سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲

دوشنبه دوم دی مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب: 712012
بر اساس تصمیم کارگروه ویژه آلودگی هوا مبنی بر ادامه وجود آلایندگی‌های جوی و پایداری هوا، با هدف مقابله و کاهش آلایندگی‌ها مدارس چندین شهر کشور تعطیل شد.
دوشنبه دوم دی مدارس کدام شهرها تعطیل است؟
به گزارش جهان نيوز، بر اساس تصمیم کارگروه ویژه آلودگی هوا مبنی بر ادامه وجود آلایندگی‌های جوی و پایداری هوا، با هدف مقابله و کاهش آلایندگی‌ها مدارس چندین شهر کشور تعطیل شد.

اعلام تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا و پس فردا تمام مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و برخی از شهرستان های استان تعطیل است.

مدارس تبریز فردا برای سومین روز متوالی تعطیل شد
با تصمیم کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوا، با توجه به پایدار بودن وضعیت جوی شهر تبریز و به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی، روز دوشنبه هم مدارس شهرهای تبریز، سردرود و باسمنج در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل خواهد بود.

 تعطیلی تمامی مدارس ارومیه
رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: تمامی مدارس نواحی یک و ۲ ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش فردا دوشنبه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در برخی نقاط البرز
رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز گفت: با توجه به افزایش آلایندها و ناسالم بودن هوا مهدهای کودک، مدارس پیش دبستانی و دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم و کلاس های آموزشی دانشگاه و تمام مراکز و آموزشگاههای خصوصی زبان و فنی و حرفه ای تمام شهرهای استان به جز طالقان و آسارا ، فردا دوشنبه دوم دی ماه تعطیل است.

مدارس استان تهران بجز فیروزکوه و دماوند تا آخر هفته تعطیل شد.

به گزارش جهان نيوز، تمام مقاطع تحصیلی استان تهران بجز شهرهای دماوند و فیروزکوه به دلیل افزایش آلاینده‌ها تا آخر هفته تعطیل شد.

همچنان طرح زوج و فرد از درِ منازل آغاز می‌شود و پلیس راهور نیز با خودروهای دودزا برخورد می‌کند؛ کامیون‌ها حق تردد در شهر را ندارند. 

تمامی مدارس کاشان فردا و پس فردا تعطیل است

عباس ارغوانی، ضمن اشاره به تداوم آلایندگی هوا اظهار داشت: بر اساس تداوم آلودگی هوا و جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهرستان کاشان مقرر شد تا تمامی مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه گروههای حساس و عموم شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند، افزود: سارمندان، بیماران ریوی و کودکان تا حد امکان در منزل بمانند و عموم مردم نیز از تردد غیرضروری خودداری کنند.

در حال تکمیل...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *