پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

نقوی حسینی: بی‌برنامگی دولت برای مردم ملموس است

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 712191
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اشتباه استراتژیک دولت این است که نگاه آنان به غرب است و بی‌برنامگی و بی‌تدبیری آنان برای مردم ملموس است.
نقوی حسینی: بی‌برنامگی دولت ملموس است
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از نحوه عملکرد دولت، گفت: مردم انتظار دارند که دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان برنامه هایی داشته باشند اما از آنجایی که عملکرد دولت در این زمینه نامطلوب است، بی برنامگی و بی تدبیری دولت برای مردم محرز و ملموس است و مردم انتقاد شدیدی به وضعیت موجود دارند.

وی افزود: در واقع یکی از علل اصلی نارضایتی مردم از دولت این است که چگونه نهادهای حکومتی، نظامی و دفاعی می توانند توسعه و پیشرفت داشته باشند اما دولت نمی تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل و فصل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: از آنجایی که بخش های نظامی و دفاعی کشور در چارچوب دیگری عمل می کنند، در کارشان موفق هستند. چرا که آنان تمرکز اصلی خود را روی توان داخلی کشور گذاشته اند اما در دولت برنامه جامع و عملیاتی و همچنین مدیریت جهادی برای برون رفت از مشکلات موجود وجود ندارد و به همین جهت مردم از عملکرد دولتمردان بسیار ناراضی هستند.

نقوی حسینی با تاکید بر ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی،  افزود: دولت یازدهم و دوازدهم با نگاه به غرب و کشورهای خارجی، کار خودش را آغاز کرد و به اعتقاد بنده این مسئله اشتباه استراتژیک آنان بود.

وی تاکید کرد: در واقع دولت ها از ابتدا فکر می کردند که گره مشکلات داخلی کشور در عرصه های بین المللی حل می‌شود و بنابراین همه توان خود را برای ارتباط با غرب بکار گرفتند در حالی که این نگاه اشتباه بود چرا که مشکلات ما، داخلی و ماهیت آن اقتصادی است و دولتمردان باید بدانند که راه حل این مشکلات، نگاه به غرب نیست بلکه باید بر توان داخلی خودمان تکیه کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در واقع دولتمردان در این دوره  فکر می کردند که مشکلات ما سیاسی است و به همین جهت همه توان خود را برای ارتباط با غرب و مذاکره با آنان بکار گرفتند و وعده های بسیار زیادی به مردم دادند اما نه تنها گره های کشور باز نشد بلکه مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار زیادی برای مردم ایجاد شد و دولت هم هیچ برنامه ای برای حل این مشکلات ندارد.

منبع:مهر
برچسب ها: نقوی حسینی دولت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب برای مجلسی ها مملوس شده چرا کاری نمی . کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میثم
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر دفتر هستین؟
چلیس
Iran, Islamic Republic of
.....