پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
معاون دادستان كل كشور در بازديد از گروه سايپا:

همت مديران جهادي بزرگ‌ترين سرمايه سايپا است/ انديشه رونق توليد در سايپا حاكم شده است/ اراده سايپا بر حل و فصل مشكلات و افزايش رضايت مشتريان است

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 712245
معاون قضايي دادستان كل كشور در بازديد از شركت سايپا و مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو اين گروه، گفت: مدیریت و تفكر جهادي با محوریت رونق تولید و باور به جوانان با استعداد ايراني، فكر و انديشه حاكم بر گروه سايپا است.
انديشه رونق توليد در سايپا حاكم شده است
به گزارش جهان نيوز، سعيد عمراني افزود: آنچه امروز دیدیم، یعنی تكيه گروه خودروسازي سايپا بر دانش و توانايي جوانان و استعدادهاي موجود در كشور در حوزه تحقیقات و طراحی محصولات جدید، رويكردي تحول‌آفرين است كه من به آن افتخار مي‌كنم.

به گفته وي همت مديران جهادي سايپا به‌عنوان بزرگ‌ترين سرمايه اين خودروساز، پیروی از تاکید مقام معظم رهبری و تکیه بر دانش و توانایی جوانان و انجام اقدامات جهادی است که زمينه‌ساز حركت در مسير افزايش توليد و رضايت مردمي خواهد بود.

اين عضو قرارگاه رونق توليد با بيان اين‌كه برنامه توسعه محصولات سايپا براي سال آينده، رونق توليد را محقق مي‌كند، ادامه داد: سايپا با توليد محصولات جدید خود مي‌تواند با بهترين برندهاي بين‌المللي در بازار رقابت كند.

معاون قضايي دادستان كل كشور در ادامه افزود: اراده مديران سايپا بر حل و فصل مشكلات اين خودروساز و افزايش رضايت مشتريان و ساير ذينفعان است.

وي تأكيد كرد: نگراني‌هاي زيادي درخصوص فعاليت صنعت خودرو كشور وجود داشت اما مدیران گروه سايپا با اقدامات زيربنايي و تلاش جدي براي حل و فصل اصولي مشكلات، تا حدودی آرامش و اطمينان خاطر را به اعضاي قرارگاه رونق توليد بازگرداندند.

عمراني اضافه كرد: با توجه به امكانات، توانمندي‌ها و برنامه‌هاي سايپا براي آينده صنعت خودرو، به مردم و مخاطبان اين خودروساز اعلام مي‌كنيم نگران آينده نباشند و مطمئن باشند با اين برنامه‌هاي كنوني، سايپا رضايت همه مشتريان خود را جلب خواهد كرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *