پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

۵ گزینه سرمربیگری برای هدایت استقلال

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 712463
باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید این تیم ۵ گزینه پیش روی خود دارد.
۵ گزینه سرمربیگری برای هدایت استقلال
به گزارش جهان نيوز، با اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد، بعید است دیگر آندره‌آ استراماچونی به ایران برگردد. با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال کم‌کم به دنبال گزینه جانشینی سرمربی ایتالیایی خود هستند تا در صورتی که نیامدن او قطعی شد، بدون اتلاف وقت سرمربی جدید را معرفی کنند.

در همین ارتباط، باشگاه استقلال تا الان ۵ گزینه را برای سرمربیگری تیم خود مشخص کرده است. نکته جالب توجه بین این گزینه‌ها اینجاست که در آن نام علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی هم دیده می‌شود. با این حال، اما به نظر می‌رسد این ۲ اسم تنها برای رد گم کردن است تا مسئولان بتوانند با گزینه اصلی خود راحت‌تر مذاکره کنند.

گزینه اصلی آبی‌پوشان فرهاد مجیدی است. هرچند مدیران باشگاه استقلال علاقه زیادی داشتند هدایت تیم را به امیر قلعه‌نویی بسپارند، اما با توجه به اینکه «ژنرال» با باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد دارد، بعید است او به استقلال بیاید. به همین دلیل آنها در مقطع فعلی ترجیح می‌دهند فرهاد مجیدی را سرمربی استقلال کنند.

همچنین باشگاه استقلال قصد دارد پس از تعیین تکلیف نهایی سرمربی تیم، چند بازیکن نامدار مثل آیاندا پاتوسی و پژمان منتظری را هم خریداری کند تا با این کار تیم خود را تقویت و جو را آرام کند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آهو
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله با آقای مجیدی که هم با بازیکنان تیم و هم با هیئت مدیره ارتباط خوبی داردبه توافق برسند .....
آهو
Iran, Islamic Republic of
....
فقط فرهاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای ظریف یا عراقچی گزینه مناسبی هستن!!!!!!!!
دیانا
Iran, Islamic Republic of
سلام ترو خدا اقا فرهادو بیارید ما استقلالیای واقعی برامون سر بلندی تیم مهمه ن استرااا ماچونی نمیاد نیاد ما بزرگتر و مردتر از استرا داریم ما کسی مثل فرهاد مجیدی باغیرتو داریم
امین پورحقی
Iran, Islamic Republic of
.....
به امید خدا با این کارت هیچ وقت هیچ تیمی تورو انتخاب نکنه که مثلا سرمربی بشی