شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

هلال‌احمر زیر ذره‌بین مجلس رفت

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 712083
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر موافقت کردند.
هلال‌احمر زیر ذره‌بین مجلس رفت
به گزارش جهان نيوز، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفت.

نمایندگان با ۱۴۷ رأی موافق، ۲۰ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در جلسه علنی با رد این تحقیق و تفحص مخالفت کردند و به تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر رأی مثبت دادند.

گفتنی است که بررسی سفرهای خارجی به لحاظ ضرورت و هزینه‌های مترتب آن، درآمدها و هزینه‌های کمک‌های مردمی، بررسی کارآیی اقدامات پیشگیرانه و آموزش همگانی، بررسی نحوه خریدهای انجام شده توسط جمعیت هلال احمر، بررسی وضعیت انبارهای جمعیت هلال احمر، بررسی عملکرد بیمارستان دوبی و بررسی پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری هلال احمر از محورهای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر است.

گفتنی است تقاضای این تحقیق و تفحص از سوی جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان مطرح شده است.
 
منبع: مهر
برچسب ها: هلال احمر مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
...