد.
قالیباف جسارت داشت/ حناچی بیش از اندازه می‌ترسد/ دولت روحانی بدهی به بخش حمل ونقل را نمی دهد+ فیلم
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی در برنامه پرونده ویژه در ارتباط با موضوع آلودگی هوا اظهار کرد: مسئولان آلودگی هوا را جدی گرفته‌اند اما هر کدام صنفی برخورد می‌کنند.

وی در خصوص حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران گفت: ما در کنار خطوط مترو که خطوط انبوه‌بر است حتما نیاز به 9 هزار اتوبوس برای مکمل مترو داریم و این دو با هم باید 15 میلیون سفر از 20 میلیون سفر را انجام بدهند و تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی هوا دارد و  این اتوبوس‌ها باید کم کم  همانند مترو  برقی شوند.

هاشمی همچنین در ارتباط با مسئله جسارت در مدیریت شهری خاطرنشان کرد: اصولا جسارت در مدیریت بسیار مهم است و ما مدیری که بترسند از اینکه کاری انجام بدهد و دستگاه‌های نظارتی اذیتش بکنند و کاری که معتقد است انجام بدهد، ندهد خوب نیست!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حناچی شهردار تهران می‌ترسد یا خیر، گفت: وی  بیش از اندازه وی می‌ترسد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با برخی از شعارهای کاندیداها و نامزدها در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گفت: برخی به هر حال وقتی که انتخاب می‌شوند نمی‌توانند به شعارهای خود عمل کنند. آقای روحانی نیز شعارهایی داد که به دلایلی نتوانست آنها را اجرا کند.

هاشمی افزود: بنده 2 سال است که مرتبا اعلام می‌کنم که 45 هزار میلیارد تومان دولت به حوزه حمل و نقل بدهکار است  اما کسی توجه نمی‌کند.

وی در خصوص افزایش قیمت سوخت در جلسه سران سه قوه اضافه کرد: در این جلسه قیمت سوخت به 3 هزار تومان افزایش یافته است اما ریالی برای حوزه حمل‌و نقل عمومی اختصاص نیافته است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با جسارت قالیباف در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: اگر یادتان باشد اتوبوس‌های بی‌آرتی زمانی که به پایتخت وارد شد دیزلی آمد در حالیکه قانون هوای پاک این اجازه را نمی‌داد ولی اقای قالیباف جسارت داشت و‌ آنها را وارد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این جسارت خوب است یا بد گفت: باید این موضوع را دید از این جهت که این اتوبوس‌ها دیزلی است خوب نیست اما از این جهت که با این اتوبوس‌ها بخشی از مسافران جابجا شدند خوب بود و در واقع هم اینک اجازه نمی‌دهند اتوبوس ساخته شده وارد کشور شود اما بخشی از این اتوبوس‌های بی‌آر‌تی با جسارت اقای قالیباف ساخته و وارد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
Iran, Islamic Republic of
یک انگشت قالیباف به برخی اصلاح طلب ها ارجحیت داره
Iran, Islamic Republic of
به انگشت آقای قالیباف توهین نکن!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد حالا با مدیریت اصلاح طلبان هشتمین شهر آلوده جهان شدیم.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
محسن هاشمی و حناچی باید در مورد آلودگی هوای پایتخت و بوی نامطبوع شهر پاسخگوی افکار عمومی باشند.
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
حذف طرح زوج و فرد یکی از دلایل افزایش آلودگی هوای تهران است .
رحمان
Iran, Islamic Republic of
شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران وقتی توان حل معضل آلودگی هوا را ندارند باید استعفاء بدهند.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب همون قالیباف رو میذاشتین شهردار. چرا حناچی رو گذاشتین؟
Iran, Islamic Republic of
عجب شورای شهری , عجب انتخاب شهرداری , عجب اعترافی و عجب سکوتی !
Iran, Islamic Republic of
.....
بوسجين
Denmark
داداش فكر كن چند لحظه درست فكر كردن از چندين سال عيادت هم ارزشش بيشتر است شاير حرف هاي ديگر هم به ذهنتان رسيد من طرفدار قاليباف نيستم ولي او يك سر گردن باز از امثال شماها بالاتر است ما ان را در صحنه تهران به صورت عملي مي ببينم.....
کلانی
Iran, Islamic Republic of
هنوز زود است شما اصلاح طلبان بفهمید. با باند بازی نمی توان مدیریت کرد.
Iran, Islamic Republic of
هرکی ندونه مردم تهران میدونن کاری که قالیباف در زمانی که شهرداربود برای تهران انجام داد کم سابقه بوده. تهران در زمان ایشون خیلی متحول شد: پروژه های عمرانی عظیم، زیباسازی شهری، ساخت اتوبان‌و اضافه کردن خط مترو، توجه به فضای سبزوافتتاح بوستان‌های متعدد، افتتاح باغ کتاب تهران که بی نظیره و غیروغیره...
حمید
Iran, Islamic Republic of
میگم حاج محسن بدجوری قاطی قالیباف شده.....


ومن ا...التوفیق