جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

استفاده از «قاطر» برای انجام مأموریت‌

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 712439
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با گران شدن بنزین به‌دنبال آن هستیم تا با استفاده از چهارپایانی همچون «قاطر» در منطقه دنا در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنیم.
استفاده از «قاطر» برای انجام مأموریت‌
به گزارش جهان نيوز، سید اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با تأثیر گرانی بنزین بر مأموریت‌های اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر رقمی که برای سوخت خودروها به‌منظور انجام مأموریت‌ها در بودجه استان پیش‌بینی شده بود، به یک‌سوم کاهش یافت و این موضوع باعث می‌شود مأموریت‌های ما بالاجبار کم شود.

وی با بیان این‌که گرانی بنزین دلیل نمی‌شود که ما در حوزه پایش عملکردی نداشته باشیم، گفت: به‌منظور جلوگیری از کاهش مأموریت‌ها با توجه به گرانی بنزین سعی کردیم تا خودروهای گازسوزمان را مجدداً وارد مدار کنیم و همچنین از ظرفیت‌های موجود به‌منظور هوشمندسازی و استقرار دوربین‌های پایش در مناطق مختلف تحت مدیریت اقدام کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به‌دنبال آن هستیم تا به‌منظور صرفه‌‌‌جویی سوخت از چهارپایانی همچون قاطر در انجام مأموریت‌ها در منطقه دنا استفاده کنیم.

هاشمی تصریح کرد: استفاده از چهارپایان در انجام مأموریت‌ها هم در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد کرد و هم از آلایندگی وسایل نقلیه در حین گشت‌ها کم می‌کند.

وی در پایان برون‌سپاری برخی از وظایف محیط زیست استان را یکی از روش‌هایی دانست که می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها با توجه به گرانی بنزین شود.

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جهان این هم یکی از شعارها که آقای روحانی برای . ریاست جمهوری خودش می داد که به عقب برنمی گردیم راست می گفت ؟
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
....
United States
مگر شما چه مقدار جهنمی بنزین مصرف می کردید که لیتری پانصد تومان گار را به قاطر کشانده. لابد برای قاطر ها طویله و یونجه و مهتر مجانی دارید
Iran, Islamic Republic of
قاطر هم گرون کردی!!!!!!
ممد
United States
قاطر خیلی حیوان خوب و نجیبی است.... ضایعاتش هم قابل استفاده است!!!